Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn moeder heeft een pay and go nummer. Bij de laatste keer dat ze herladen heeft, heeft ze ook gratis belminuten gekregen. Nu klaagt ze dat, als ze belt, het blijkbaar eerst van het normaal belkrediet afgaat en niet van de gratis belminuten. Is dit normaal? Of zijn er specifieke regels voor de gratis belminuten?
Hallo Krijg deze avond steeds deze foutmelding waardoor ik geen mails kan sturen. Instellingen staan juist. Ik gebruik Thundermail Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail: de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: smtp.skynet.be Access denied- Under investigation for spam abuse- Please visit for more info https://www.proximus.com/en/ipremoval/form. Groetjes, Moesty
Na al jaren van gesukkel en een veelvoud van huisbezoeken hebben we nu toch wel het absolute dieptepunt bereikt denk ik. De tv blijft iedere 5 voet hangen en dan zegt ie telkens dat er een verbindingfout is en kun je het alleen oplossen door naar een andere zender te zappen en dan heb je weer 2 min beeld en dan herhaald het zich weer. En dan heb je ook nog de wifi die voor geen meter werkt. Geeft aan van vol ontvangst maar je krijgt niets geladen. Een echte ramp. We hebben al minsten 5 techniekers over de vloer gehad en ze werken mekaar gewoon tegen. En er is niemand die een permanente oplossing heeft. Want de ene moment werkt het goed en het merendeel van de tijd trekt het op niets. Help want we worden er gewoon zot van. Wel betalen voor iets dat NIET WERKT
Hoi, Ik heb thuis een b-box3 modem. Ik zou hier graag mijn standaard DNS-Server wijzigen (naar eentje die ik zelf draai). Ik heb niet direct hier een optie voor gevonden, en bij de klantendienst zeiden ze me dat ik het eens op het forum moest posten. Dus nu mijn vraag: is dit mogelijk (of evt in de expert-menu)? Alvast bedankt!
Mijn zoon krijgt in het buitenland geen 4G. Op het eerste zicht zijn de instellingen goed en staat roaming aan. Iemand een idee?
Beste Proximus, De onmogelijkheid om u jullie per email een klacht in te dienen is ongezien! Helpt niet bij het humeur waar jullie reeds de oorzaak van zijn. Ik ben al jaar en dag eigenaar van een GSMnr (+10j). Waarvan het grootse deel bij jullie. Over het algemeen laat het mij niet warm of koud. Tenzij jullie zoals nu incapabel zijn om jullie taak uit te voeren. Ik ben afgelopen zondag is mijn gsm verloren/ gestolen. Ik laat beide simkaarten blokkeren. Zowel privé als professioneel heb ik een nr bij Proximus. Ik bel hiervoor op zondag 7/7/2019 naar jullie klantendienst. Omdat het zondag zijn de diensten beperkt. Simkaarten worden geblokkeerd maar nieuwe simkaarten kan hij (persoon van klantendienst) zelf niet voorzien. Maar hij voorziet een nota dat dit op maandag zal gebeuren. Op maandag en dinsdag windstilte. Op woensdag is er nog niets binnen, op het werk hebben ze nog extra simkaarten liggen. Het is mogelijk om mijn werk nummer over te zetten. Voor mijn persoonlijk n
Sinds een aantal maanden klant bij Proximus, na meer dan twintig jaar Telenet-klant te zijn geweest. Ik heb een b-box 3V+ waarbij op de ingebouwde 4-poorts switch de volgende toestellen zijn aangesloten: 2 x TV Decoder en 2 x Apple TimeCapsule die elk een Wi-Fi netwerk beheren (staan beide in bridge). En dat werkt als een tierelier. Wanneer ik nu tussen één van de Apple TimeCapsules en de b-box 3V+ een netwerkswitch plaats (Cisco of TP-Link), dan begint de TimeCapsule te flippen (in het begin heb ik geprobeerd zo'n IGPM snooping compatible switch tussen de b-box 3V+ en de TV Decoder te plaatsen, maar dat is al helemaal feest) en krijg ik geen stabiele verbinding meer (en daarmee bedoel ik dat de TimeCapsule een zelf toegewezen IP adres krijgt (169.x.x.x)). Wat doe ik verkeerd?
Zowel mijn vrouw als ik krijgen, wanneer we surfen op onze iphone, regelmatig een popup screen, zogezegd een enquete van telenet "Beste Telenet Kant, Gefeliciteerd". Het adres van de website is eu.marketwatchretirementplanner.icu. Hoe blokkeer ik die rommel?
Beste, Ik heb gisteren epic combo aangeschaft, en daardoor heb ik een nieuw simkaart gekregen met zelfde nummer als mijn oude (ik kom vanuit Lycamobile). de medewerker zei dat de nieuwe zal geactiveerd worden binnen aantal uur maar dit gebeurt niet. de simkaart werkt niet en ik krijg altijd een melding dat het niet geregistreerd is. Mijn telefoonnummer is: 04xxx Moderator : telefoonnummer in uw profile gezet. Persoonlijke gegevens best niet openbaar doorgeven Groetjes
Sedert jaren gebruik ik een @skynet.be emailadres in Outlook. Op een nieuwe pc met Outlook 365/2016 kan ik geen verbinding meer maken met mijn skynet e-mailadres, omdat die Outlook alles automatisch zelf wil instellen. Iemand een idee op welke manier ik dat zelf kan instellen?
De app werkt niet meer kan geen producten toevoegen. Met herinstalleren van de app nog steeds dezelfde melding.
Hoi, ik heb zonet per ongeluk een opname gewist, kan ik dit nog ongedaan maken?
Hallo Ik heb een maand lang gratis studio 100 go pass aangevraagd en geactiveerd. Toch werkt het niet om alles te ontgrendelen en video’s etc. te downloaden. Dit staat nochtans bij de opties als je dergelijke pass aanschaft. We zouden dit willen testen en gebruiken op plaatsen zonder WiFi. Kan iemand me hierop een antwoord bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes Thalia
Hallo, Ik ben al een tijd voor 66 procent invalid en leef van een vervangingsinkomen. Pas nu heb ik vernomen dat ik recht heb op een sociaal tarief en een korting op mijn internetaansluiting en mijn telefonie. Klopt het dat jullie zelf mijn gegevens bij de overheid kunnen opvragen en aan de hand daarvan ik het sociaal kan verkrijgen? Mvg Luc
Het is niet correct dat je klanten lokt met toestellen actueel aangeprezen op de website en dat die -na uiteraard altijd veel langer wachten dan in normale telefoniewinkels - (bij mij toch weer 40 minuten in Kouter Gent vandaag) moeten horen dat het betreffende toestel niet meer te krijgen is. Als het even binnenlopen zou zijn en die boodschap krijgen, kan je misschien het excuus gebruiken dat er ergens wel een regeltje bestaat ivm uitputting voorraad. Als je klanten lokt met bonnen die binnenkort vervallen, hen lang laat wachten en dàn die boodschap meedeelt, wordt het ergerlijk. Het helpt ook niet dat je permanent personeel ziet rondlopen voor wie klanten lucht is en die wel wat beters te doen hebben. In mijn geval trouwens een tweede poging om bonnen in te ruilen (nadat een deel al vervallen was) en ook vorige keer mocht ik horen dat mijn niet-verallen bonnen niet meteen inruilbaar waren en besteedde ik 2 uur in de shop voor aankoop van twee (identieke ) gsm's (zonder overzetten ge
het is niet correct dat mensen die zich inschrijven nog gaan winkelen, dan terugkomen en mogen voorsteken omdat ze al op de lijst gezet waren - als je al een uur op je beurt staat te wachten in een warme winkel mogen zij zomaar voor omdat hun naam al op de lijst stond - degenen die de moeite doen om geduldig te wachten moeten eerst geholpen worden, degenen die zich nog even gaan amuseren in de shopping, moeten terug achteraan aanschuiven, dat is de correcte behandeling van degenen die wel blijven wachten
Dochter deze morgen vertrokken naar Frankrijk. Geen connectie met 4g. Haar zus die naast haar zit. Geen probleem. Frustratie... Wat kan ik van thuis uit doen om haar te helpen?
Is het mogelijk om via een app Proximus TV te bedienen? Proximus TV is het enige toestel in huis dat niet via app kan bediend worden. Ik dacht dat dit vroeger kon maar weet niet meer hoe of met wat.
Sinds zaterdag werkt niks meer van de mail op pc via een skynet adres, ook het herinstalleren lukt niet ? nu al 2 dagen aan het proberen opnieuw installeren maar raak niks voorruit. Nog mensen?
Op 30/11/19 vervallen de premium punten. Mijn vraag is: bestelde zaken zoals Proximus bons, belkrediet e.d. blijft dat nog geldig in uitvoering NA 30/11/19 of is dat dan ook verloren?
Kan iemand me zeggen hoe ik onze website van Skynet kan transfereren naar Wordpress? Dan kan ik er verder aan werken via Elementor. Dan kan ik de domeinnaam behouden.
Beste Sinds gisteren moet ik vaststellen dat als ik CNN HD bekijk er een schokkerig beeld/blokjes waar te nemen zijn. Alle toestellen werden recentelijk nog vernieuwd naar de laatste nieuwe toestellen. Ik heb alle toestellen van Proximus volledig volgens de procedure herstart/gereset in de hoop het probleem zo zijn opgelost maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand gelijkaardige problemen bij zender CNN HD? Oorzaak bij Proximus of oorzaak bij CNN HD? Met vriendelijke groeten
Onder ProximusTV.be was het via de TV-shop (of was het de 'Op aanvraag' catalogus?) mogelijk om films op aanvraag te bestellen, de bonusfilm te bekijken enz. Deze optie is blijkbaar niet meer aanwezig onder Pickx! Waarom niet?
Als een toestel een DHCP request doet, wat antwoord de Proximus modem dan als DNS server IP adres? Ik heb 192.168.1.13 is dit juist?
sinds vorige week werkt Phone mail op mijn vaste lijn niet meer. Na veel gebel met proximus zonder een bevredigend resultaat wil ik even horen of dit forum kan helpen. Op dit ogenblik kunnen mensen terug een bericht achterlaten en het bellen naar mij werkt terug maar 1969 werkt niet meer. Als ik daar naar bel krijg ik in 4 talen de vraag om een bericht achter te laten bij iemand ( druk 1) en daarna om mijn mailbox te raadplegen ( druk 2 ) weerom in 4 talen. Normaal krijg ik de boodschap : er zijn zoveel nieuwe berichten, eerste nieuwe bericht .. en zo verder. Iemand enig idee wat ik daar kan aan doen ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.