Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Dag, Op mijn vorige GSM liet de widget van de myProximus app mijn 4g verbruik zien. Nu heb ik een nieuwe GSM gekocht en de widget laat mij nu zien hoeveel belminuten ik verbruikt heb. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan veranderen zodat mijn internetverbruik terug weergegevn wordt?
Beste, Wij zijn verhuist en zouden graag ons vast nummer mee willen nemen. Is het mogelijk om een formulier te krijgen voor overdraging van het vast nummer aub? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Peter W.
Ik bestel op 29/11/2019 een waardebon met mijn verzamelde punten en nu meer dan 14 dagen later is die “bestelling” nog altijd in verwerking. Is dit normaal?
Nu dat het zo goed als vaststaat dat UK op 31 januari 2020 de EU zal verlaten is de vraag of er van dan af opnieuw roamingkosten zullen aangerekend worden. Vanaf 1 februari 2020 is er evenwel een overgangsperiode die loopt tot 31 december 2020 dus het kan zijn dat er in die periode men toch geen roamingkosten zal moeten betalen. Wat denken jullie er van?
Beste Wanneer komt de nieuwe iphone 11 terug binnen? Het gaat over de iphone met abonnementen want overal staat het dat het uitverkocht is? Mvg
Wat is het goedkoopste maandelijkse aflossing voor een iphone 11 pro 64 gb? En met een betaling van 99 of 150€ of doet proximus dit niet?
wie kan mij helpen, weet nog steeds niet wat waar en waneer ik mijn order kan ontvangen?
Ik heb vandaag een V5 decoder ontvangen ter vervanging van mijn V4 decoder. Toen deze werd besteld via de technische dienst (wegens problemen met TV kijken) hebben ze mij gezegd dat ik de oude V4 decoder naar het containerpark moet brengen. In e-mail die ik vervolgens ontving van de bevestiging van opruiming staat vermeld dat ik na de installatie en dit ten laatste op 08/01/2020 terug moet inleveren via een B-Post punt, zoniet zal er124 € aangerekend worden. Graag zou ik exact willen weten wat ik moet doen of mijn V4 decoder terugbezorgen aan Proximus of naar de afvalcontainer brengen. Bedankt op voorhand antwoord.
In een andere topic op dit forum las ik dat het misschien mogelijk was VoLTE op de Pixel 3XL te activeren. Ik heb vorige week zowel op het topic gereageerd als een moderator een privébericht gestuurd, maar heb tot vandaag nog geen reactie mogen ontvangen. Daarom dus de vraag: kan VoLTE worden geactiveerd op een Pixel 3XL? Niko
Er is juist9,99€ door Apple via Paypal genomen voor blijkbaar een dure maand abb van een hartslag ??? heb ik niet nodig en wil ik helemaal niet ! heb Paypal nodig voor mijn iCloud abb en Netflix abb maar ben de account toch maar aan weghalen met spijt want wil icloud niet weg maar die hartslag gedoe van 9,99€ elke maand kan ik niet permitteren ! heb helaas gewoon een minimum tegemoetkoming als inkomen ! daar extra 10€ af maandelijks voor niets vind ik echt erg ! helaas zit dat geld al op Paypal afgehaald ! ben bij Apple gaan zien bij abbonementen en klik annuleren maar er gebeurt helemaal niets
Ik ben een Philips TV aan het uittesten maar krijg geen leven in de smart tv (net tv). De TV is ingesteld volgens de voorschriften, ik heb reeds met een vaste kabel en wifi geprobeerd, maar telkens krijg ik de melding dat de pagina niet geladen kan worden. Volgens Philips zou het aan de firewall in de router kunnen liggen. Heeft iemand een idee hoe ik verder kan? Met dank voor reacties Groeten Phil
Het geluid is dikwijls enkele frames off sync (en niet alleen bij het straten van een bepaalde zender) Heel vervelend! Kan hier iets aan gedaan worden? Voorlopig nog niet overtuigd van mijn overstap naar Proximus-tv
Heb net een nieuwe decoder gekregen, overgestapt v orange. Geluid loopt niet synchroon... is hier een oplossing voor? Zeer vervelend.
Zijn er nog mensen in de omgeving van Hasselt, Kuringen die problemen hebben met hun Proximus lijn. Ik heb momenteel geen internetverbinding en Proximus TV, reeds de tweede maal in enkele weken tijd.
Elke keer ik naar 192.168.1.1/7.3.8 ga dan zie ik username user en een vakje voor mijn wachtwoord in te vullen nu is de vraag kan ik dit omzeilen zodat ik direct ingelogd ben en niet telkens dat wachtwoord te moeten typen? Alvast bedankt
Beste, Ik wou antwoorden op het volgende topic: Oude login-gegevens blijven van kracht voor Pickx ? maar krijg telkens de foutmelding dat mijn antwoord doorgestuurd is maar nog nagekeken moet worden door de moderators. Op andere topics heb ik dit probleem niet voor. Groeten, familievandesype
@ Proximus Met Edge en Firefox (beide up to date) krijg ik vandaag de mededeling “certificaatfout’ (Edge) of “mogelijk beveiligingsrisico” (Firefox); de website blijft wel (als niet aanbevolen) benaderbaar/selecteerbaar Vraag om het probleem uit de wereld te helpen Edge Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen. Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_CN_INVALID Firefox Het probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de website, en u kunt niets doen om dit te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.
Sinds vandaag 16/12 is de radioline app op mijn v5 compact decoder niet meer zichtbaar in mijn bibliotheek en ook niet in de shop.. Na herstarten van de decoder zelfde probleem
ik kan niet aanmelden bij pickx, zowel via pc als gsm. de melding die ik krijg: “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account” is dit niet hetzelfde wachtwoord en email als dat van myproximus? ik heb pickx wel degelijk in mijn pakket.
Zou iemand me kunnen helpen? Bij het testen van destiny 2 op pc, krijg ik de cabbage en lettuce error. Na even speurwerk, heb ik op het forum enkele threads gevonden, maar geen oplossing die ik zelf kan doen. Links die ik vond om een prive bericht te sturen naar 1 van de admins liep dood. Online invuldocument was niet meer beschikbaar? Zou iemand mij kunnen helpen? Bij voorbaat dank
Zijn er nog mensen met storingen TV en internet in Zwevegem sedert donderdag 12/12 ?
Hallo ik heb 2 mobiel abonnementen bij mijn pack laten toevoegen die zijn geactiveerd op woensdag 11/12 maar die zijn nog niet te zien in myproximus bij producten.Kan dat in orde gebracht worden. alvast bedankt mvg Luc
Sedert het ontstaan van Proximus was ik klant, ik mocht nog een nummer kiezen, alles was beschikbaar. Enkele jaren geleden overgeschakeld naar Orange en een tijd gelden verplicht naar Base. Sinds 4 dagen ben ik terug Proximus gebruiker met een zakelijk abonnement, maar Orange klanten kunnen me niet bereiken. Al meerdere keren voor gebeld, meerdere beloftes te horen gekregen dat dit binnen de 24u opgelost zal worden, echter intussen 4 dagen verder blijf ik voor Orange klanten onbereikbaar, wat niet enkel over mijn business gaat als sales, maar ook mijn familie (vrouw, dochter) zijn Orange gebruikers (verplicht-werk).
Ik heb mijn probleem reeds gezien in andere topics, maar deze zijn intussen afgesloten… Leert Proximus dan niets over de ervaringen van andere klanten? We betalen maandelijks een serieus bedrag, dan mogen wij toch ook verwachten dat wij hier het nodige voor terugkrijgen: als we enkel op TV kunnen kijken, dan denk ik dat we beter af zijn bij de concurrentie.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.