Skip to main content
Vraag

Slechte verbinding b-box2

  • September 30, 2016
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Wij hebben al enkele maanden slechte verbinding met de wifi , nochtans staat de b-box in dezelfde kamer als de pc.
Alles blijft hangen en we moeten altijd enkele keren proberen vooraleer hij verbinding krijgt.
Ik heb al verschillende kanalen geprobeerd maar geen echte verbetering.
Waar kan het dan aan liggen ?
Mvg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • September 30, 2016

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 4, 2016
Hallo, bedankt voor je antwoord .
we hebben hem gereset en hebben nu totaal geen Internet meer . Wat kan ik nog doen?
Mvf

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 4, 2016
Dag Lindsay,

Na een reset duurt het wel soms een 10 tal minuten eer de modem zicht zelf terug heeft ingesteld. Kan je mij via Pm anders je telefoon of klantnummer doorsturen ? Dan kijk ik het eens na.

kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 4, 2016
Zodat iedereen kan mee volgen. De modem staat goed verbonden met ons. En heeft terug internet sinds gisteren 3/10 18:03 en 1,4GB verbuik tot middernacht.

Kan je eens kijken of je nog met de wifi verbonden bent? Wanneer je de modem reset wordt alles terug op fabriek instellingen geplaatst. Dus las je daarvoor de naam van het draadloos netwerk had aangepast en het wachtwoord dan werkt het natuurlijk niet meer. Je wifi naam is bbox2-909c

En op dit moment zijn er 4 toestellen aangesloten via wifi

28:5A:EB:7D:13:73

192.168.1.2

android-5917976ccd015cac

C0:C9:76:0A:C6:A2

192.168.1.3

80:1F:02:ED:6B:8A

192.168.1.4

3C:A1:0D:3E:27:C0

192.168.1.5

Mvg, Robrecht

  • Practitioner
  • October 4, 2016
Het is de logica zelve dat je alle instellingen die je zelf veranderd hebt in je b-box moet opnieuw invoeren na een reset naar fabrieksinstelling.