Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Proximus TV werkt niet op mijn Mac book. Ik heb de laatste update macOS Mojave op mijn laptop. Als ik via Safari probeer krijg ik wel het menu met live tv en mijn opnames. Als ik echter een programma aanklik lukt het niet. Heb dit ook via Firefox geprobeerd maar ook hier krijg ik de menu en kan alles aanklikken maar dan komt er een popup dat er iets verkeerd ging en opnieuw te proberen. Dit lukt echter nooit. Graag hulp om dit op te lossen. Dank
Ik heb 3 V6-decoders. 1 wordt rechtstreeks met de modem verbonen en 2 via PLC's (V2). Na reset en nieuwe installatie heb goed beeld maar na een tijdje krijg ik zeer blokkerig beeld (via PLC's). Dit is ezeer vervelend. Wat kan ik hieraan doen ?
vroeger kon je in een email / web formulier een beschrijving voor een probleem toevegen + bijlages nu is het onmogelijk nog via mail / webform proximus te bereiken computer says no naar een nieuw hoogtepunt of degradatie van service
Proximus Team, Mijn moeder heeft nog een BBox-2 die het nog doet, maar waar van geen enkel signaallampje nog brandt. Niet handig als je een foutdiagnose moet vaststellen als de TV uitvalt, ook bij een herstart weet je niet of de BBox-2 aan- of uitstaat, als je na een 15-tal minuten weer TV hebt, dan weet je dat de BBox-2 opstaat. Is het mogelijk om hiervoor een ander exemplaar te voorzien?
Beste, Wij hebben achteraan een IP Camera hangen die ik bij onze vorige provider vanop afstand kon bekijken. Het lukt me helaas niet om dit ook via de huidige bbox te regelen. Via MyProximus schakelde ik reeds de lage beveiliging in waardoor poorten 80, 443 en 23 open zouden moeten staan. Na controle is dit blijkbaar enkel 443. Via inloggen op de modem stel ik vervolgens de portforwarding in, maar daar loopt het fout. Zouden jullie eventueel kunnen meegeven welke items ingevuld moeten worden om de 443 te forwarden naar de 192.168.1.10? Bijkomende vraag: klopt het dat het externe IP om de x - aantal uur gewijzigd wordt? Alvast bedankt!
Beste, Sedert vorig jaar stel ik vast dat ik geen 4G heb in het buitenland. In april 2019 heb ik contact opgenomen met Proximus om na te gaan of alle instellingen wel juist zijn. De persoon bij Proximus bevestigde mij dat alles correct staat bij hen. Bij het testen in Nederland stel ik opnieuw vast dat er geen 4G is. In België werkt alles normaal. Na wat opzoekingswerk heb ik de instellingen van mijn smartphone gecontroleerd en dit weekend opnieuw de test gedaan in Frankrijk. Resultaat: nog steeds geen 4G. Roaming werkt wel. Wat kan ik nog meer doen of wie kan mij helpen?
Sinds deze avond lukt het niet meer om tv te kijken. Krijg steeds na 2 seconde in beeld: onverwacht probleem... Geen verbinding. De modem van de tv al meermaals opnieuw opgestart en de bbox 3 ook. Helaas zonder resultaat, echter brand het DSL lampje niet. Alle kabeltjes heb ik al gecheckt. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Waarom doet proximus moeilijk om het probleem met internet en tv op te lossen. Als je contact opneemt krijg je een reactie alsof ze van niets weten. Behulpzaam zijn ze echt niet! Waarom betalen dan nog. Heel fijn tv en internet valt continue weg. Foutmeldingen de hele tijd. Wordt hoog tijd voor een andere provider iemand suggestie's. Proximus is echt niet meer te doen. Je kan niets kijken op tv. Serieus of programma op opnemen doet het ook niet meer. Ondanks alles gepland staat.
Edit: perongeluk dubbel topic gemaakt. Dit mag weg.
Wanneer een opname loopt, kan ik die niet meer stoppen. De decoder vraagt om te stoppen en te bevestigen, maar de opname loopt gewoon door. Ik moet volledig wachten tot de decoder de opname afwerkt (30 minuten na film of serie) en dan pas kan ik de opname verwijderen. Decoder opnieuw resetten helpt dus niet. Probleem doet zich voor na de zenderwijziging update.
Gisteren kon ik nog inloggen op mijn skynet mail Het lukt al een ganse dag niet vandaag.
Donderdag 27/06 15:00 - Proximus-winkel in xxxxxxxx (1ste medewerker Proximus) - Aanvraag verwisseling modem (wegens problemen), - niet mogelijk, moet via technische dienst gebeuren.OK. - zelfde moment de vraag voor naamsverandering op klantnummer. - i.p.v. op naam van echtgenote naar mijn naam, verder mag alles hetzelfde blijven. - Er wordt een nieuw klantnummer aangemaakt en alles wordt overgezet. - Ik krijg ook een mail met gegevens nieuw klantnummer alsook tijdelijke login en paswoord voor "MyProximus". - Geprobeerd met deze gegevens in te loggen, werkt niet - "Login of paswoord incorrect". - Om 16:00 telefonische afspraak voor modem: technieker voor zaterdag 29/06. Vrijdag 28/06 - +/- 13:30 nogmaals proberen inloggen op "MyProximus"maar hetzelfde resultaat. - Verschijnt er een chat pop-up met de melding "kan ik u helpen"..... - Ja dus, ik leg het probleem uit en stuur via chat ook mijn gegevens door. - +/- 13:50 laatste repliek......daarna 2 uur totale radi
Goeiemorgen, heb nu al 3 dagen geen mobiel internet verbinding op mn S9,heb instellingen geraadpleegd en wederom ingesteld zoals beschreven bij proximus,heb proximus onlinehulp geraadpleegd,heb naar proximusstore geweest en ten einde raad online hulp bij Samsung waar men zelf naar mn S9 hebben gekeken en geconcludeerd dat de instellingen goed waren,t enige advies dat ik kreeg was alles terugzetten nr fabrieksinstellingen...wat ik nu heb gedaan maar alles tevergeefs
Enkele vragen ivm Proximus TV 1) hoe komt het dat als ik een programma opneem er bijna altijd ettelijke minuten van het vorige programma opgenomen worden. "in de tijd van de analoge tv" startte een opname wanneer het programma begint 2) hoe komt het dat de planning van programma regelmatig volledig uit de hand loopt. gisterenavond bv. (25 juli) is het laatavond journaal meer dan een uur te laat begonnen
Ik hoop via deze weg eindelijk een oplossing te krijgen! Op 9 juli heb ik via My proximus mijn abonnement aangepast en mijn gsm nummer toegevoegd. Op 13 juli kreeg ik mijn eerste sms van Proximus dat ze aan Mobile Vikings gevraagd hebben om mijn nummer over te dragen. Omdat het de week nadien nog steeds niet ok was heb ik naar Proximus gebeld. "We zijn nog aan het onderhandelen met Mobile Vikings", klonk het aan de lijn. De dag nadien, 17 juli, een nieuwe sms dat aan Mobile Vikings gevraagd is om mijn nummer over te dragen. Vorige vrijdag dan nog maar eens gebeld omdat het nog steeds niet rond was. "Het staat hier nog actief, maar ik vraag aan de technische dienst om het onmiddellijk in orde te brengen". Zaterdag OPNIEUW een sms dat nummeroverdracht gevraagd is. Vandaag zijn we al 2 weken na mijn initiële vraag en het is nog steeds niet in orde. Ondertussen heb ik ook al lang geen belwaarde meer, dus ik kan niemand bellen. Zeer vervelend! Kan dit eindelijk opgelost geraken???
Hallo, Ik heb nu ook de optie Movies and series genomen,en heb enkele films als favoriet toegevoegd,maar vraag me nu af,waar kan ik die terugvinden,want vind dat nergens....Weet er iemand dat? grtjs Hans
Beste, ik heb interesse in het pack tv + vaste lijn kan ik mijn eigen v5 decoder gebruiken ? En wordt deze dan van het abbonnementsgeld afgetrokken ?(maandelijkse prijs zonder huur decoder) heb enkel digitale tv nodig. Internet en gsm niet echt super daarom niet bij proximus genomen
Beste, Onlangs heeft mijn man zijn gsm abnomment Stop gezet maar voor hij die wilde stopzetten Kreeg ik een factuur van 97.97€ nog niet betaald. Nu zojuist keek ik wanneer de factuur moet betalen zag ik een bedrag staan van 19.24€, Nu is de vraag welke van die 2 moet ik betalen? Want er staat ook 97,97-78,73= 19,24€ dus ik denk dat ik 19,24 moet betalen Maar wil geen fouten maken Zou u eens willen nakijken Alvast bedankt
Ik had blind spot opgenomen en bewaard in mijn lange termijn. nu wou ik 1 aflevering wissen en ik heb per ongeluk heel de serie gewist. kan ik dit nog ongedaan maken? mvg An
Beste Sinds vandaag hebben wij alle 2 geen bereik meer alleen nood oproepen/geen service regio Oostende Ps UPDATE ik heb nu wel plots bereik maar me vrouw heeft nog steeds geen bereik UPDATE nu heb ik weer geen bereik Het wisselt soms af zijn aan het werken ofzo? Gelukkig heb ik wifi Mvg dimitrie
03/07: online bestelling nieuw pack met internet en tv in mijn nieuwe woning. 09/07: eindelijk datum voor installatie pack op 23/07 23/07: technieker proximus komt langs rond 12.00u, kijkt enkele seconden naar mijn aansluiting en zegt dat hij terugkomt. Een kwartier nadien kijkt hij opnieuw enkele seconden naar de aansluiting en hij komt binnen een kwartiertje terug, zegt hij. Een uur later telefoon, probleem met "de kast" en ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Rond 15.00u nog niks maar wel een mail met een nieuwe afspraak voor een installatie op 1 augustus, zelf gebeld naar proximus. Ze gaan de technieker aanmanen me zo snel mogelijk op te bellen en te zeggen wanneer het opgelost raakt. Rond 16.30u laten ze weten dat het niet opgelost raakt, ze zullen me wel eens bellen voor een nieuwe afspraak (wanneer geen idee, waarom geen uitleg). Bel zelf nog eens naar proximus, afsprakendienst gesloten ze zullen me morgenvroeg terugbellen. Kan zelf de afspraak verzetten naar 29 juli.
Mijn 4G werkt niet in het buitenland. Heb dit nog nooit gehad en weet niet wat er fout is. ik heb nog genoeg data, roaming staat aan,.. weet iemand hoe ik dit oplos? Alvast bedankt!
Bij aanmelden bij pickx app krijg ik melding. Deze login is niet gekoppeld aan een pickx account.
Reeds 5 dagen problemen met PICKX op IPad pro! Wanneer zal dit opgelost worden?
Ben al paar dagen nieuwe klant,en heb slechts 27 Mbps dus zeer traag internet (zowel met kabel verbonden als met wifi). Is dit normaal te noemen ? Met scarlet (vorige provider) hand ik 48 à 49 Mbps ..... . Nu weet ik dat de eerste dagen uw lijn "getest" zou worden,en de snelheid worden verhoogd,maar 27 Mbps is echt wel traag hoor ! Hallo Proximus,doe er wat aan !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.