Skip to main content
Vraag

Sim kaart

  • July 2, 2019
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb deze ochtend een abonnement afgesloten voor mijn dochter en een simkaart ontvangen maar ik krijg de hele dag geen service te zien ?
Ben daarna nog eens terug gegaan naar Proximus in Neerpelt en de nieuwe gast die in opleiding was vertelde me dat dit na 22 uur actief zou zijn, het is nu 23 uur en nog altijd geen service ?
Weet iemand of dit normaal is dat het zolang duurt .
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • July 2, 2019
heb je uw gsm al eens volledig uitgezet en hem dan opnieuw ingeschakeld om te zien of het dan wel werkt

  • Auteur
  • Newbie
  • July 3, 2019
Ik heb hem een keer of 10 afgezet met hetzelfde resultaat

  • July 3, 2019
Kan je even het betreffende GSM nummer toevoegen in jouw forumprofiel hier? Dan kan het nagekeken worden door ons.

  • Auteur
  • Newbie
  • July 3, 2019
Ik heb geen gsm nummer ontvangen want ik zou deze ontvangen van zodra ik de Sim kaart er in stopte

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 4, 2019
Dag Laucein,
De bestelling is inderdaad nog niet doorgestroomd. Ik heb dit gemeld aan onze IT-dienst via ticket nummer IM10024831. Zodra ik meer info ontvang, hou ik u hiervan op de hoogte. Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Newbie
  • July 4, 2019
Ok bedankt hiervoor ?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 5, 2019
Dag Laucein,
Het nieuw gsm-nummer staat actief. Het is mogelijk dat je nu de gsm even uit en aan moet zetten.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Newbie
  • July 5, 2019
Het werkt nu bedankt voor jullie hulp?