Skip to main content
Vraag

Tv app werkt niet

  • June 18, 2019
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

App vermeldt steeds "oeps er ging iets verkeerd"
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Auteur
  • Newbie
  • June 18, 2019
Gedesinstalleerd en nu werkt paswoord en account niet meer. Een maand bij Proximus aangesloten en gebruiksvriendelijkheid is onder nul

Martin
  • June 18, 2019
Ter info: best effen afwachten tot een proximus medewerker hier terug langskomt om je instellingen even na te trekken en eventueel een aanpassing te moeten doen.

  • June 18, 2019
Kan je even jouw klanten- en/of lijnnummer toevoegen aan jouw profiel op het Forum hier? Dan kijk ik even wat er aan de hand is.

Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 19, 2019
Ik heb net hetzelfde probleem...
Whats going on Proximus ?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 19, 2019
Ik heb net hetzelfde probleem...
Whats going on Proximus ?

Hi, kan je de app nu nog even proberen, dit zou voor je moeten werken

Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 19, 2019
Ik heb net hetzelfde probleem...
Whats going on Proximus ?

Hi, kan je de app nu nog even proberen, dit zou voor je moeten werken


Werkt nog steeds niet, krijg de melding dat er iets fout loopt...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 19, 2019
Kan je me via prive de login doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?

Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 19, 2019
Kan je me via prive de login doorgeven waarmee je de app wil gebruiken ?

Na herinstallatie blijkt de app nu wel te werken... ?