Skip to main content
Antwoord

Problemen met ontvangst

  • September 24, 2016
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.

Dit is een werkende link om je decoder te resetten.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 24, 2016
Alles herstarten dus modem en decoder en als dat geen soelaas biedt dan bellen naar de klantendienst.

  • Motivator
  • September 24, 2016
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 24, 2016
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderrestten


Die link werkt wel niet, ik krijg een foutmelding van "deze pagina bestaat niet meer"

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • September 24, 2016
Die link werkt wel niet, ik krijg een foutmelding van "deze pagina bestaat niet meer"
Probeer deze link eens.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 24, 2016
Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.

Dit is een werkende link om je decoder te resetten.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Apprentice
  • September 24, 2016
Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten


Die link werkt toch bij mij en ik kom terecht op dezelfde site-pagina als deze die beide proximus medewerkers ook opgegeven hebben!