Op 18/06/19 bestel ik een smartphone en wil ik 3 bestaande nummers (Orange) laten overzetten naar proximus.
Ik krijg de simkaarten en toestel netjes opgestuurd.
Ik doe easyswitch en geef de nodige gegevens door.
Hierbij loopt het fout.
1e kwamen mijn klantennummer bij Orange niet overeen met de nummers.
Weer alles netjes doorgegeven.
Bleek een ingave fout te zijn van een medewerker.
3 dagen later weer een bericht.
1 nummer overgezet andere 2 nog niet.
Op 25/06/19 neem ik weer contact op.
We zijn er mee bezig.. Tot er plots iemand wakker wordt.
Mr uw klantennummer was wel juist maar uw nummer daar waren cijfers ingegeven in verkeerde volgorde.
Het 2 de nummer gaat actief.
Tot op heden is mijn nummer nog niet actief.
Als antwoord ja kan 15 dagen duren.
Vanaf 1e ingave of vanaf de dag dat ze zijn wakker geschoten?
Ik weet alleen dat ik woensdag alles terug opzeg als alles niet werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

