Skip to main content
Antwoord

Nummeroverdracht na 2 weken nog niet in orde

  • July 24, 2019
  • 11 reacties
  • 527 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik hoop via deze weg eindelijk een oplossing te krijgen!

Op 9 juli heb ik via My proximus mijn abonnement aangepast en mijn gsm nummer toegevoegd. Op 13 juli kreeg ik mijn eerste sms van Proximus dat ze aan Mobile Vikings gevraagd hebben om mijn nummer over te dragen. Omdat het de week nadien nog steeds niet ok was heb ik naar Proximus gebeld. "We zijn nog aan het onderhandelen met Mobile Vikings", klonk het aan de lijn. De dag nadien, 17 juli, een nieuwe sms dat aan Mobile Vikings gevraagd is om mijn nummer over te dragen. Vorige vrijdag dan nog maar eens gebeld omdat het nog steeds niet rond was. "Het staat hier nog actief, maar ik vraag aan de technische dienst om het onmiddellijk in orde te brengen". Zaterdag OPNIEUW een sms dat nummeroverdracht gevraagd is. Vandaag zijn we al 2 weken na mijn initiële vraag en het is nog steeds niet in orde. Ondertussen heb ik ook al lang geen belwaarde meer, dus ik kan niemand bellen. Zeer vervelend!

Kan dit eindelijk opgelost geraken???

Beste antwoord door HeidiE

Ik heb een IT-ticket opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, het ticketnummer staat op je profiel. Zodra we meer info hebben, brengen we je op de hoogte! Grt, Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • July 24, 2019
Het is inderdaad aan Proximus (acceptor)om de overdracht tot een goed einde te brengen en om de overdracht opnieuw aan te vragen indien deze eerste aanvraag om één of andere reden mislukt is....
Bij welke operator de simkaart nog toebehoort kun je hier opvragen > klik hier
Maar als er hier iemand straks langskomt van Proximus kunnen ze dit verder onderzoeken voor u...

nb: vertraging-bij-uw-nummeroverdracht

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2019
Ik heb het net even opgezocht en er komt op:
Operator: Unleashed

Dus het zit nog altijd bij Mobile Vikings.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 24, 2019
Hey Doockles1, kun je op je profiel het nummer in kwestie toevoegen? Dan kijken we dit verder na. Grt, Heidi

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2019
OK, dat heb ik gedaan.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2019
Ik heb een IT-ticket opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, het ticketnummer staat op je profiel. Zodra we meer info hebben, brengen we je op de hoogte! Grt, Heidi

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 25, 2019
Ik heb vandaag een mailtje gekregen met vraag voor bijkomende informatie. Hopelijk komt het snel in orde! 🙂

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 26, 2019
Dag Doockles1,
Ik zie dat je nummer inmiddels actief staat bij ons.
Groetjes,
Antonella

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2019
Ik heb ondertussen ook een mail gekregen van Mobile Vikings dat het bij hen stopgezet is, maar mijn simkaart van hen is nog altijd actief. Blijf ik wachten tot deze geen ontvangst meer heeft of kan ik nu al mijn sim wisselen?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 26, 2019
Dag Doockles1,
Je mag de simkaart wisselen naar die van Proximus.
Groetjes,
Antonella

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2019
Het is gelukt! Eindelijk 🙂 Bedankt voor jullie goede interventie (y)

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 26, 2019
Dat is zeer graag Doockles1 en mijn excuses voor het ongemak. Alvast een prettig weekend! 🌞