Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De App van Pikx werkt heel traag!!
Mijn dochter is in Nederland met een Pay&Go+ maar krijgt 'geen service'. We hebben meerdere keren aan en uit gezet, mobiele netwerk handmatig ook geselecteerd, roaming staat aan. SIM kaart al eens uitgehaald en teruggeplaatst ... niks helpt. Wat nu ?
Sinds vanmorgen merk ik dat ik weinig mails binnenkrijg. Instellingen staan juist. Is er iets aan de hand met de servers daar? Groetjes, Moesty
Sinds enkele dagen is volgende pagina niet meer bereikbaar : https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-overview__ Melding : Deze pagina werkt niet Als het probleem blijft optreden, neem je contact op met de site-eigenaar. HTTP ERROR 401 Het is momenteel dus niet mogelijk om je producten via deze weg te beheren.
Hallo, vorige maand hebben wij de oude decoders vervangen door de nieuwe. Sedertdien valt het geluid op onze tv weg telkens wanneer Netflix wordt afgesloten. Na het stoppen en herstarten van de decoder en de tv hebben we het geluid terug. Enig idee hoe dit komt? Voordien is dat nooit voorgevallen.
...
Waarom lijkt het op de website dat de prijs van Netflix in een Tuttimus pack 8.99€ kost? vb: - Tuttimus (10gb mobile) zonder content: 95.99€ - Tuttimus (10gb mobile) met Netflix: 104.98€ In de uitleg van Netflix content staat: "Standaardabonnement aan € 10,99/maand." Dan zou de totale prijs 106.98€ moeten zijn, niet? Dit is ook het bedrag op mijn factuur. Ook even bij Netflix gekeken... er bestaat geen tarief voor 8.99€ (enkel 7.99€, 10.99€, 13.99€)
Mijn mailbox is blocked. Hoe kan ik deze laten deblokkeren?
Beste, Ik kreeg nog recent bezoek van iemand van Portugal en na een week zei meneer, en ik citeer, "I have been to multiple countries in Europe but this has to be the worst internet I have ever used." Niet moeilijk hoor! Zeer terecht zelfs! 70 euro per maand voor dit! De hele week lang gingen we best wel vaak uit, maar wanneer we thuis waren speelden we de mmo waar we elkaar leerden kennen. Wel... 'Spelen' was het niet echt. Het was meer de Proximus klantendienst bellen en hopen dat ze het in orde brachten. En guess what? 3x raden? NOPE, elke keer gaven we het op en gingen we iets anders doen. Degene die bekend zijn met mmo's weten dat ping een cruciaal factor is. Mijn download en upload mogen 5 mbit zijn (die zijn ook niet zo superhoog hoor trouwens!) , je m'en fous, maar kunnen jullie gvd ervoor zorgen dat mijn ping elke avond NIET boven de 250ms staat? Als jullie dit niet in staat zijn, wees dan eerlijk. Dan stap ik over naar een andere provider die dit WEL kan! Hoe vaak
Optie 1-Month Travel Passport Top (25 EURO) onder Roaming 1 week to 1 month. Kunnen hier per maand meerdere van gekocht worden? Zo ja, is er een limiet op? Stel dat ik 1 pack van 25 EUR koop en deze geraakt op vooraleer mijn vakantie gedaan is, kan ik er dan nog 1 of 2 van dezelfde bijkopen?
beste, bestelnummer: R4webshop001776807 Te 13 september 2018 heb ik mijn herroepings recht geactiveerd op deze bestelling.De terug betaling van de betaalde gelden (149€) is nog steeds niet in orde, terwijl er mij 13 september bevestigd is geweest dat de terug betaling binnen de 14 dagen ging gebeuren. Ondertussen heb ik 2x contact gehad met jullie telefoon center waar mij, 1x is medegedeeld dat ik dealer.collection@proximus.com (dit op 19.10.2018 en er is geen antwoord op gekomen), en 1x dat ik gewoon moest afwachten, is medegedeeld. Ik ben ook in het contact center geweest met dezelfde vraag waar mij mede werd gedeeld dat, de webshop de webshop is, en dat ze verder niets konden doen. Als ik mijn betaalde goederen niet terug betaald krijg deze week zie ik geen andere oplossing als naar de consumenten ombudsdienst toe te stappen. Ik hoop dat we ZEER snel tot een oplossing voor dit probleem komen.
Als je in Pickx op computer een programma bekijkt via "herstarten" (abo zonder TVreplay) kan je dat maar bekijken tot op het ogenblik dat er op die zender een volgend programma start. bvb, een film die (lineair) uitgezonden wordt van 20:00 tot 21:00. Als je dan om 20:30 die film begint te bekijken via herstarten, dan stopt die film al na een half uur om 21:00 om dan over te schakelen naar de lineaire uitzending. Of is dat de bedoeling? Want dan heeft die "hestarten" functie geen enkele zin (als je in vorig voorbeeld om 20:55 begint te kijken via herstarten heb je juist 5' van dat programma kunnen bekijken)
Beste, Via deze weg zou ik mijn frustratie willen uiten. Ik ben 1 september 2017 met mijn vriendin verhuist en we zochten een nieuwe provider voor alle diensten. Proximus kwam hier uit als beste van test voor onze verwachtingen. We zijn dan op dinsdag 5 september 2017 via de Proximus winkel in Halle een aanvraag gaan doen voor pakket met internet, mobiele telefoon voor ons beide en digitale televisie. Hier hebben ze ons vertelt, wat de reclame ook vermelde, dat de volledige installatie gratis inbegrepen was. Alles werd zonder problemen geactiveerd en de mobiele abonnementen werden meteen veranderd van Orange en Telenet naar Proximus. Bij mij was de overschakeling geen probleem (ik had Orange) maar bij mijn vriendin (Telenet) heeft het mobiele netwerk nooit gewerkt, gedurende 2 weken heeft ze niet kunnen bellen of sms'en. Verschillende keren hebben we contact gehad met Proximus om dit probleem op te lossen. Ze verzekerde ons dat het snel zou opgelost worden maar dat was n
Hallo allemaal, Is het infokanaal ineens verdwenen van MS "Movies & Series", deze was toch te bekijken op kanaal 13, na de nieuwe nummering. Zijn ook de zenders verdwenen uit het overzicht van de tv gids waarop ik geen abonnement heb? Ik vond het nog leuk om eens te kijken welke films er te zien waren op MS, maar is deze optie weer verdwenen bij Proximus?
Geachte, Ik heb een nighthawk R7800 gekocht. Op deze router wordt het volgende bekabeld aangesloten: * NAS * Powerline (thuisnetwerk) De router zal daarnast ook zorgen voor de WIFI in het complete huis. Als goed ben geïnformeerd zijn er 2 mogelijkheden. * De nieuwe router als accespoint configureren. * De BBOX 3 in bridge modus zetten. Kan iemand mij uitleggen hoe men de BBOX 3 in bridge modus zet ? Alvast bedankt Michel
Hoe kom dat mijn internet plots weg valt en pas opgelost met de probleem oplosser. Dit gebeurd geregeld.
Is het mogelijk na te trekken waarom ik plots vandaag een hoog internet verbruik van 28.45GB heb na 3 dagen gebruik in de maand juli?
Ik heb deze ochtend een abonnement afgesloten voor mijn dochter en een simkaart ontvangen maar ik krijg de hele dag geen service te zien ? Ben daarna nog eens terug gegaan naar Proximus in Neerpelt en de nieuwe gast die in opleiding was vertelde me dat dit na 22 uur actief zou zijn, het is nu 23 uur en nog altijd geen service ? Weet iemand of dit normaal is dat het zolang duurt .
Ik ben nu ondertussen bijna 2 jaar aan het wachten op een terugbetaling (creditnota) van 43 euro. Dit moet zowat de slechtste ervaring zijn die ik ooit heb gehad met een klantendienst. Meer dan 15 jaar klant en zeker al 20 keer met proximus gebeld, maar blijkbaar is hen die 43 euro zoveel meer waard dan tevreden klanten.
Geachte, Abonnee: *** Telefoonnummer: *** Ik geraak langs geen kanten in "MyProximus" op het vinden van mijn verbruik op mijn vaste telefoon. Ik kom telkens terug op dezelfde pagina's, waar ik mij moet registreren (onnodig), als ik de beheerder ben (dat vind ik niet), doch waar ik mijn verbruik kan consulteren, DAT VIND IK NIET !! Gelieve mij eens de correcte weg aan te tonen hoe ik daar geraak. Gegroet. Roland Moens.
Op 25/04/2019 ontving ik een mail van Proximus dat mijn oude decoder zou vervangen worden in de komende weken . Dit zou in mei of juni gebeuren. We zijn ondertussen juli en hebben nog niets ontvangen . Is er vertraging of is er iets misgelopen ? Hierbij een deel van de mail die ik hieromtrent ontving. .
Ik heb 4 Proximus nummers. Als een nummer belt naar de twee andere komen de oproepen op deze gsm's onmiddellijk in voice mail terecht. Als ik bel naar het vierde nummer, krijgt de persoon wel belsignaal en neemt die op. De andere 3 nummers kunnen zonder probleem met elkaar bellen en gaan nooit naar voice mail. Wat is er mis. en nee de doorschakel instellingen zijn niet geactiveerd...
Enige oplossing. 1. verwijder de app 2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!) 3. download de app en installeer 4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!) 5. Open de app, (verbinding 1ste maal via 4G) en doorworstel en paar schermen 6. zie WIFI terug aan grtz marc
Voor mij werk bevind ik mij vaak in het grensgebied of het buitenland. Ik word telkens verwelkomd met een SMS van proximus. heel vervelend! hoe kan ik dat stoppen. Via google vnd ik een forumtopic dat nu helaas verdwenen is. daar spraken ze van stop te sturen naar 8990. ik heb dit reed s2 maal geprobeerd, zonder succes. ik krijg wel de melding dat mijn aanvraag in behandeling is . mijn roaming opties zullen uitgeschakeld worden om mijn daily pasport te activeren.... wat dat ook moge zijn. Bij mijn vorige provider (mobistar) kon dit op een zeer eenvoudige wijze, waarom moet dat hier zo moeilijk zijn?
Beste, Ik heb via mijn huidige werkgever een telefoonabonnement bij Proximus. Nu heb ik mijn ontslag gegeven en wil ik graag mijn abonnement overzetten naar mijn huidig gezinsabonnement (tuttimus) vanaf 29/07/2019. Als ik dit echter probeer te doen krijg ik een melding dat dit niet kan. Hoe kan dat verder worden geregeld?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.