Skip to main content
Vraag

Hoe een klacht indienen

  • August 11, 2019
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Beste,
Het lukt me niet om een formele klacht via email in te dienen.
Na invullen van de nodige vragen kom ik steeds terug op mijn beginpunt...
Graag een oplossing voor dit probleem.

Vriendelijke groeten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 11, 2019
Ter info: als je een klacht voor een factuur wilt indienen gaat het wel gemakkelijker maar voor andere klachten is inderdaad een ander paar mouwen en echt een doolhof en ongebruiksvriendelijk.
Maar morgen komen de mensen van het proximus team hier terug langs en kun je zo de klacht aan hen meegeven eventueel via een privébericht aan hen indien gewenst.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2019
Dag Jufpetra, je mag hier beknopte info doorgeven, zodat wij er een klacht van maken. De dossierbeheerder zal je dan verder contacteren. Grt, Heidi