Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
geachte, zoals steeds heb ik mijn gsm opgeladen voor een bedrag en normaal krijg ik direct bericht van proximus met een code die ik moet invullen op play and gold om punten te verwerven. Gisteren laad ik op en heb geen bericht gekregen. Wordt dit niet meer gedaan? Ik heb nog veel punten klaar staan voor geschenken. Hopelijk krijg ik vlug bericht. D.B.
Ik heb nog een oude GSM die ik als reserve hou en waarvan ik dus de batterij regelmatig oplaad. (0478 xxx) Nu stel ik vast dat ik niet meer kan bellen of SMSsen wegens beperkte service. Wat zou de oorzaak kunnen zijn ? Edit Wim: gsm nummer gewist.
Beste, Ik had een vraag. Ik zou graag de iPhone 7 in het zwart nemen met 128 GB met een abonnement van 45 euro/maand waardoor de smartphone nog maar 300 euro zou kosten. Ik zou willen vragen wanneer de iPhone dan aankomt bij mij thuis. Is deze iPhone in voorraad? Mvg.
Kan je als huidige klant van Proximus al een iPhone 7 kopen of niet? Ik ben echt aardig misnoegd, Als jarenlange klant van Proximus probeer je een iPhone te kopen en van abonnement te veranderen maar er is geen doorkomen aan via de online bestellingen, je kan enkel een iPhone bestellen indien je momenteel bij een andere provider zit... Als je dan langs de winkels gaat, daar krijg je te horen dat iPhones die voorradig zijn enkel beschikbaar worden gesteld voor mensen die nog geen klant zijn... Wat voor belachelijke regeling is dit? Je betaalt jaren aan een stuk Proximus, blijft als trouwe klant bij ze en dan zetten ze je zo in 't zak... Echt ronduit belachelijk als je het mij vraagt. Als ik hier fout zit en er is toch een mogelijkheid, laat het me maar weten, maar anders, shame on you Proximus!
wat betekent cloud 10 gb op de factuur ?
Goeiemiddag ik heb de 20ste september eens lang gegaan in een Proximus winkel voor mijn mama haar abonnement aan te passen ik zelf zou een eigen rekening starten met een abonnement en smartphone van €99 en 45 euro per maand maar het kon 2 weken duren tegen dat het contract veranderd is maar zou het nu al aangepast zijn ? ik zit nu al heel de tijd zonder gsm dus niet bereikbaar en vindt dit zelf beetje heel ambetant om heel de tijd te gaan vragen of het al veranderd is Zouden jullie dit kunnnen zien van daar? mijn nummer is 0496 XXX en die van mijn mama is 0478 XXX mvg Jirka Algoed Edit Wim: gsm nummers verwijderd omwille van privacy.
J'ai déjà un pack TV-internet-ligne fixe chez Belgacom. Decodeur et modem a Nivelles. J'aimerais étendre TV et internet a ma second résidence à Westende (actuellement le building a une connection Telenet via cable). Est ce possible d'avoir un deuxième décodeur installé a Westende sans devoir prendre une ligne fixe? donc ajouter la location du decodeur a mon pack actuel sans payer un deuxieme pack. Est ce possible que ce décodeur fonctionne sur mobile internet? quel serait le prix d'un tel abonnement.
beste proximus. Wij zijn al een aantal jaren klant bij jullie en om eerlijk te zijn heb ik geen enkel probleem met jullie diensten, behalve dat ik de laatste 3 maanden 2 facturen te betalen krijg op 1 maand. Om het even duidelijk te maken normaal betaal ik tegen de 5 de van de maand mijn factuur en nu krijg ik al facturen om te betalen vervaldatum op de 25ste van de maand of op de 30ste van de maand.Ik heb de klantendienst hiervan op de hoogte gebracht en krijg dan een dubbelzinnig antwoord dat er niets kan aan gedaan worden en ik zal het letterlijk zeggen het nieuwe software programma kan niet aangepast worden.Nu moet ik elke maand bellen naar proximus om te vragen of er een uitstel van betaling kan zijn tot op de 5 de van de maand.Met dan steeds een brief van Brussel om te zeggen dat het toegestaan is maar dat men verlangt dat de factuur op tijd moet betaald worden.Ik voel me een beetje bedrogen en kijk uit naar een antwoord hier op alvorens te overwegen om een andere provider aa
Bij toeval stel ik vanavond vast dat je via de taalkeuze opties voortaan de Nederlandse ondertiteling kan instellen. Een functie die al jaren bij TN bestaat. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat PX hier niet pro-actief over communiceert? Onbegrijpelijk, maar ik ben wel blij dat ik het ontdekt heb.:D: Enig nadeel: de decoder onthoudt je instellingen niet. @PX medewerker: kan dat opgelost worden zodat de decoder de taalinstellingen bewaart? Alvast bedankt
Hoi, sinds de overstap naar een BBOX3 ondervind ik enkele irritante problemen Bij grote downloads ( digitale games op de console ) begint de download aan volle snelheid en na verloop van tijd ( en GB's ) gaat mijn internetsnelheid naar smalband snelheid ( +- 5mb/s 70mb/s normaal ) De verbruiksmeter werkt wel normaal en geeft gewoon dat de limiet nog lang niet bereikt is. Laatste keer was bv op 3/10 waar ik op dat moment nog maar enkele GB verbruik had ( op standaard 500GB van het maxi pakket ) De bbox 'vergist' zich dus en zet zichzelf op smalband. Dit blijft ook zo tot ik manueel PPP disconnect en reconnect waarna de snelheid onmiddellijk terug naar 70mb/s springt Op 3/10 is dit zelfs 2x op dezelfde avond voorgevallen. Toegegeven het zijn enorme downloads van +100GB maar dit mag geen reden zijn voor de bbox om zelf maar even te beslissen om te gaan throttlen. Wanneer ik een game in queue zet verwacht ik dan ook dat deze gedownload zijn tegen dat ik terug kom, niet dat di
Ik vind het heel jammer dat proximus het niet toelaat om enkel TV te nemen. Momenteel ben ik een trouwe telenet klant. Heb van proximus enkele slechte ervaringen van vrienden vernomen. Maar jullie bieden de uitzendingen van verscheidene voetbalmatchen aan die telenet niet kan uitzenden. Vandaar dacht ik om toch een tijdje uit te proberen gelijktijdig met mijn telenet aansluiting. Blijkt nu dat jullie enkel in paketten alles verkopen en geen mogelijkheid bieden om op deze manier klant te worden. Jammer. Wou jullie voor tv ook eens een kans geven en dit zelf uittesten om te zien of de reacties van mijn vrienden terecht zijn om dan op verloop van tijd volledig over te stappen. Is er misschien toch nog een mogelijkheid hoe we dit kunnen testen? Een vaste lijn hebben we niet nodig. Mijn GSM abonnement loopt via proximus en dit werkt zeer goed. mvg
Aan de vrouw dat mij toch even heeft bij gestaan betreft Communicatie nieuwe Router
begin september heb ik mij een pack( internet,tv,telefonie) en een gsm abonnement met smartphone aangeschaft. Als ik nu naar myproximus ga staat dit nieuwe abonnement nergens vermeld, terwijl mijn ander abonnement met smartphone (dat ik sinds mei heb) er wel tussen staat. Wie kan mij helpen?
Wij hebben al enkele maanden slechte verbinding met de wifi , nochtans staat de b-box in dezelfde kamer als de pc. Alles blijft hangen en we moeten altijd enkele keren proberen vooraleer hij verbinding krijgt. Ik heb al verschillende kanalen geprobeerd maar geen echte verbetering. Waar kan het dan aan liggen ? Mvg.
Sommigen melden mij dat ze onderstaande mail gekregen hebben , is dit een betrouwbare mail van Proximus ? "Als je surft, tv-kijkt of belt, wil je natuurlijk dat alles pico bello werkt. Maar daar heb je het al: de technologie staat niet stil. No worries! We komen je helpen zodat je voluit profiteert van Proximus. Op het programma van ons Happy House bezoek? - Check en beveiliging van je internet en/of wifi-verbinding, configuratie van je laptops, tablets en smartphones inbegrepen. - Test van het mobiele netwerk bij jou thuis. - Gratis vervanging van je oude modem en decoder. - Uitproberen van de heel praktische gratis apps MyProximus en Proximus TV. Om jou een Happy House te bezorgen, sparen we geen moeite. We checken alles tot in detail. En we nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden. Reserveer je gratis bezoekje via 0800 22 520 (van maandag tot zaterdag van 8 tot 20 u). Jouw persoonlijke code ******"
Beste Aangezien de dame via de helpdesk mij niet kon verderhelpen: Betreft klantnummer 608799904 Voor dit (oude)klantennummer zijn alle diensten opgezegd geweest. Enkele maanden gelden kreeg ik echter via de post en herrinering et daarop een onbetaalde factuur en aanmaningskosten. Toen naar de klantendienst gebeld, was iets fout gelopen zeiden ze en alles ging gecrediteerd worden en ik zou geen facturen of aanmaningskosten meer ontvangen... Vandaag in de brievenbus terug een aanmaning... 1 factuur van 30 euro en 1 van 13 euro ( en volgens de dame van de helpdesk nog eens een nieuwe van 15 euro). Ik zou nu graag hebben dat dit voor eens en voor altijd opgelost wordt. Aanmaningskosten op aanmaningskosten voor producten die er niet meer zijn en al lang afgesloten zouden moeten zijn.
Beste Op het forum verschillende zaken gevonden in verband met het ontbreken van 5.1 surround geluid via Netflix, echter geen sluitend antwoord gevonden. Vandaag heb ik mijn Bose surround (Bose Soundtouch 130, 7.1 systeem) geïnstalleerd. Wanneer ik echter een film selecteer via Netflix met 5.1 surround, krijg ik helemaal geen geluid. Wanneer ik stereo selecteer, krijg ik wel geluid, alleen helemaal niet zoals het met dergelijk systeem de bedoeling is. Dien ik nog een aparte instelling te wijzigen? Of zijn er andere opties? Bedankt voor uw antwoorden. Vriendelijke groet Koen
Nieuwe klant met pack tv, internet en telefonie - geen mobiele diensten. Zie enkel internet in my proximus en kan andere diensten niet toevoegen ondanks dat deze duidelijk vermeld staan op factuur. In faq enkel info over toevoegen van mobi diensten aan account of koppeling pack met mobi. Hoe voeg ik tv en tel toe aan internet abo? thx
Kan iemand mij zeggen of de huurprijs van de decoder is inbegrepen in de prijs vermeld op de website als je het pak comfort kiest? Hartelijk dank.
Onlangs heb ik prima hulp gehad v.w.b. de instellingen van mijn WDEX2 en dan bedoel ik de Portforward instellingen (http, https) Ik heb toen het advies opgevolgd door http op 80 in te stellen en https op 443. In beide gevallen: Public start, Public end en Lan start. Nu wil het geval als ik naar de LAN instellingen kijk van mijn BBOX2 ik deze niet meer zie maar wel een hele reeks 'entrys', maar niet die zo ingesteld als boven vermeld. Hoe kan dit? Ik heb een keer de 220-spanning eraf gehaald van de BBOX2 omdat internet niet goed werkte, en daarna weer erin gestoken Heeft het daarmee te maken. Kan ik de instellingen gewoon weer toevoegen door een new entry te maken.
Ik heb de omvormer van onze zonnepaneleninstallatie via een UTP kabel verbonden met mijn b-box 2 modem, om via de geïntegreerde Webconnect verbinding te kunnen communiceren met Sunny Portal. Volgens SMA moet de router echter ingesteld worden met Port Forwarding, waarbij UDP poort 9523 en UDP poort 3478 open gezet moeten worden, en de omvormer een vast IP adres dient te worden gegeven. Het is mij jammer genoeg niet duidelijk hoe ik te werk moet gaan?
Besten, Vorige week werd ik geblokkeerd door proximus door te veel spam,ik moest een nieuw wachtwoord aanmaken volgens mijn e mail programma Thunderbird Ik nam contact met proximus en alles werd met een nieuw paswoord in orde gebracht ,en toch .... hij vroeg ook voor uw tweede mailbox Volgens mijn weten heb ik nooit een mailbox aangemaakt en zeker geen met cijfers en letters. Ik ben ik op zoek naar die tweede mailbox in e sevices ,om hem te verwijderen, maar vind hem nergens. Is er hier soms kwaad opzet in het spel. Kan er soms iemand zeggen waar ik die tweede mailbox kan vinden ?? Gtjes
bbox2 vervangen door bbox3 bezit smart fone in pack, kan smart Wifi Proximus_auto_fon niet instellen wifi Proximus_fon wel deze is echter niet beveiligd? dank bij voorbaat
Beste , Proximus Ik heb al 1 bestaande mobiel nummer samen genomen met een smartphone Huawei P9 Lite met abo smart 20 nu is mijn vraag kan ik nog eentje bijnemen Vb samsung J5 met smart 20 kan iemand mij erop antwoorden aub . Met vriendelijke groeten Birgit Klein :P:P
Alle websites werken hier fatsoenlijk, maar proximustv.be werkt niet meer. Bij alle zenders komt er gewoon oneindig lang "Loading" en heel soms komt er dan uiteindelijk een zwart scherm. (Ik gebruik Firefox)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.