Skip to main content
Vraag

Geen facturen

  • October 13, 2016
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ben sedert 25 aug.jl klant met comfort.pack en tot heden nog altijd geen factuur gekregen, al enkele keren naar 0800 gebeld , telkens zeggen ze afwachten. Is er niemand binnen Proximus die weet hoe het eigenlijk zit?
Klantennr: 493924
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • October 13, 2016
Dag Roerdomp18,

Ik heb hiervoor een dossier met nr. 28431353 opgemaakt. Een collega zal je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • October 15, 2016
Die facturen komen ook steeds later, in het verleden was dat altijd rond de 8ste vd maand dat ik in my proximus kon zien hoeveel het bedrag is, nu is dat steeds rond de 15de en als de factuur dan toekomt via de post dan heb ik maar met moeite 5 a 6 dagen tijd om te betalen! :S

Philippe_0113
Al een ruime tijd dat ik die ontvang ongeveer de 12de van ieder maand of juist erna.