Antwoord
Identificatie Pay&Go SIM-kaart
Hey, ik ben een nieuwe klant bij Proximus en dacht voor een Pay&Go kaart te gaan. Deze heb ik besteld, betaald en al maar nu moet ik deze identificeren voor ik hem kan gebruiken. Dit lukt echter niet, tweemaal heb ik geprobeerd een bedrag van 1.00 EUR op de kaart te laden via verschillende wijzen (bancontact en PayPal) en nog lukt het niet. De bedragen worden echter wel van mijn rekeningen gehaald, ik heb zelfs een betalingsbewijs van PayPal liggen. Indien ik #121# bel kan ik ook zien dat beide betalingen doorgekomen zijn maar alsnog is mijn kaart nog niet bevestigd.
Beste antwoord door MaartenS
Is blijkbaar al niet meer nodig, de identificatie is toch doorgekomen en ik kan smsen en bellen, het duurde gewoon redelijk lang voor deze doorkwam, misschien een waarschuwing plaatsen dat het lang kan duren voor deze in werking schiet zodat mensen niet te veel geld opladen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
