Skip to main content
Antwoord

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • July 1, 2019
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

Ik ben met mijn account beheerder van Proximus digitale tv en internet. Als ik op MyProximus kijk naar mijn producten dan staat Proximus Pickx er ook tussen als actief.

Als ik echter probeer in te loggen op de Pickx app, dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan een Pickx account.

Is er iemand die me hier mee kan helpen?

Bedankt.
Mvg,
Timo

Beste antwoord door Charlotte.D

Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 1, 2019
Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte

  • Auteur
  • Newbie
  • July 1, 2019
Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte


Hi Charlotte,
Het lukt wel nu, heel erg bedankt!

Mvg,
Timo

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Graag gedaan! Veel kijkplezier Timo 😉