Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik wil een iphone 6S 32GB bestellen en met smart 45, heb nu een smart 25+ hoelang duurt de levering van een online bestelling?
One drive had ik al, maar ik heb nu blijkbaar ook one drive for business. Is dat dezelfde of moet ik een andere aanmaken. Bij one drive for business staat er ook: welke bibliotheek wilt u synchroniseren. Plak hier de URL van uw bibliotheek. Wat bedoelt men daarmee?
Gedaan met de oude boekketten: http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html. http://www.proximus.be/nl/id_cr_tvsub/particulieren/producten/andere-producten/televisie/proximus-tv-abonnement.html Je krijgt voortaan 12 zenders en MS pass voor 5 EUR per maand. De franstaligen krijgen er 13 en MS pass voor die prijs.
Is het waar dat vandaag fox op Proximus bevind
Waarom is ineens al enkele dagen 192 weg van mijn tv ...springt van 191 naar 193 ...en ik het nogthans het multi boeket ...raar
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
Er zijn vandaag storingen op Discovery Science. Het beeld en geluid haperen alsof het signaal te traag is voor de decoder. Er zijn nog net geen zwarte beelden als teken van uitvallen. Kan dit nagekeken worden? Bedankt!
Is het normaal dat ik na bijna 2 jaar al aan de 5de modem zit ?
Ik heb een pay and go kaart en ik heb via myproximus de optie antwoord apparaat gedeactiveerd. Dit reeds enkele dagen geleden. Echter wanneer iemand mij belt krijgt deze nog steeds na 30 sec het antwoord apparaat. Wat moet er nog meer ingesteld worden om het antwoord apparaat uit te schakelen ?
Hallo, tijdens het streamen op proximustv.be krijg ik veel te vaak de error 403 maxnrofcurrentchannelstreamsreached, terwijl ik de enige ben die streamt. PC heropstarten, internet uit- en opnieuw aanzetten helpt ook al niet. Ik las op een ander forum dat dit maar enkele minuten duurt en daarna terug zou moeten werken. Bij mij krijg ik die melding ondertussen al 3u. Graag had ik geweten waaraan dit zou kunnen liggen. Bedankt.
Ik heb Proximus TV geactiveerd op mijn laptop maar kan er niet op???
Hallo, Ik heb een smart 15 abonnement en daarin zit 1gb mobiel internet...... In de week kreeg ik een sms dat ik al 10€ moet opleggen op mijn abonnement, dus ik opende de app en keek waarom en daar blijkt dus dat mijn internetverbruik gewoon word aangerekend... Elke keer ik mijn mobiel internet aanzet komen de euro's er maar bij! Ik belde toen naar Proximus maar men kon dit niet zien en ze zeiden dat ik mijn factuur moet afwachten maar ondertussen loopt mijn factuur wel op! Ik sta nu op 91% van mijn verbruik en moet 11,28€ opleggen! Nog iemand dit probleem? Ik vind dat afwachten maar niks, ik wil hier een antwoord op! Ik ben trouwens niet thuis als mijn factuur komt dus dit gaat gewoon van mijn rekening gaan voor ik er ook maar iets aan kan doen...
Ik ben sinds kort voor het eerst overgestapt van Pay & Go naar een Smart 15-abonnement. Voordien was het zo dat mijn resterend belkrediet op het einde van de maand een jaar geldig was en dat bij een herlaadbeurt het resterende krediet opgeteld werd bij het nieuwe krediet. Is dit nog steeds het geval bij een Smart-abonnement? Is dit op één of andere manier ook zichtbaar in MyProximus, want ik zie bij verbruik enkel staan wat ik die maand moet betalen en dus niet hoeveel er nog opstaat. Bijvoorbeeld, wanneer ik serieus over mijn gratis data zou gaan en hier nog eens 20 euro aan opdeed, is het dan zo dat 15 euro hiervan opgevangen wordt door de maandelijkse 15 die ik betaal (als die nog nergens anders aan uitgegeven is) en dat 5 euro hiervan opgevangen wordt door de 5 euro die ik nog over had van vorige maand? Zo ging het immers voor mijn abonnement. Op de site van Proximus vond ik enkel dat de gratis minuten en data niet overgaan naar de volgende maand, maar niks over het rest
als ik (sinds kort) een opname geprogrammeerd heb , heb ik veel storingen op de HD-zender die ik tegelijkertijd met de opname aan het bekijken ben (vb: Canvas); als ik dan canvas (niet HD ) opzet heb ik soms geen storingen meer. Meestal moet ik de opname toch stopzetten . Ik heb nog een decoder met Harddisk. Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?? Dank bij voorbaat voor advies.
Ik heb een pack met 3 gsm nummers in. Ik heb sinds februari een gsm aan 20€ met abonnenemt van 20. Dat was toen de Huawei G8. Nu vraag ik voor mijn dochter, die ook in dat pack zit, een gsm van 9€ aan met het hogere abonnement, zij betaalt nu 10€. Nu gaat dat blijkbaar niet omdat het pack op mijn naam gefactureerd wordt en ik begin dit jaar een gsm met promo gekregen heb. Nu gaat het wel over het gsm nummer van mijn dochter maar blijkbaar gaat dat niet?? Ik stel dan voor, als ik dat nummer uit dat pack haal en het dan doe dan gaat dat wel, ja zeggen ze maar er is een probleem, omdat ze zestien is gaat dat ook niet? Mijn optie is dan, nummer behouden en bij de concurrentie smartphone met abonnement nemen, dat gaat wel. Het is niet dat ik juist klant ben, denk nu toch al bijna 20 jaar, dat kan toch al tellen denk ik he. Ik had het graag anders gezien.
Ben sedert 25 aug.jl klant met comfort.pack en tot heden nog altijd geen factuur gekregen, al enkele keren naar 0800 gebeld , telkens zeggen ze afwachten. Is er niemand binnen Proximus die weet hoe het eigenlijk zit? Klantennr: 493924
Bij Telenet en waarschijnlijk ook Orange moet naast de TV abonnement ook auteursrechten betalen. Ik vraag mij of dat bij Proximus en Scarlet ook zo is, temeer er op de factuur er niks van vermeld staat.
Sinds woensdag heb ik de update gedaan naar Marshmallow op mijn samsung J5 (2016) . Sindsdien kan ik mijn mobiel internet niet meer gebruiken, wel nog wifi. Iemand enig idee hoe dit komt?
Mijn bedrijf heeft een Nano sim kaart in mijn nieuwe Iphone SE geplaatst en mijn prive nummer laten overzetten. mijn oude gsm werkt niet meer maar mijn nieuwe heeft nog steeds geen proximus netwerk. ik krijg boodschap : sim kaart niet geprivisioneerd wat moet er nog gebeuren ? dank u, heidi
Sinds een tijdje maar de laatste tijd alsmaar vaker worden ontvangen mails aanzien als spam/reclame, soms terecht maar even vaak onterecht. Dit gebeurt blijkbaar al op de Proximus server want ik stel vast dat dit gebeurt nog vóór ik ze in mijn mailprogramma binnenhaal (dus al als spam zichtbaar via webmail). Hoe kan ik deze filters minder streng maken ? Thx, Herman
In de week heb ik de volgorde, die ik zelf heb gekozen, van de zenders. Weer moeten aanpassen tweede maal op een paar weken! Telkens met de update denk ik? En dat is heel veel werk! Vroeger nooit dit probleem gehad!
Is zender Zes verwijderd of tijdelijk buiten dienst?
Hallo iedereen, vervelend probleempje momenteel, iemand die hier ook al mee te maken gehad heeft (en oplossingen kan aanbieden?) Ik bezit 2 decoders, allebei versie 4. Van de één op de andere moment zijn er gedane opnames (npvr dus op proximus servers) verdwenen uit mijn opnamelijst. Ik weet zeker dat ikzelf ze niet gewist heb. Fact reset van de decoders is reeds geprobeerd, modem BBOX3 ook stroomloos gezet en daarna terug de decoders aan. Niks brengt nog zoden aan de dijk. Contact opgenomen met PXM via privé bericht. Krijg ik enkel als antwoord dat men geen verdwenen opnames ziet. Ook vraagt men of ik mijn modem en decoder al eens gereset heb ( Terwijl ik dit reeds expliciet vermeld had in mijn bericht, zo krijg je de indruk dat men uw probleem maar met een half oog bekijkt...) Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Aangezien het om opnames gaat van verschillende series gaat me dit centjes kosten als ik dit moet opvragen via on demand terwijl ik er niks kan aan doen. Frappa
probleem met zes op de kanal 36 in hd en 59 in sd geen beeld meer
Sinds een tijdjes zijn de zenders Zes, Zes HD, Lacht, CAZ niet meer te zien. Het beeld is bevroren, zwart of testbeeld. Wat is er aan de hand? En blijkbaar ook Kanaal Z, Canal Z,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.