Skip to main content
Antwoord

Geen 4G in buitenland

  • July 17, 2019
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Mijn zoon krijgt in het buitenland geen 4G. Op het eerste zicht zijn de instellingen goed en staat roaming aan.
Iemand een idee?

Beste antwoord door HeidiE

Dag Piatol, er stond een blokkering actief. We hebben dit aangepast, hij zal een sms ontvangen als dit in orde is. Heropstarten kan daarna nog nodig zijn, maar dan zou het moeten lukken! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 17, 2019
Hallo,

Heeft hij na het aanzetten van de roamig zijn GSM eens herstart?
Je mag zijn GSMnr eens toevoegen aan je profiel dan kijken we dit eens na.
In welk land bevindt hij zich?

Groeten
Geert

  • Auteur
  • Newbie
  • July 17, 2019
Zijn gsm is opnieuw opgestart maar nog geen 4G. Hij is in Nederland.
Zijn nummer staat in mijn profiel.

Martin
  • July 17, 2019
Er zal wel een blokkering opstaan, maar de Proximus medewerkers zullen dit wel in orde brengen eens ze het nummer in je forum profiel kunnen natrekken.
PS: ik zie nu dat je zijn nummer al in je profiel gezet hebt ☺️

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2019
Dag Piatol, er stond een blokkering actief. We hebben dit aangepast, hij zal een sms ontvangen als dit in orde is. Heropstarten kan daarna nog nodig zijn, maar dan zou het moeten lukken! Grt, Heidi

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 17, 2019
Er was inderdaad een blokkering voor internet gebruik in het buitenland actief. Deze is nu verwijderd. Heeft je zoon inmiddels internet?

Geert

  • Auteur
  • Newbie
  • July 17, 2019
Het is gelukt, bedankt.