Ik hoop via deze weg eindelijk een oplossing te krijgen!
Op 9 juli heb ik via My proximus mijn abonnement aangepast en mijn gsm nummer toegevoegd. Op 13 juli kreeg ik mijn eerste sms van Proximus dat ze aan Mobile Vikings gevraagd hebben om mijn nummer over te dragen. Omdat het de week nadien nog steeds niet ok was heb ik naar Proximus gebeld. "We zijn nog aan het onderhandelen met Mobile Vikings", klonk het aan de lijn. De dag nadien, 17 juli, een nieuwe sms dat aan Mobile Vikings gevraagd is om mijn nummer over te dragen. Vorige vrijdag dan nog maar eens gebeld omdat het nog steeds niet rond was. "Het staat hier nog actief, maar ik vraag aan de technische dienst om het onmiddellijk in orde te brengen". Zaterdag OPNIEUW een sms dat nummeroverdracht gevraagd is. Vandaag zijn we al 2 weken na mijn initiële vraag en het is nog steeds niet in orde. Ondertussen heb ik ook al lang geen belwaarde meer, dus ik kan niemand bellen. Zeer vervelend!
Kan dit eindelijk opgelost geraken???
Antwoord
Nummeroverdracht na 2 weken nog niet in orde
Beste antwoord door HeidiE
Ik heb een IT-ticket opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, het ticketnummer staat op je profiel. Zodra we meer info hebben, brengen we je op de hoogte! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

