Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wacht ff "Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen" krijg ik dan nog wel de punten van de voorgaande maanden? want ik heb al zeker sinds december geen punten meer ontvangen!
Wij hebben volgende data-volumes in ons abonnement : 750GB internet comfort, 500MB mobile internet - laptop/tablet, 1,49GB smart+15(old). Kan een deficit op één item (bijvoorbeeld 500MB tablet 'opgesoupeerd') gecompenseerd worden vanuit (ruime) ongebruikte overschot op een ander item (bijvoorbeeld de 750GB internet of de 1,94GB smartphone)?
Telkens ik de grens oversteek krijg ik berichten van proximus via het nr 0477200124. Is er een mogelijkheid om dit te stoppen?
Hallo! Ik heb interesse in de Familius-pack, maar stel me nog enkele vragen: - Het onbeperkte internet dat in deze pack is inbegrepen, komt dat overeen met Maxi Internet? - De Familius-pack staat op dit moment in promotie (- € 10 webdeal en gratis installatie). Is het mogelijk om bv. na de eerste maand al of na enkele maanden kosteloos terug te schakelen naar alleen Maxi Internet, of hangt hier een opzegtermijn aan vast? Ik weet nl. nog niet of ik op mijn nieuwe adres een vaste telefoon of tv neem en of ik die producten in de Familius-pack dus nodig zal hebben. Alvast bedankt!
Kan je via MyProximus of een ander medium je gsm (met abonnement) laten doorschakelen naar een ander gsm-nummer? Stel, je bent je gsm thuis vergeten, maar je wilt toch nog bereikbaar zijn?
Maak het mee ! Krijg mail Proximus van mijn aanvraag tot verwijderen cloud 10GB! ??? Waarom zou ik de gratis 10GB cloud laten weghalen terwijl die Vol zit met dierbare foto’s ea ?? Ja app gaat momenteel niet open op de iPhone maar cloud staat op website toch ! Is gratis dus waarom iets weg dat in abb hoort! Ben ik niet goed van En dat maar snel mijn Gratis 10GB cloud met alles erin mooi terugzetten !
De app werkt niet meer sinds vorige week. Ook, op de website kan ik niet meer mijn producten beheren. Ik krijg het volgende bericht: "Beste klant, Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus." - Pack (met mobiel), vaste lijn, internet of tv Ik heb de klantendienst gebeld en ze proberen me naar duurdere pakketten te duwen.
Beste, we proberen mijn vader zijn nieuwe gsm te installeren. De skynetapp lukt niet omdat we het paswoord niet meer weten. Bij het aanvragen van een mail dan komt deze niet binnen en bovendien moeten we eerst via myproximus een voorkeur ingeven naar hoe we een nieuw paswoord willen en deze site loopt vast. pfff wie kan helpen aub?
Goedemiddag Onze PLC adapter WIFI extender (4 lampjes) maakt geen verbinding meer met het internet. Het power lampje, huisje en wifi lampje branden groen. Het ethernet lampje brandt niet. Deze is aangesloten op het stopcontact. De modem/router is aangesloten op een gewone PLC adapter. Hierop branden alle drie de lampjes groen (power, huisje en ethernet). Kunnen jullie me helpen deze te verbinden met het internet? (dit lukte vroeger wel, maar na een reset van de router/modem niet meer). Alvast bedankt! Groeten Thomas
Dag allemaal! Hier is de lijst met potentiele top users voor de periode april-juni. Als beloning voor hun enthousiasme maken we hen "Experts". Ik nodig jullie uit om onze Top 3 users te belonen. De criteria hiervoor zijn het aantal posts, likes, maar ook de hulp aan andere users Mijn top 3 is nog steeds Martin, M016 en Antoon1 (15 likes ontvangen) Wat denken jullie?
Rond 21.15 wou de smarttv geen enkele app meer openen. De tv gereset,daarna modem heropgestart, tv gaf steeds aan verbonden te zijn. Proximus tv werkte, ik dacht oei ligt aan tv. Niet dus laptop, ipad en smartphone ook verbonden en ook geen internet. Dus zal het aan Proximus liggen, inmiddels 21.30, snel bellen want dat kan tot 22.00. Heel het verhaal gedaan, de medewerker kon het vanop afstand oplossen. Geen reset van de modem maar iets anders,wat weet ik niet. Ging ongeveer 20 minuten duren, zou dan ook geen tv hebben. Ik zeg ok, doet u maar en alvast bedankt. Ik denk dat is fijn meteen goed geholpen. Het was ondertussen 21.45. Nu is het 23.05 en is nog steeds niet uitgevoerd . Leuk is anders dat wordt dus morgen opnieuw aan de telefoon hangen en hopelijk lukt het dan wel.
Ik zou graag gesprekken kunnen samenvoegen op mijn gsm. Op dit moment is dit namelijk niet mogelijk. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt!
Ik heb nog een oud pack met enkel internet en smart 15 +. Daar ik al een paar keer extra data heb moeten bijkopen voor mijn telefoon denk ik er over na om mijn abonnement te verhogen. Moest ik naar een Mobilus m gaan kan ik dan de voordelen behouden die nu in mijn pack zitten? Zijnde korting van 2 € op mobiel en affinity korting op internet.Ook heb ik nu 750 gb voor internet en smart wifi. De promo die nu loopt voor Mobilus m is waarschijnlijk enkel voor nieuwe klanten? Ik heb ook al bij de concurrentie gekeken en daar krijg je wel meer voor minder. 20 € voor 4 gb en onbeperkt bellen. Dat is bijna 7 € minder per maand. Als ik enkel nog internet comfort zou behouden hoeveel data heb ik dan,blijft dit 750 gb? mvg
Heeft er iemand hier een idee of je in het Movies and series-pack naar the walking dead kan kijken??
Hi, Onlangs een nieuwe pc gekocht met Windows 10. Ik heb al vanalles geprobeerd op mijn mail in stellen hier via info op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html en elders. Dit lukt niet (ik kan niet invullen wat er dient ingevuld te worden volgens uitleg en filmkes) en een proximus contact center doet dit niet voor pc (wel voor gsm en tablet). Wie kan helpen?
Kan niet naar my proximus gaan. Deze pagigna werkt niet. www.proximus.be kan dit verzoek momenteel niet verwerken HTTP ERROR 500
Ik heb vandaag een gsm s10e samsung gekocht. Dit is al 8u geleden. Ik ben momenteel steeds niet actief. Gelieve dit zo snel mogelijk te verhelpen aub. Mijn gsm is o474/81.96.**. Groetjes Sara
Help ons !!!Wij wachten (mijn 82 jarige moeder) al sinds 20 mei (datum van aanvraag) op een verhuis van telefonie en tv voor mijn moeder naar een nieuwbouw appartement. Wegens fout bij Proximus over de juiste straat/nummer is alles in het honderd gelopen. Men stuur ons van hier naar daar, afspraken worden niet nageleefd. Verhalen over koperkabels en glasvezelleidingen worden ons gegeven waar we geen boodschap aan hebben. Mensen in de shops en callcenters zijn niet capabel ons te helpen en beloven elke dag iets anders, dat ze gaan terugbellen, dat ze gaan langskomen, niets wordt uitgevoerd..... wij zijn 50 jaar klant, dit is hallucinant. Wij wachten soms 42 minuten aan telefoon voor meer info en dan breekt de lijn gewoon af. 015/551***
Ik ben met mijn account beheerder van Proximus digitale tv en internet. Als ik op MyProximus kijk naar mijn producten dan staat Proximus Pickx er ook tussen als actief. Als ik echter probeer in te loggen op de Pickx app, dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan een Pickx account. Is er iemand die me hier mee kan helpen? Bedankt. Mvg, Timo
Hallo, Ik heb een netwerk met de nieuwste BBox3 en 3 dLAN1200 toestellen. Op zich is er overal een goed wifi bereik, maar wanneer je internetconnectie wil maken, lijkt dit niet te lukken (niet tegenstaande er alle 'streepjes' staan voor het Devolo-network); het lijkt alsof mijn computer geen DHCP-adress krijgt. Schakel je op de PC even wifi uit en terug aan, dan lukt de verbinding wel. Iemand een idee hoe dit op te lossen ? Dank je, Peter
Op 18/06/19 bestel ik een smartphone en wil ik 3 bestaande nummers (Orange) laten overzetten naar proximus. Ik krijg de simkaarten en toestel netjes opgestuurd. Ik doe easyswitch en geef de nodige gegevens door. Hierbij loopt het fout. 1e kwamen mijn klantennummer bij Orange niet overeen met de nummers. Weer alles netjes doorgegeven. Bleek een ingave fout te zijn van een medewerker. 3 dagen later weer een bericht. 1 nummer overgezet andere 2 nog niet. Op 25/06/19 neem ik weer contact op. We zijn er mee bezig.. Tot er plots iemand wakker wordt. Mr uw klantennummer was wel juist maar uw nummer daar waren cijfers ingegeven in verkeerde volgorde. Het 2 de nummer gaat actief. Tot op heden is mijn nummer nog niet actief. Als antwoord ja kan 15 dagen duren. Vanaf 1e ingave of vanaf de dag dat ze zijn wakker geschoten? Ik weet alleen dat ik woensdag alles terug opzeg als alles niet werkt.
Geachte, Sinds deze morgen geen netwerk meer op alle drie de gsm's. Alles herstart en opgezocht. Niets gevonden. Graag nazicht 🙂
Data abo aangevraagd via werkgever. Maandag, 24 juni e-mailbericht dat data optie binnen de 24u actief zal zijn. Donderdag, 27 juni nog steeds niet mogelijk om te surfen via 4G. Gebeld naar klantendienst, alle instellingen gecontroleerd. Volgens medewerker ligt het aan de simkaart gezien alle instellingen correct zijn en de Wi-Fi wel werkt. Onmiddellijk een nieuwe simkaart gehaald en via werkgever nummer laten overzetten op nieuwe simkaart. Vrijdag, 28 juni bevestiging omruiling simkaart. Helaas nog steeds geen 4G. Maar wel al betalen voor 4G die intussen nog steeds niet werkt. Contact opgenomen met Bizz. Men kon dit niet oplossen. Naar de accountmanager Mailen en die zou dan contact opnemen. Ik zit nog steeds te wachten en mijn 4G werkt nog steeds niet hoewel ik er wel alvoor moet betalen. Hoe kan ik dit fiksen? Alle instellingen zijn correct zoals te zien in de filmpjes op website proximus. 4G staat vermeld op tablet met 1 opgelicht pijltje. Maar surfen lukt niet. Telkens
Bij invoegen mail en paswoord steeds "er is een fout opgetreden". Al met verschillende browsers en toestellen getest ..
Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol. Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx. Zou iemand me hier mee kunnen helpen? Alvast bedankt. Timo
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.