Op 17mei haalt proximus199euro van mijn rekening. ik had abbo met gsm besteld maar proximus annuleerd.daar kom ik de dag erna achter omda ik zelf naar proximus bel voor track en trace codeje bestelling is geanuleerd.je kan terug opnieuw een order plaatsen en dan komt het zekers en vast in orde zegde ze aan de telefoon,maar je moet wel terug 199 euro betalen.
zo een verschrikkelijke slechte klantendienst. zo gezegd vol vertouwen terug besteld want ik krijg die andere199euro toch direct terug gestort.weer word men bestelling geanuleerd door jullie.nogmaals 199euro weg weer kom ik daar pas achter da ik zelf bel voor die track en trace code. ik van woede naar proximus winkel te herentals daar konden ze aan die terugbetalingen niets doen,maar ze hebben me dan wel het abbo over kunnen zetten van orange naar jullie en heb ik ook de gsm mogen ontvangen na nogmaals 199 euro te betalen was op 5min klaar en bij jullie website was er wel altijd iets. dan begint de lijdensweg voor mijn terugbetaling van dus 398euro.heb al wel meer dan 20 keer contact gehad en altijd is er wel iets anders,en als je dan vraagt voor de dienst die er meebezig zijn door te geven dat gaat niet want die werken ni via telefoon.of ze hangen in of ze zetten je in wacht en na 2uurs sta je nog in wacht heb hier al wa uren aan versleten en weet nog altijd niets ze zijn ermee bezig telkens weer.toch raar voor vande rekening ga op 1 dag en voor terug te betalen daar wacht ik al op van 17mei en da ga maar ni.terwijl er dit op jullie website sta.aankoopbedrag wordt teruggestort binnen een termijn van 14 kalenderdagen.dikke leugens dus. en omwille van deze leugens is voor mij nu de maat vol,en word alles van proximus verwijderd bij ons.want op deze manier wil ik geen verdere samenwerking meer met jullie als je NIET EERLIJK KAN ZIJN.ik heb ook verdere stappen ondernomen via test aankoop en ik blijk belange na ni de enige te zijn is schering en inslag bij jullie blijkbaar.mvg cornelissens steemans
Dit is het dossier nr3******
Klantnr 6********
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
