Hallo,
Ik heb een smart 15 abonnement en daarin zit 1gb mobiel internet......
In de week kreeg ik een sms dat ik al 10€ moet opleggen op mijn abonnement, dus ik opende de app en keek waarom en daar blijkt dus dat mijn internetverbruik gewoon word aangerekend... Elke keer ik mijn mobiel internet aanzet komen de euro's er maar bij!
Ik belde toen naar Proximus maar men kon dit niet zien en ze zeiden dat ik mijn factuur moet afwachten maar ondertussen loopt mijn factuur wel op! Ik sta nu op 91% van mijn verbruik en moet 11,28€ opleggen! Nog iemand dit probleem? Ik vind dat afwachten maar niks, ik wil hier een antwoord op! Ik ben trouwens niet thuis als mijn factuur komt dus dit gaat gewoon van mijn rekening gaan voor ik er ook maar iets aan kan doen...
Antwoord
MyProximus app zegt dat ik mijn mobiel internet moet betalen
Beste antwoord door MarliesR
Beste Aros,
Ik wil je alvast onze oprechte excuses aanbieden voor de verwarrende informatie die u te zien krijgt via de Proximus applicatie.
Wegens de wet op privacy hebben wij geen zicht op de lopende facturen van onze klanten, wij kunnen dan ook niet achterhalen waarvoor deze kosten exact zijn. Vandaar dat de medewerkers steeds aanraden om te wachten tot de factuur is afgesloten. Op dat moment worden alle kosten zichtbaar alsook alle verbruiksdetails van de afgelopen factuurperiode. Wijkunnen u dan pas alle informatie geven over de gemaakte kosten en eventueel dingen recht zetten.
We werken eraan deze diensten te optimaliseren, onze excuses indien dit ongemakken verzoorzaakt heeft.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Ik wil je alvast onze oprechte excuses aanbieden voor de verwarrende informatie die u te zien krijgt via de Proximus applicatie.
Wegens de wet op privacy hebben wij geen zicht op de lopende facturen van onze klanten, wij kunnen dan ook niet achterhalen waarvoor deze kosten exact zijn. Vandaar dat de medewerkers steeds aanraden om te wachten tot de factuur is afgesloten. Op dat moment worden alle kosten zichtbaar alsook alle verbruiksdetails van de afgelopen factuurperiode. Wijkunnen u dan pas alle informatie geven over de gemaakte kosten en eventueel dingen recht zetten.
We werken eraan deze diensten te optimaliseren, onze excuses indien dit ongemakken verzoorzaakt heeft.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.