Skip to main content
Vraag

Diensten terug activeren

  • June 11, 2019
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Mijn diensten zijn opgezegd en mijn decoder en modem zijn nog niet teruggestuurd.
Nu had ik graag mijn producten terug geactiveerd.
Hoe moet ik dit doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 11, 2019
Hey Jens,

We kunnen een herstel na opzeg laten uitvoeren voor de diensten die je laten deactiveren hebt. Kan je in je klantenfiche de gegevens aanvullen zoals je klantnummer? Dan kunnen we dit verder bekijken en in orde maken voor je.

Groetjes IngeDc

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2019
Inge,

Heb ik aangepast!
Hou je me verder op de hoogte?

Jens

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 11, 2019
Hey Jens,

Zonet even je klantnummer erbij genomen. Op heden kan ik nog geen herstel na opzeg aanvragen daar het opzeg order nog in uitvoering staat. Van zodra dat order afgewerkt is, zal ik pas de mogelijkheid krijgen om het herstel aan te vragen.Ik volg dit verder op en houd je op de hoogte!

Groetjes IngeDC

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2019
Inge,

Een idee hoe lang dit kan duren?

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 11, 2019
Het opzeg order heeft als uitvoeringsdatum 11/06/2019. Een order zou in principe moeten voltooien na 48u. Groetjes IngeDc