Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Sinds enkele maanden heb ik Tuttimus. Tv kijken verlopen vlekkeloos, maar als ik inlog op de website krijg ik de melding dat proximustv niet gekoppeld is aan mijn account. Als ik de app op smartphone open staat er 'Oeps, er ging iets verkeerd' Bij MyProximus staat Proximus Tv wel bij mijn producten + ik sta ingesteld als beheerder. Weet iemand hier raad mee? :-) Thx
Ik heb een GSM met een Pay & Go herlaadkaart. Ik kreeg een aantal weken een SMS van Proximus i.v.m. een nieuw aanbod op Pay & Go. Vanaf 01 maart 2019 zou kunnen: Je kan 3 GB dataverbruik krijgen op je GSM in ruil voor 12 Euro belkrediet van je GSM. Hiervoor zou je #151*1# (+ verzenden) moeten ingeven op uw GSM. Nu is mijn vraag: HOE LANG blijft deze 3 GB geldig? - tot deze op is ? - 1 jaar, zoals van toepassing bij elke nieuwe herlaadbeurt van minimum 10 Euro. - tot einde maand , 30 dagen , of .... ?? Dank voor een correct antwoord. JPJ
Beste , Ik ben nieuwe in de wereld van Proximus met mijn eerste bestelling op 31/05. Door de verlofdag is van 1/06 is de bestelling hoogstwaarschijnlijk verplaats naar een andere datum. De bestelling zelf was aan een IPhone 6s met een abonnoment vanaf €9 met referentie nummer : R000000110000B87KV-1 Die ik niet op bpost kan traceren btw :/ Er zou ook een e-mail voor het overdragen van nummers naar een nieuwe SIM kaart die ik erbij heb gevraagd , dat ik nog steeds niet gekregen heb. Mvg Franck
Heb op 31/5 iPhone Xs besteld en betaald.Maar heb daar geen bevestigingsmail van gekregen.Door fout in het systeem(tijdens betaling) , kreeg ik melding dat ik het later terug moest proberen.Winkelmandje was wel leeg gemaakt.Het geld is wel van de rekening gegaan.Heb dan op 31/5 gebeld naar klantendienst voor informatie en daar hebben ze een dossiernummer aan gemaakt.38877011.Nadien nog informatie via chat gevraagd.Daar melden ze dat het 10 dagen kan duren.Dit ving ik buiten porportie. Heb die telefoon dringend nodig.Zou zo spoedig mogelijk die telefoon willen ontvangen of men geld terug gestort krijgen. Vriendelijke groeten
Beste, ik woon in Asse, (Nederlandstalige gemeente in Vlaams Brabant) Ik heb gisteren jullie brief ontvangen ivm wijziging van de zendernummers. De brief is klaar en duidelijk opgesteld in het Nederlands. Uitgezonderd dat de meest bekeken Franstalige zenders eerst gaan staan. De zenderlijst in bijlage heeft betrekking op Wallonië en Brussel. Ik hoop dat dit een fout in de brief is? Mvg, N
Hallo, Ik heb zonet mijn pay&go online herladen. Op de website stond dat ik 3GB gratis kreeg als ik voor 15euro herlaad. Ik heb dit gedaan maar heb geen 3GB data gekregen.
Krijg sinds enige weken regelmatig melding dat bepaalde bestanden in de cloud beschadigd zijn. Ik heb reeds getracht die bestanden te verwijderen via de cloud (dus niet op lokale pc) maar dat is niet gelukt. Graag advies.
Bij het surfen op HLN krijg ik telkens volgend bericht : beste Proximusklant, u bent gekozen als winnaar van ...Apple enzovoort afkomstig van us.narcotized576zp Hoe geraak ik hier vanaf? met dank Jos Daniels
Recent heb ik verschillende e-mails van Proximus ontvangen in verband met een bevraging omtrent de tevredenheid bij Proximus alsook nieuws over het nieuwe tv-menu en de nieuwe zendervolgorde. Dit was afkomstig van volgende e-mailadressen (in willekeurige volgorde): experience.feedback@proximus.com info@news.proximus.com news@news.proximus.com Zijn deze e-mails en e-mailadressen officieel van Proximus zelf?
beste. ik verhuis maar weet niet of er aansluiting is voor proximus kunnen jullie dit bekijken? adres is paanderstraat 25 8540 deerlijk
Beste Het is al enkele keren gebeurd dat ik ineens een bericht aankrijg dat ik de factuur nog niet betaald heb. Ik heb deze facturen toen echter niet aangekregen. Naarmate de facturen telkens hoger waren dan het normale bedrag, zou ik die toch in willen kijken. Is dit nog mogelijk en kan dit probleem verholpen worden voor de komende maanden? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten
Mijn diensten zijn opgezegd en mijn decoder en modem zijn nog niet teruggestuurd. Nu had ik graag mijn producten terug geactiveerd. Hoe moet ik dit doen?
Op 17mei haalt proximus199euro van mijn rekening. ik had abbo met gsm besteld maar proximus annuleerd.daar kom ik de dag erna achter omda ik zelf naar proximus bel voor track en trace codeje bestelling is geanuleerd.je kan terug opnieuw een order plaatsen en dan komt het zekers en vast in orde zegde ze aan de telefoon,maar je moet wel terug 199 euro betalen. zo een verschrikkelijke slechte klantendienst. zo gezegd vol vertouwen terug besteld want ik krijg die andere199euro toch direct terug gestort.weer word men bestelling geanuleerd door jullie.nogmaals 199euro weg weer kom ik daar pas achter da ik zelf bel voor die track en trace code. ik van woede naar proximus winkel te herentals daar konden ze aan die terugbetalingen niets doen,maar ze hebben me dan wel het abbo over kunnen zetten van orange naar jullie en heb ik ook de gsm mogen ontvangen na nogmaals 199 euro te betalen was op 5min klaar en bij jullie website was er wel altijd iets. dan begint de lijdensweg voor mijn terugbetal
Hallo, Mijn dochter haar krediet gaat 'onverklaarbaar' van haar pay & go kaart. Volgens haar is ze nergens op ingeschreven maar ik zie nu toch dat ze dagelijks omstreeks hetzelfde uur een sms krijgt van proximus: "Proximus info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.". Hoe kan ik achterhalen welke app of website hier achter vraagt? Ik heb tevergeeft proximus proberen te contacteren, maar hoop dat ik via dit forum meer geluk zal hebben... Alvast hartelijk dank Jeroen
Beste, hoe komt het dat mijn factuur deze maand gemiddeld 20 euro duurder is?
Heb momenteel tuttimus met Belgisch voetbal als boeket. Nu zou ik dit willen aanpassen naar All Foot maar dit lukt blijkbaar niet via MyProximus. Heb dit reeds geactiveerd maar er gebeurt niets alhoewel ik een bevestigingsmail hierover heb gehad. Heb naar klantd. gebeld maar kon mij niet helpen, misschien via deze weg? Klantnr: *** Mvg, RomBie [EDIT: Klantnr verborgen voor publieke ogen]
Reeds nu 2 maal gebeld met klantendienst om te melden dat mijn installatie adres op myproximus verkeerd staat op mijn oud adres waar wij ondertussen bijna 1 maand weg zijn. Gevolg is dat ik geen online bestelling kan doen want geeft steeds als leveringsadres het oude.
Dag , ik vind de vernieuwde website waar de mogelijkheid geboden wordt om op afstand opnames te programmeren behoorlijk moeilijk geworden . Een voorbeeld ?Wel degelijk op een desktopcomputer. Hoeveel keer moet er geklikt worden om het journaal op 'een' vier dagen vooruit te programmeren ? 1. surfen naar volledige en gratis tv gids 2.naar boven scrollen om op inloggen te kunnen klikken : das 1 x 3. inloggegevens invoeren ; Bevestigen . das 2x 4.Naar beneden scrollen naar het tijdsblok 16:00-20:00 5.Klikken 'toon meer ' das 3x 4.Op het item 'het journaal' keuzemenu opnemen kiezen das4x 5.terug naar boven aan de pagina scrollen en daar de volgende dag kiezen : das 5x 6. terug naar beneden scrollen en dan zie boven punt 5 en zo 4x. Ongeveer 14 x klikken voor vier opnames te programmeren . Ook raar vind ik dat er maar 4 dagen vooruit kan geprogrammeerd worden . Maar er is in het rol menu wel een aanbod van 3 dagen in het verleden .Dat is dan wel niet van toepassing op op
Beste Van de serie detectives Stranger is afl 1 van vrijdag 7 juni (20u25-22u) uitgezonden op NPO 2 verdwenen. Zou het mogelijk zijn dit na te kijken en indien het kan deze terug te plaatsen. Dank u Groetjes
Beste, Heb al hele avond geen netwerk (tv/internet) Regio landen(3404) Dank Dries
Wegens computer crash kan ik mijn mails niet lezen van mijn Skynet adres. bij veelgestelde vragen raden ze aan om mail app te downloaden op mijn tablet. Wanneer ik probeer in te loggen met mijn Skynet adres en mijn my Proximus wachtwoord krijg ik altijd melding gaande van onderhoud probeer later tot verkeerd mailadres of wachtwoord. Moet dringend mijn mails kunnen lezen. Iemand die me kan helpen? Via Proximus chat was geen hulp.
Beste ik heb een verzekering genomen van 12euro per maand, scherm heeft meerdere barsten en kader beschadigd, word deze geruild of wat moet ik meenemen naar de winkel?
Na 3 maal het trottoir opengraven en dan uiteindelijk een juiste meting (van een technieker met een echt proximus autootje en echt duur meettoestel) , is een 2tal jaar geleden, na veel ellende, onze lijn hersteld. (er lag een lus naar het einde van de straat en terug die niet nodig was) Sinds 3 weken zijn de problemen van toen weer terug helaas. Te pas en te onpas valt internet weer uit. Het is zelfs zo erg dat mijn 3 universiteitsstudenten, thuis geen online opdrachten meer kunnen/durven doen, want de kans is 75% dat je uit je online wiskunde test wordt gegooit en weer overnieuw moet beginnen. Moet ik erbij schrijven dat dit zwaar op mijn maag ligt ? UIteraard hebben we al de modem gereset , de lijn getest en dergelijke. Vanochtend gebeld naar de technische dienst, nadat we gister weer allemaal vast liepen. Hij mat de lijn en.........we stonden in ''repair-mode'' ?? Men gaat nu 48 uur observeren. Kort na dit gesprek werd ik opgebeld, heb meer uitleg gekre
Wat een geklooi daar bij Proximus. Sinds woensdag (na onweer) steeds internet en TV uitval. Service 0.000000 en dit nog wel in 2019! Gebeld met 0800 blijkbaar iets aan de lijn wachten tot woensdag euuuuuuh JA woensdag !! Huis loopt half op internet en wifi. Verlengt weekend fijn ingezet met zeurende kinderen die niet op pc of spelconsole kunnen mits internet steeds wegvalt. TV steeds opstarten blokjesbeeld.... en het weer aangepast aan de diensten van proximus. Gelieve geen factuur te sturen deze maand !
Bij gebrek aan andere relevante en efficiente kanalen stuur ik mijn vraag langs deze weg. Ik ben reeds jaren klant bij Proximus en verzamelde een groot aantal punten als premium klant. Plots is alles verdwenen, geen premium klant meer. Geen punten meer. Het verleden is blijkbaar ineens gewist. Is hier een verklaring voor en hoe krijg ik mijn punten (centen) terug?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.