Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn abonnement is Bizz Mobile M, hierin zit 5 GB inbegrepen. Ik heb twee facturen bekeken. Op de ene factuur staat 5232 MB verbruik, onderaan staat bij gefactureerde MB 317. Op de andere factuur staat 5625 MB verbruik, bij gefactureerde staat 505MB. Ik zie niet hoe Proximus die 317 en 505MB afleidt uit het verbruik.
Enkele dagen geleden ging ik naar de shop tekst en uitleg vragen om mijn abonnement van Familus om te schakelen naar Bizz All-in 5GB. Ik kreeg een vlotte uitleg en een offerte mee. Ik wist de verkoper ook te melden dat er momenteel een actie loopt via de site waar je op de prijs van 89 euro een korting krijgt van 20euro en nog eens 10euro wanneer je via de webdeal inschrijft. Dit komt dus op een eindbedrag van 59 euro per maand (weliswaar gedurende 3 maanden, maar toch). De verkoper wist mij te melden "geen enkel probleem, je krijgt uiteraard de kortingen waar je recht op hebt". Ik tevreden naar huis en wou mij via het web formulier insschrijven voor deze deal. Helaas kon dit niet wegens zogenaamde technische problemen. Uiteindelijk ging ik terug naar de shop om dit probleem aan te kaarten en kreeg te horen dat de overschakeling reeds in uitvoering zat maar nog niet voltooid was en dat dat dus de reden was waarom ik niet, via het web, kon intekenen. Telefonisch contact genomen me
Ik heb zéér veel regels in mijn webmail staan om de catastrofale hoeveelheden spam te blokkeren. Ik kan echter blijkbaar geen nieuwe regels meer maken. Zou het kunnen dat ik aan de limiet zit? Ik wil namelijk nóg hopen dergelijke crapmails definitief blokkeren, want de verzenders slagen er altijd weer in om nieuwe fake adresjes te maken.
Sinds ik ben overgestapt naar Proximus (2 maand geleden) heb ik het probleem dat alle inkomende gesprekken als onbekend worden doorgegeven. Eerst met een Pay & Go kaart (overstap naar nieuwe werkgever)maar nu nog steeds sinds ik mee op het groepsabonnement van het werk zit. Wat ik reeds gedaan heb: 1) toestel wipe & reinstall NOK 2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK 3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profile wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing. Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?
Goeiendag mvr/mhr vanaf gisterenmorgen is de vaste lijn beginnen raar doen hierdoor kon er van smorgens al geen tv gekeken worden . Nu tegen de avond was ik weer naar de tijd van de 56Kbps gekomen lol . Nu nog steeds 0.1 a 0.5mb down en 0.1 up . Gisterenavond via de chat proberen contact te hebben om te horen of er een storring was bij jullie . Maar ik kwam op een irriterende bot veronderstel ik die me zelf niet deftig antwoorde . Nu vanmorgen zelfde probleem dus ik zeg ik bel de klantendienst even . Wordt er na 13 minuten betalend te wachten op een zeer irriterend bandje muziek afgehaakt. Dus eerlijk gezegd raak ik lichtjes geirriteerd maar ik kan er de lach nog bijhouden 😉 Zou ik eventueel kunnen verdergeholpen worden of moet dit echt naar testaankoop ?? Ik denk dat we het misschien hier kunnen oplossen 🙂 Zijn er nog mensen met problemen in vlaams Brabant Dilbeek ?
Hallo, Net als elke Proximus klant werd vorige week de zenders weer van plaats veranderd... Nu, wanneer ik de zenders terug wil aanpassen likt dit, maar na een uurtje kom ik tot de constatie dat sommige zenders terug van plaats worden verwisseld... Dit maakt het onmogelijk om mijn volgorde er door te krijgen en dit begint echt op mijn zenuwen te werken... Ik heb reeds de decoder gereset, ik heb reeds de truc geprobeerd van de eerste 15 zenders eerst te verplaatsen... Ik ben ten einde raad en begin serieus over na te denken om een andere provider te nemen voor tv... Iemand nog tips of raad of mensen met hetzelfde probleem ?
Hallo, Sinds vanavond is mijn tekst op mijn vast telefoontoestel onleesbaar geworden op mijn Belgacom Twist 250. Toestel is van 2012 en gekocht in Belgacomwinkel. Pas nieuwe batterijen ingestoken. Wat is er aan de hand? Groetjes, Moesty
ik heb per ongeluk al mijn opnames van the rookie gewist kan ik dit terug krijgen?
App vermeldt steeds "oeps er ging iets verkeerd"
Wie weet raad ? Al een viertal jaar werk ik met een ipad mini, software versie 9.3.5. Sinds een paar dagen doet zich het volgende voor : bij gebruik van de apps Proximus TV en Proximus 11 wordt na ongeveer een tweetal minuten de klank voortdurend onderbroken (frequentie neemt zelfs toe tot er geen klank meer is), terwijl het beeld normaal blijft doorlopen. Dit doet zich zowel voor bij gebruik van het WIFI Proximus-netwerk als het WIFI-netwerk van Telenet. Het eigenaardige is dat de ipad van mijn vriendin die een zelfde toestel heeft (het is een paar maanden ouder) exact dezelfde klankonderbrekingen vertoont bij gebruik van de apps Proximus TV en Proximus 11. Beide toestellen doen het prima met de app Yellow Play van Telenet en ook andere apps waarbij klank een rol speelt. Ik heb inmiddels beide Proximus-apps al een keer verwijderd en terug gedownload, maar de klankonderbrekingen blijven na ongeveer 2 minuten terugkomen en dat is vervelend voor iemand die visueel gehandicapt
Sinds gisteren valt tv steeds uit na enkele min Storingen gebeld en mededeling technisch probleem. 2 dagen al? Graag oplossing asap
Wij zijn dinsdag 4 juni 2019 geconfronteerd met een panne bij proximus : gevolg geen internet en geen televisie. Tot op heden , dinsdag 11 juni 2019, zijn deze problemen nog steeds niet opgelost ! Bij elke telefonische contactname met proximus wordt er telkens iets anders verteld en wordt beloofd dat het probleem zo snel mogelijk zal worden opgelost. Dit is echter niet zo !!!!! Een kort feitenrelaas : -woensdag 5 juni proximus verwittigd van het probleem : de klantendienst zegt dat een technieker gaat langs komen om het probleem op te lossen. Men stuurt een SMS om dit te bevestigen. -donderdag 6 juni : proximus stuurt een SMS dat geen technieker gaat langskomen. Bij navraag bij de klantendienst zegt men mijn dat de technieker het probleem niet kan oplossen omdat infrastructuurwerken in de straat zouden nodig zijn (internetkaarten in straatkast waren defect door bliksem). De klantendienst verzekerde mij dat er echter reeds aan gewerkt werd om dit op te lossen. -vr
sinds de donderdag een nieuwe modem gekregen maar sindsdien word ik steeds van de multiplayer gegooid wat daarvoor nooit gebeurd is iemand raad of ik poorten moet openzetten of iets anders moet doen grtz
Hoe registreer ik meer dan 1 telefoon nummer in myproximus? ik zou 2 nummers willen registreren onder het zelfde account.
Hoi, ik ben recent verhuisd van Ramsel naar Aarschot. In Ramsel had ik RTV en in Aarschot had ik verwacht ROB te kunnen kijken. Ik krijg echter nog altijd RTV. In het Proximus verkooppunt hebben ze mijn vraag doorgespeeld aan de technische dienst. Ik werd inderdaad meteen opgebeld door een Nederlandse dame. Maar die bleef bij hoog en laag volhouden dat op mijn adres wel degelijk RTV van toepassing was. Zelfs toen ik vroeg hoe het kon dat mijn ma die 5 deuren naast me woont wel ROB had, bleef ze zeggen dat voor mijn adres de zender RTV was en hier niets kon aan gewijzigd worden. Beetje vreemd leek me. Ik heb hier al even gekeken en mss ligt het aan mijn fictief vast nummer ? Weet iemand hoe ik aan de juiste regionale zender kan komen ? groetjes Karine
Ik kreeg net deze e-mail van Skynet wat Proximus is geworden komt dit van Skynet Proximus zelf want ik wil geen onnodige programma's of virussen of malware. Uw verbinding is geselecteerd voor een exclusieve beloning! prime-service(at)skynet.be Gefeliciteerd lieve klant! … Het is je geluksdag
welke kabel zou ik moeten leggen tussen digibox en modem en welke stekker. Thx. david
Geen idee of ik dit onder een andere hoofding kwijt kan ... dus hier dan maar ... Vanmorgen word ik opgebeld door "iemand van proximus" omdat mijn echtgenote, die eerst opgebeld werd, hun doorverwezen heeft naar mij omdat ik over de technische kant ga van onze installatie. Het komt er op neer dat "Proximus" bezig is hun klanten te persoonlijk te bezoeken om hun goedkopere? formules voor te stellen cq aan te bieden. Heb ik hier te maken met een zelfstandige Proximus uitbater die persoonlijke klanten ronselt? Ik ruik toch een beetje onraad omdat de persoon aan de lijn mij niet kan uitleggen hoe ze aan het (mobiele) telefoonnummer van mijn echtgenote komen want die is helemaal GEEN klant bij Proximus en is dat ook nooit geweest. Er wordt dan een beetje langsheen gepraat door "departementen die informatie al dan niet hebben doorgegeven". Vreemd genoeg kennen ze wel ons "klantendossier" bij Proximus. Do I smell a rat? Kan er hier iemand daar verheldering bij brengen? BVD
Hallo, Ik heb een pack : vaste telefonie - internet - Proximus TV - één mobiel nummer. En daar zit al jaren een Data Sim ( Mobile Internet - laptop/tablet ) gratis bij inbegrepen ( 500 Mb ). In september 2018 maak ik op een bepaald moment intensief gebruik van deze SIM en vraag ik om éénmalig een pakket van 500MB aan te rekenen voor 5€. Wat blijkt nu, ze hebben dat geactiveerd voor altijd! Als ik naar de 080022800 bel, zeggen ze me, dat ze dat niet ongedaan kunnen maken. En mijn pack heeft de naam Tutimus gekregen. Ik betaal vanaf dan 5€ meer per maand. In april 2019 laat ik desbetreffende micro SIM-kaartje omwisselen voor een nano SIM-kaartje in een Proximus center. Dat lukt niet onmiddellijk. Als ik in mei mijn factuur krijg, blijkt dat ik vanaf nu 10 € betaal voor de Data SIM, die vroeger gratis in mijn pack zat. Ik blijk nu 2 mobile nummers in mijn pack te hebben en de oorspronkelijke Data SIM noemt nu "Mobile Internet XS" . Ben reeds 34 jaar klant en v
Goede morgen, als ik mij wil inloggen op de Proximus tv app, krijg ik de melding deze account is niet gekoppeld aan Proximus tv account, kan iemand hier mee helpen, in myproximus staat Proximus tv wel ertussen Bedankt
Ik ben dus Criminal Minds aan het bekijken via de movies en serie pas. Nu merk ik dat seizoen 7 niet compleet is. De helft van seizoen 8 bij 9 staat en dat vanaf afl 22 van seizoen 8 alleen maar de eerste min beschikbaar zijn. Word dit verholpen aub?
Na reeds 2 jaar aangesloten te zijn op Familis fiber via een bouwpromoter promotie, loopt de fakturatie nog altijd spaak. De fakturatiedienst faktureert nog altijd het Familis abonnement, alhoewel het gratis zou moeten zijn. Tussen haakjes, de promotie was al verlengd geworden door de vele problemen waar we maandelijks mee te kampen hadden. Wat moet er gebeuren om de fakturatiedienst wijs te maken dat er zoiets bestaat/bestond als een bouwpromoter promotie en dat ze dit dan ook toepassen!! We zijn ten einde raad na 2 jaar regularisaties aanvragen!
Vanmorgen krijg ik melding van Proximus op mn smartphone dat ik geselecteerd ben om deel te nemen aan campagne met mogelijkheid om Samsung S9+ te winnen. Proximus logo, kleuren, etc.. Na enkele vragen te beantwoorden worden credit card info gevraagd om 2€ verzendings kosten in rekening te brengen. Daarna de kleine lettertjes in het Frans gelezen - zit proef abonnement van 75€ per maand aan vast. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit van Proximus komt.. Ben er niet op on gegaan Weten jullie meer?
Proximus tv app heeft iedere keer de foutmelding (oeps, er ging iets verkeerd).
mijn zoon heeft een google home mini gekocht, maar we krijgen die niet gekoppeld via onze wifi. er zouden volgens de home app instellingen aan de BBox moeten aangepast worden. AP isolatie uitschakelen en UPnP inschakelen. Heeft iemand al ervaring met die google home mini? thx Pieter
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.