Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
moeilijk verbinden met smarthone in west vlaanderen
Mijn zoon heeft een iphone SE. Bij gebruik van wifi en 4g krijgt hij bij het openen van het Internet de melding je verbinding is niet privé. ... fb wordt niet geladen , messenger haalt geen berichten op, eigenlijk alles waar je Internet voor nodig hebt werkt niet
Wanneer gaat Belgacom eindelijk golf in één van zijn boeketten opnemen ? Of moet ik echt elke keer bij mijn ouders gaan kijken, die dus Telenet hebben en alle golf-wedstrijden probleemloos kunnen volgen ?
Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus voor een internet aansluiting. Nu wou ik voorlopig van een hotspot gebruik maken, en me dus aanmelden op myProximus. Ik heb een account aangemaakt, maar inloggen op myProximus lukt om een of andere reden niet. Help?
Er is een PROXIMUS _FON netwerk in de buurt van Diestsestraat 90 die niet lijkt te werken. Geeft "the requested resource is not available".
Bij installatie van Belgacom Cloud op pc wordt automatisch (je kan niet kiezen) een folder aangemaakt op C: Bij mij is dit een SSD van 128 Gig. Hier staan alleen programma's, geen doc's of andere data. Die staan bij mij op E: Bestaat een mogelijkheid om de standaardfolder te verplaatsen? Op het eerste zicht niet.
Bij installatie van soft proximus cloud geen gelegenheid gekregen om een keuze te doen ! mvg
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
Vanaf oktober zal de VRT een eigen videoplayer lanceren waarop alle videoprogramma's van hun netten (inclusief radio) te herbekijken zijn. De player zal VRT nu heten en zal beschikbaar zijn op PC en mobiele apparaten. Betekent dit de doodsteek voor "net gemist"? Wie zal er willen betalen, als ze het op het net kunnen bekijken? Het is blijkbaar niet de bedoeling om het archief te ontsluiten op die manier, dus oude volledige reeksen moeten we daar niet verwachten. Die blijven bij "ooit gemist" of op Netflix. Frappant als je ziet dat de Nederlanders en de Britten daar al 10 jaar mee bezig zijn. De invloed van TN in het begin van digitale TV? De RTBF heeft trouwens al zo een platform "Auvio" waar alle content te bekijken en beluisteren valt, inclusief live streaming van de zenders. Jammer dat de VRT geen continue live stream zal aanbieden. bron: http://www.demorgen.be/tvmedia/eindelijk-vrt-lanceert-in-januari-eigen-videoplatform-b500f39c/ ; http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuu
Tot mijn grote verwondering zag ik daarnet dat BBC4 niet meer in de zendlijst staat? Dit is de zender die we het meest bekeken. Wat is de reden van verdwijning?
Kan je smssen opvragen met inhoud tussen twee gsm s ? Vb tussen jou en iemand anders ?
Sinds enkele jaren worden mms'en die ik krijg doorgestuurd naar mijn mail. Nu begin ik dit vervelend te vinden, maar het is blijkbaar enorm moeilijk deze omleiding te verwijderen. Ik vind de optie MMS divert perfect terug op Mijn Proximus > Diensten Ik duid aan deactiveer, kom op een volgende pagina waar ik moet bevestigen, maar na het drukken op bevestigen gebeurt er niks (Geen foutmelding, niks) Alsof bevestigen geen knop is maar gewoon een foto'tje Wanneer ik bel en na 3 keer doorverbonden te worden, iemand aan de lijn krijg, zegt die dat dit 'gemakkelijk' is, en dat de omleiding na 15 min weg zal zijn. Echter staat er nu na 3 uur nog steeds omleiding naar mijn email GEACTIVEERD. En wanneer ik een mms krijg komt die nog steeds in mijn mail. Als laatste wanhoopspoging hoop ik dat er mij hier iemand kan helpen.
Wij beschikken over twee TV toestellen en dus ook over twee decoders. 1 decoder hebben we gehuurd en die werd enkele maanden geleden vervangen zonder problemen. De tweede decoder hebben we gekocht. Gisteren stelden we vast dat deze decoder gedeactiveerd was. We werden hiervan NIET vooraf op de hoogte gesteld. De medewerkster van de dienst storingen bevestigde ons vermoeden DE DECODER WERD TEN ONRECHTE GEDEACTIVEERD ! Opnieuw activeren is blijkbaar geen optie. Er werden ons twee oplossingen voorgesteld : ten eerste : een week of drie vier wachten want dan zouden we een brief ontvangen waarmee we de decoder kunnen gaan inruilen, ten tweede naar een proximuswinkel gaan en zelf een nieuwe decoder gaan halen, die moeten we dan de eerste maand huren totdat de brief er is want dan zouden we één jaar gratis (omdat decoders niet meer kunnen gekocht worden) de decoder krijgen (nadien moeten we huur betalen). Een compensatie voor dit ongemak werd ons beloofd (terugbetaling van de eerste ma
Geachte, graag zouden wij een internetconnectie voor onze studerende dochter te Gent toevoegen aan ons abonnement - klanten nr 603789195
Als je 2 of meer gsm nummers hebt in een Pack en je overschrijdt je toegewezen mobiel data verbruik van dat Pack Vb bij smart15 1GB Wordt dan het mobiel gedeelte van het Pack aangesproken ? vb 2GB internetmobiel bij Maxi Pack. Of is deze maar aan een GSM of simkaart gekoppeld ?
Woensdag en donderdag ontbreken in het aanbod van net gemist. Wordt het afgeschaft of is het weer grote nalatigheid van de VRT ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Hallo, Mijn maandelijks internet volume is bijna op en ik krijg een SMS en mail dat ik mijn gratis 20gb extra moet activeren op my proximus.. Echter werkt dit niet aangezien ik enkel een betalende optie kan terugvinden. (€5) Zeer vervelend aangezien ik nu net over mijn limiet gegaan ben en mijn snelheid verminderd is... Enig idee hoe ik dit kan Activeren? Groeten, Thomas
Beste, ik vind nergens mijn klantnummer terug op de online facturen, Ik krijg zelfs geen PDF icoontje te zien van de recente facturen. Mvg
Sinds enkele dagen stel ik vast dat bepaalde opnames niet verschijnen in de lijst van de opgenomen programma's. Mogelijk ging het telkens om nPVR-opnames. Zo zag ik gisteren dat een bepaald programma wel degelijk opgenomen werd. Het opname bezig-icoontje stond duidelijk naast het programma in de tv-gids, het programma stond ook in de lijst van geprogrammeerde opnames. Alleen: de opname verschijnt gewoonweg niet bij de opgenomen programma's. Wat is er aan de hand? Kris.
Heeft iemand de Wifiversterker van Proximus al gebruikt? Wat zijn jullie ervaringen? Is één versterker voldoende of moet je er twee plaatsen? Mvg, frank
I am new to belgium and I set an order for Internet from Proximus and here is my order ref. No. R4WEBSHOP000021957 I noticed in my studio that there is cable cat 5 only. There is no other outlets in the wall. So I need you to confirm to me if this line can be assemble in my studio?! Thanks in advance.
Hoe kan ik mijn historiek oproepen naar en van nakijken via myproximus ?
Bij het versturen van mail naar het domein @free.fr krijg ik volgende melding : The following message to was undeliverable. The reason for the problem: 5.x.1 - Maximum number of delivery attempts exceeded. [QuickBounce] 451-'too many errors detected from your IP (195.238.20.104), please visit http://postmaster.free.fr/' Het IP 195.238.20.104 is niet mijn IP, maar behoort blijkbaar tot skynet.be Wie kan dit oplossen ???
Mijn INTERNET abonnement van mijn GSM 0474 xxx xxx is soms te snel op kan je dit uitbreiden a.u.b.
als er een bepaalde actie is van bv een Iphone 6s + een abonement aan 99,00 euro, heb je dan enkel de keuze uit de abonementen die voorgesteld worden ( Smart+Phone 45 of Smart+Phone 65.) of kun je ook voor een smart + Phone 20 aan een langere afbetalingstermijn of duurdere aankoopprijs gaan?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.