Vraag
Problemen vaste lijn Download aan 0.1 a 0.5 mb en upload aan 0.1 mb + afgehaakt klantendienst
Goeiendag mvr/mhr vanaf gisterenmorgen is de vaste lijn beginnen raar doen hierdoor kon er van smorgens al geen tv gekeken worden . Nu tegen de avond was ik weer naar de tijd van de 56Kbps gekomen lol . Nu nog steeds 0.1 a 0.5mb down en 0.1 up . Gisterenavond via de chat proberen contact te hebben om te horen of er een storring was bij jullie . Maar ik kwam op een irriterende bot veronderstel ik die me zelf niet deftig antwoorde . Nu vanmorgen zelfde probleem dus ik zeg ik bel de klantendienst even . Wordt er na 13 minuten betalend te wachten op een zeer irriterend bandje muziek afgehaakt. Dus eerlijk gezegd raak ik lichtjes geirriteerd maar ik kan er de lach nog bijhouden 😉 Zou ik eventueel kunnen verdergeholpen worden of moet dit echt naar testaankoop ?? Ik denk dat we het misschien hier kunnen oplossen 🙂 Zijn er nog mensen met problemen in vlaams Brabant Dilbeek ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.