Beantwoord
Aangekochte decoder ten onrechte gedeactiveerd
Wij beschikken over twee TV toestellen en dus ook over twee decoders. 1 decoder hebben we gehuurd en die werd enkele maanden geleden vervangen zonder problemen. De tweede decoder hebben we gekocht. Gisteren stelden we vast dat deze decoder gedeactiveerd was. We werden hiervan NIET vooraf op de hoogte gesteld. De medewerkster van de dienst storingen bevestigde ons vermoeden DE DECODER WERD TEN ONRECHTE GEDEACTIVEERD ! Opnieuw activeren is blijkbaar geen optie. Er werden ons twee oplossingen voorgesteld : ten eerste : een week of drie vier wachten want dan zouden we een brief ontvangen waarmee we de decoder kunnen gaan inruilen, ten tweede naar een proximuswinkel gaan en zelf een nieuwe decoder gaan halen, die moeten we dan de eerste maand huren totdat de brief er is want dan zouden we één jaar gratis (omdat decoders niet meer kunnen gekocht worden) de decoder krijgen (nadien moeten we huur betalen). Een compensatie voor dit ongemak werd ons beloofd (terugbetaling van de eerste maand huur in geval we voor de eerste oplossing zouden kiezen) maar niet bevestigd. Als ik wacht op de brief van proximus dien ik wel een aantal weken mijn TV toestel te missen. Alhoewel de medewerkers van het call center hun best gedaan hebben en de oplossingen aangeboden hebben die binnen hun bereik ligt, ben ik niet tevreden met de voorgestelde oplossingen. Is dit alles wat proximus voor mij kan doen ? een magere compensatie of een maand geen TV kijken ?
Beste antwoord door josm
Dag Betty,
Bedankt voor de info.
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 27430746 opgemaakt.
Een collega zal je hierover snel contacteren.
Groetjes,
Jos
Bedankt voor de info.
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 27430746 opgemaakt.
Een collega zal je hierover snel contacteren.
Groetjes,
Jos
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.