Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
een technicus van proximus stelde mijn modem in op frequentie 5.0 ; heb ik hierdoor slechte wifi verbinding? De computer beneden krijgt geen wifi-signaal, ook niet in de tuin zoals met mijn 'kapotte' modem van voordien??? Hoe stel ikzelf ook de modem in op frequentie2.4? Werkt alles dan terug opnieuw normaal.
Ik zou graag op onze internet tv ook online (webbrowser) tv kunnen kijken (vb. VRTnu.be) via een internetkabel (utp) en niet via WiFi. Op de plaats waar de tv staat, hebben we enkel één internetpoort die aansluiting maakt met onze modem. Deze poort hebben we nodig om de decoder aan te sluiten. Op die manier hebben we geen poort over om de tv zelf aan te sluiten om ook online te kunnen surfen op de tv zelf. Welk tussenstuk kan ik hiervoor gebruiken? (Ik vind het trouwens raar dat het internetsignaal niet gewoon via de decoder doorgegeven wordt... die toch al aangesloten is op het internet? Kan iemand ook dit aan mij verduidelijken?)
Hallo, ik heb net 2 access points gekocht (tp link eap245), ik zou er 1 op de eerste verdieping willen zetten, en een andere op zolder. Maar weet niet goed hoe ik het nu correct moet aansluiten. Er is een poe adapter bijgeleverd. En boven heb ik LAN aansluitingen. De installateur van proximus had wel al iets gedaan met die poorten boven, zodat die allemaal zijn gekoppeld aan mijn modem. In mijn bbox 3 zijn 3 LAN poorten in gebruik, waarvan er 1 lampje pinkt, zijn die 2 poorten zonder pinkend lampje misschien die van boven? In bijlage een foto van de AP en van de lan connecties in mijn modem. Wat sluit ik nu aan op wat? Of verbind ik die APs gewoon via een utp boven in de poorten? Alvast bedankt! Mvg, Pieter
Hallo, Ik ben " vergeten " de aflevering van " De Pier " op Nederland op te nemen zaterdag 10 augustus 2019. Het was niet mogelijk om deze serie in zijn geheel als serie te programmeren: elke aflevering moest dus apart opgenomen worden en tot mijn grote spijt ben ik dit vergeten. Is het aub mogelijk dat iemand van proximus dit alsnog voor mij doet ? In het verleden ben ik zo een paar keer geholpen. met vriendelijke groet Roel
Op 25 januari stuurt Proximus mij een factuur op mijn privénaam, met het BTW nummer van mijn bedrijf. Na al meer dan 10 jaar de correcte facturen te sturen, lukt dat nu opeens niet meer omdat men van Billing Systeem verandert. Ik bel meerdere keren en krijg de meest onprofessionele mensen aan de lijn. Uitspraken als, "daar kunnen we niets meer aan veranderen", worden gedaan. Beloftes dat het gecorrigeerd zal worden ook, zonder gevolg. Ik heb ondertussen al een 10-tal telefoontjes hiervoor gedaan. Nu 7 maanden later blijkt dat men op de dienst facturatie het systeem factuur/creditnota duidelijk niet begrijpt. Tot hiertoe ontvangen: Foute factuur op mijn privénaam met BTW nummer van mijn bedrijf op 25/1/2019 voor 19,75 BTW in - hiervoor wil ik graag een creditnota. Correctie factuur op mijn bedrijf met een creditnota op mijn bedrijf op 13/3/2019 voor 19,75 BTW in - wel dat is dan een nul-operatie en mijn vraag blijft status quo Correctie factuur op mijn bedrijf met een creditnota
Wij zouden vrijdag tijdelijk verhuizen omdat ons huurcontract afloopt naar voorlopige woning (het is nog niet gekend voor hoelang), tot wij een andere huurwoning gevonden hebben. Is er een manier om toch tv te kunnen kijken en internetverbinding te hebben? Meestal is het bij verhuis een paar weken wachten vooraleer ze komen installeren, maar kan goed zijn dat wij na paar weken al terug naar andere woning zijn.
Belgian Sports wordt All Sports vanaf midden-februari 2020. Vanaf vandaag heb je reeds toegang tot alle All Sports-kanalen, terwijl de prijs van je huidige optie pas vanaf midden-februari 2020 omgezet wordt naar de prijs van All Sports. Goed nieuws, want zo kan je het debuut van Eden Hazard bij Real Madrid op de voet kan volgen! Daarom zijn dus nu al de sportzenders actief. Blijft de vraag wat de prijs in februari 2020 wordt. Mvg Ambionix
Hallo, In zowat alle video-apps die chromecast ondersteunen (netflix, prime video, vtmgo, stevie, ...) is het mogelijk om het afspelen te pauzeren/resumen mbv de afstandsbediening. Dit is superhandig omdat je niet meer door de app moet navigeren. Bij Pickx lijkt dit niet te werken. Is dit iets waar jullie nog naar kijken om te ondersteunen? Met vriendelijke groeten, Filip Aben
HIer staat aniet hoe ik handmatig start en Stopuur kan instellen van een opname. Er staat bvb op NPO3 smaandagsavonds de serie FLACK in de tv-gids maar de decoder geeft de optie “serie opnemen” niet aan waardoor ik dit elke week opnieuw moet doen (met meerdere series is dit het geval en vooral op de Nederlandse zenders) en dus zou ik dit handmatig willen instellen.
Beste, sind ik de Proximus 11 applicatie heb gedownload is er geen geluid te horen bij het afspelen van de video.
Onophoudelijk ontvangen wij in onze skynet mailbox spam mails . Dit onder de naam van verschillende firma's die alle aanbiedingen doen, enkel maar klikken op de link ... De mailadressen worden telkens geblokkeerd en als spam gekenmerkt, maar de mailadressen worden precies gelijk konijnen vermenigvuldigd en het zijn er steeds nieuwe , zodat ze aan de spam filters ontsnappen. Op bijgevoegde foto vindt U een dergelijke mail en zie onderaan, aangeduid met pijlen, het betreft twee verschillende adressen in V.S. . Vragen : Kan Proximus deze vloed van spam mails stoppen ? Wat zijn de ervaringen van andere leden, met deze spam mails ? Zijn de adressen onderaan de mail ook voor iemand bekend ? Is uitschrijven een goed idee ? Volgens mij niet .... want dan geef je aan dat je mailadres effectief bestaat. Hopelijk stopt deze toevloed ..... Ro
ik heb op 4 augustus de film Life on the Line om 9.10 op ZES Gisteren wilde ik naar die film kijken en merkte dat hij er niet meer bij stond. Het is de eerste keer dat een film verdwijnt, het waren meestal een deel van een serie dat verdwijnt maar nog nooit een film. Het zou me zeer verwonderen dat ik ze per toeval verwijderd heb want ik let altijd zeer goed op wat ik verwijderd. Het gebeurd soms als iets gekeken hebt en er begint iets anders op te nemen dat je moet opletten omdat de plaats dan verspringt, Is het mogelijk eens te kijken voor die film, want ik heb de modem herstart en hij staat er nog niet bij
Wij hebben een internetaansluiting via onze werkgever. Hoe kan ik tv activeren? Via my Proximus lukt dier alvast niet...
Beste, Sinds enkele weken ontvang ik dagelijkse mails in Junk mail die altijd in Postvak In werden ontvangen. Hierover contact genomen met één van de afzenders die dan zelf met Proximus heeft contact genomen en mij met een mail het volgende meldt " Mediahuis heeft contact hierover genomen met Proximus -eigenaar van Skynet mailbox- om na te gaan waarom onze e-mails niet meer toekomen bij onze klanten. Zij hebben hierbij bevestigd dat het probleem bij hen ligt. Proximus zal ons verder op de hoogte brengen voor een oplossing. Mocht dit binnen afzienbare tijd niet opgelost zijn, mag u gerust Proximus hiervan op de hoogte brengen. " Het is nog steeds niet helemaal opgelost. Mag ik u vragen mij even hierover uitleg te geven. Heel gaarne zou ik een mailadres van u ontvangen om rechtstreeks contact te kunnen nemen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Jony
Sinds kort is het niet meer mogelijk om van de Nederlandse zenders series op te nemen. Alhoewel de uitzending in de programmagids wel als "serie" staat is de keuzemogelijkheid "serie opnemen" weg. Zeer vervelend!
Het verhaal: Ik ben op reis in Oostenrijk en krijg via messenger een berichtje van mijn buurvrouw of ik haar mijn GSM-nummer wil geven. Ik vertrouw haar dus ik doe dit. Zij is ook op vakantie en zegt me dat ze meedoet aan een spelletje. Ze moet zoveel mogelijk codes verzamelen die naar haar vrienden worden doorgestuurd. Ik krijg 2 codes doorgestuurd en geef deze aan haar door. Kort daarna krijg ik een melding dat ik 50 euro boven mijn budget zit van proximus. Het gesprek met mijn buurvrouw verdwijnt. Kort daarna staat er op het echte profiel van mijn buurvrouw dat ze gehackt werd. Ik bel onmiddellijk naar proximus. De eerste die ik aan de lijn krijgt zegt dat ik niet de eerste ben met dit verhaal, ze stuurt me door zodat ze dit bedrag kunnen verwijderen. Maar de persoon die ik dan aan de lijn krijgt, zegt me dat ze daar niet verantwoordelijk voor zijn en dat ik maar geen spelletjes had moeten spelen. Nu staat deze 50 euro (door een hacker gebruikt via mijn GSM-nummer en een simpele co
Hi, Ik heb maandag mijn nummer en simkaart: 0499248*** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. Echter kan dit nieuwe bedrijf mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik hem kan overdragen? Mijn simkaart nummer was: 2100298714*** Ik geraak niet door de klantenservice, dus ik hoop dat het zo lukt! Alvast bedankt!
"mijn skynet adres werkt niet meer, krijgt steeds de melding fout in account. wat kunnen we hier aan doen?" Kan ook niet meer inloggen met wachtwoord
Ik heb eergisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) geactiveerd. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
We kijken al 5 jaar lang naar proximus tv met een wifi-bridge tussen de decoder en de modem. Dat lukte perfect. en dat lukt prima. Rond mei hebben we voor het eerst problemen gehad met vertragingen op proximus tv. Toen werd de decoder vervangen en het probleem was opgelost. Sinds een paar dagen hebben we opnieuw zeer slechte ontvangst via de digitale TV. Ook de WIFI is zeer traag. De toestellen (decoder, wifi bridge, modem) werden reeds verschillende keren heropgestart. Deze heropstart verhielp het probleem niet. Vorige vrijdag telefonisch contact gezocht met de helpdesk en daar kreeg ik te horen dat het een nationaal probleem is. Momenteel is WIFI en Proximus TV bijna onbruikbaar bij ons. Wie kan helpen ? Is dit 'nationaal probleem' opgelost ?
Beste, Het lukt me niet om een formele klacht via email in te dienen. Na invullen van de nodige vragen kom ik steeds terug op mijn beginpunt... Graag een oplossing voor dit probleem. Vriendelijke groeten
Ben al tijdje bezig om te trachten pay-and-go te herladen via website Proximus. Zodra een telefoon nr volledig is ingegeven komt er : "Oeps er is een technisch probleem opgetreden, probeer binnen enkele ogenblikken opnieuw" Dit is zo met elk mogelijk telefoon (gsm-)nr dat ik ingeef. Ik probeerde met een direct link op mijn PC, en ook na inlog op Myproximus: beide zelfde resultaat.... Je gaat nu toch niet vertellen dat we een herlaadkaart moeten gaan kopen in een winkel ?? (de methode die nu niet werkt , gaat al jaren probleemloos bij mij, en voor al onze GSM's)
Zoals vele van jullie weten zijn we op 31/01 (eindelijk) begonnen met het testen van de V6 decoders. 👏 Uiteraard heeft Proximus vooraf al vele zaken getest maar nu is het jullie beurt! De bedoeling van dit topic is om alle feedback te verzamelen en rechtstreeks terug naar de ontwikkelaars te geven. Zoals het natuurlijk hoort bij een piloot. Uiteraard willen we ook richting de andere kant werken. We zullen dus proberen de antwoorden die we krijgen van onze ontwikkelaars terug te koppelen via dit topic. Ikzelf ben ook tester 🎉 en zal je ook zoveel mogelijk info proberen te geven, waar mogelijk natuurlijk. Denk er ook aan dat je na de piloot een survey krijgt waar je al je bevindingen kan doorgeven. Deze worden aandachtig gelezen. Vul deze dus ook zeker in! Je krijgt er trouwens nog 5 extra kadofilms voor. 😉 Update 27/02/2018: Hello! Tijdens nacht van 27/02 op 28/02 zal er een nieuwe update worden verstuurd naar je decoder. We raden aan je decoder in standby te laten sta
Hallo, mijn probleem is volgende: Als ik Nextlix start op proximus TV zie ik mijn logo. Ik selecteer het en het pictogram voor wachten begint rond te draaien. Ik hoor ook geen netflix "toedoem" geluid. Dit duurt minuten, dan krijg ik een foutboodschap "opnieuw proberen" of "afsluiten" Enkel "afsluiten" helpt, of de box resetten (schakelaar achterkant) Meestal werkt het dan van de eerste keer. Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben? Ik heb een supersnelle fiber-verbinding en modem, gloednieuw.
Zonet een nieuwsbrief ontvangen over de wijziging van de zendervolgorde. Vooral dit: Je hebt je eigen zendervolgorde ingesteld? Om technische reden kan je dit jammer genoeg niet behouden. Grrrrr. 😡 😡 😡 😡 Moet zoiets nu echt? Sommige gebruikers kiezen nu eenmaal liever taal als eerste criterium en daarna pas uitzendkwaliteit. Nog anderen verkiezen gewoon hun eigen persoonlijke volgorde, zoals ik. Instellingen waar je toch even mee bezig bent geweest. Dat mogen we dan alweer opnieuw instellen. Voor hoelang deze keer? En dan, trouwens ondanks eindeloos verzoeken: BBC1 & 2 nog steeds in SD, zoals we in de 20e eeuw keken!!? Kortom: niet bepaald het moment voor een tevredenheidsenquête. Niet goed bezig, Proximus! ☹️
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.