Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Regelmatig ruil ik punten om voor 120 belminuten. Ik kan echter nergensduidelijk vinden waar het tegoed aan belminuten kan geraadpleegd worden. Voor de maand augustus staat er wel belminuten aangerekend op mijn factuur. Ik bel weinig en begrijp niet dat mijn belkrediet op is. Mvg, Ulrik
Ik moet regelmatig de TV Gids gebruiken om een opname te doen, omdat het via mijn decoder niet altijd lukt. Het zou wel handig zijn als je op die TV Gids op PC, ook zou kunnen zien wat je al geprogrammeerd hebt op je decoder. Is dat mogelijk ?
Gisteren MCE (Mobile Coverage Extender) gehaald, vandaag aangesloten maar blijft initializeren (groene LED snel knipperen)... Al een paar keer gereset, zonder resultaat... Hints ?
In september 2007 (je leest goed, bijna 10 jaar), schakelden wij over naar digitale TV. Er was nog geen mogelijkheid om 2 tv's aan te sluiten en ook geen HD. Maar niet panikeren, mevrouw, zeker binnen de 6 maand is dit in orde. Je kunt het al raden nog steeds geen HD en mogelijkheid om 2 TV's aan te sluiten in 2016! Geen HD, is echt wel triestig. Verschillende keren heb ik al gevraagd wanneer het mogelijk zal zijn. Er moet blijkbaar eerst een extra kast in onze straat worden geplaatst. Awel jullie hebben al bijna 10 jaar de tijd gehad, doe er iets aan. En nog iets, ons abonnement kost evenveel als dat van een ander. Dus er mag gerust haast achter de installatie gezet worden. En om terug te komen op de dooie mus. Ik superblij met de brief die we vrijdag kregen i.v.m. de zender fox. Tot ik verder begon te lezen, jawel, wat moeten je hebben om te kunnen kijken?? Juist ja, HD. Zal het nog voor dit jaar zijn? Of gaan we wachten tot we het 10-jarige jubileum van onze aanslui
Klant heeft ons gevraagd om twee locaties met elkaar te verbinden voor de sturing van de verlichting op afstand (Twee sporthallen). Dit doen we door een site to site VPN-tunnel op te zetten via twee cisco gateways. Op locatie 1 is dit geen probleem via de B-Box-2 die daar aanwezig is. Op locatie 2 is een vast IP-adres ( 91.183.106.7 ) via een B-Box-2 in bridge en een SpeedTouch router waar we geen toegang toe hebben. Op deze SpeedTouch hangt een Belgacom label met een telefoon nr. dat niet meer werkt. We vermoeden dat er reeds een VPN in gebruik is op deze router voor de camera-bewaking en zullen de benodigde vpn-poorten geforward zijn naar het IP van de camera-bewaking. Zeker zijn we hier niet van omdat we niet in de settings kunnen van de router. Indien we onze Gateway op de DMZ zouden kunnen aansluiten zouden we onze VPN via deze weg kunnen laten opbouwen. Zeker zijn we hier niet van maar we kunnen op dit moment niets testen daar de DMZ niet actief is en we geen toegang
ik zou ook graag mijn gebruikersnaam op het forum wijzigen
beste, ik zou voor de belastingsdienst de facturen moeten hebben van 2013 en 2014. via mijn proximus kom ik niet zover. is er een mogelijk om hiervan een kopij te krijgen zodat ik deze kan indienen. met de vriendelijke groeten MJ
Bij proximus wordt veel reclame gemaakt voor Netflix met x-maanden gratis enz... Wat ik mij afvraag is wat kost het mij na die proef periode ?
hey, ik zou graag veranderen naar het familius pack... als ik mijn mandje wil afrekenen moet ik kiezen waneer iemand kan langskomen....is dit nodig?? heb namelijk al alles van proximus....
Entertainment: ° volgens de Info Channel is sedert 17/10 Fox toegevoegd aan het boeket Entertainment NL, op kanaal 192. Dit klopt. (de optie "serie opnemen" ontbreekt nochtans. Is dit zomaar over het hoofd gezien? Nee toch.) ° nog steeds volgens de Info Channel is ook sinds 17 oktober is BBC First hd beschikbaar op kanaal 25 in een "nieuwe?" tv-"bundel?" Entertainment Channel. Dat kanaal 25 met BBC First vind ik echter niet! Hoe zit het nu eigenlijk? Wordt met de woorden "nieuw" en "bundel" aangegeven dat Entertainment NL vervangen wordt door Entertainment Channel? En dat ik mijn abonnement op Entertainment Nl moet opzeggen? Om dan de bundel Entertainment Channel te bestellen? Of zie ik dit totaal verkeerd? Bundel? Boeket? Graag wat meer uitleg vanwege Proximus aub
Beste Proximus, hoe komt het dat ik geen HD kanalen zoals FOX en National Geografic Wild op mijn Tablet of PC kan krijgen via Proximus TV??? We hebben hier 2 decoders 1 met HD en 1 met SD en ik kan met beide decoder codes geen HD bekijken. En kan ik de 1 decoder (HD) en de 2 de decoder (SD) niet verwisselen, zoals de 2 in HD zetten???
Beste, Ik heb 2x smart+15 gestart in september, nu bij men laatste factuur staat plots 2x 5€ voor intra group Ik heb dit niet aangevraagd, kunnen jullie dit terug in orde brengen aub Klantnr...03128867 Factuurnr... 160602356595 Vriendelijke groeten
Weten dat PX in augustus de software betreffende facturen veranderd geweest is. Er zijn voldoende klachten daarover geweest hier op het forum dat de afrekening te vroeg in de brievenbus lande. Oplossing was van PX even naar de klantendienst bellen om de datum te veranderen en met wat ik las was het opgelost met de klanten die het gedaan hebben. Er waren ook veel mensen die hier door de medewerkers geholpen werden met het opschuiven van de datum. Had toen ook een te vroege datum verleden maand 17/8 maar heb toen wel betaalt. Vandaag zie ik op MyProximus terug een te vroege factuur nu te betalen voor 29/9. Bel vandaag op naar PX om 08u30 en heb zekere medewerker Fana aan de lijn met de vraag kan ik terug mijn facturen ontvangen zoals vroeger dat ik de huidige maand betaalt in de 1 week van de volgende maand. Stel mijn vraag en het antwoord was neen meneer u moet betalen voor die datum. Leg hem bovenstaande tekst uit met de opmerking ga het even zelf lezen op het forum dat h
Hoi, ik heb een vraagje over de werking van de digicorder van Proximus. Momenteel ben ik bij Telenet. Daar kan je 2 programma's tegelijkertijd opnemen en dan nog een derde programma bekijken. Is dit bij Proximus ook zo? En blijkbaar blijven de opnames bij Proximus niet permanent bewaard zoals bij Telenet? Of kan dit ergens aangepast worden? Is nochtans handig voor de kinderprogramma's/kinderfilms die vaak later nog herbekeken worden en dan volstaan die 60 dagen niet. Is er bij Proximus ook de mogelijkheid om een 2de digicorder aan te kopen / te huren? Wat zijn hier de prijzen voor? En kan je de opnames tussen beide digicorders dan delen? Ik vind deze informatie toch niet echt terug op hun website?
Beste, Na telefonisch contact met Proximus raadde de telefonist mij aan de vraag hier te stellen. Ik zit in volgende situatie: BBOX3 (DHCP uit, PPP sessie uit) verbonden vanop LAN poort naar WAN poort van een Asus router. Asus router bouwt PPP sessie op en heeft DDNS service ingesteld. Op de Asus router krijg ik nu deze foutboodschap: The wireless router currently uses a private WAN IP address. This router may be in the multiple-NAT environment and DDNS service cannot work in this environment. Hoewel ik op de WAN poort een 109.***.***.*** adres krijg. Het resultaat is dat mijn DDNS soms wel werkt, maar voor specifieke toepassingen niet. Zo kan ik niet rechtstreeks naar mijn router connecteren op mjn DDNS adres (hoewel alles is ingesteld op de router om die toegang te verlenen op HTTP en HTTPS). Alle toepassingen waarvoor ik manueel port forwarding heb ingesteld lijken dan weer wel te werken. Enkel services zoals WakeOnLan en UPNP port forwarding lijken niet te werken.
Mijn zender 196 is weg
Er is op jullie site nergens iets te vinden over activatiekosten. Ook niet via de zoekfunctie. Maar als je tv wil toevoegen aan een bestaand comfortpack en je klikt op winkelwagentje valideren dan zijn ze er ineens. 59 € activatiekosten. Via chat al eens gevraagd waar ik meer info hierover kan vinden. Antwoord : Wat wil je daarover weten,dat is een kost om een toegevoegd product te activeren. Ik zou graag een link krijgen naar meer info over deze kosten en wat er 59€ moet kosten. Graag zo vlug als mogelijk want ik verwacht een voorstel van Orange om zonder kosten over te stappen. Ik heb via chat een voorstel gedaan om die kost te laten vallen omdat ik al meer dan 15 jaar klant ben en vroeger al opstartkosten heb gehad. Helaas is dat niet mogelijk ,van hogerhand beslist deze kost. mvg
Goede morgen, Ik lees op "my proximus" dat met mijn huidig abonnement Norton multi securety gratis is. Hoe kan ik dit activeren ? Als ik verder ga zie ik dat het alleen de 1 ste maand gratis is . Klopt dit ? Groetjes.
Na eens gekeken te hebben naar de internetsnelheid voor mijn abonnement zie ik het volgende: Details over de snelheid van je internetabonnement Plaats: Gent Je telefoonnummer: 09xxxxxx Je internetabonnement: Internet Maxi Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max: 93,1 Mb/s download - 7,51 Mb/s upload Min: 63,3 Mb/s download - 5,8 Mb/s upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max: 93,1 Mb/s download - 7,51 Mb/s upload Min: 63,3 Mb/s download - 5,8 Mb/s upload Je downloadvolume is onbeperkt, ook in een Pack. In realiteit echter, volgens drie verschillende speedtests, krijg ik maar +- 33 Mb/s download en +- 5 Mb/s upload. Hoe komt het dat de download zo sterk onder het minimum zit? Kan men daar niks aan doen?
Lidkaart Plus 2016 10 % korting! Mvg:D
wat of waar zit het verschil tussen Multi nl en entertainement nl ??? de prijs is hetzelfde
Vroeger kon je zelfs je zenders op de TV uitkiezen of annuleren en dit bundelen naar jouw persoonlijke keuzes; dit gezien er veel zenders zijn die ik niet nodig heb en nooit bekijk. De dubbele zenders in HD en gewoon zijn dubbel; kan men de gewone zenders uitschakelen. Bestaat deze optie nog? Dit gezien het verplaatsen van zenders geen optie is en te veel tijd vraagt.
Sinds een kleine week krijgt de Proximus App op m'n' iPhone geen toegang meer tot m'n verbruik (belkrediet, dataverbruik...). Zeer vervelend. Als ik wil herladen staat mijn telefoonnummer in het grijs. Ik ben Pay&Go klant optie Generation Connect. Heb al vanalles geprobeerd : IPhone herstarten, App er opnieuw opgezet, af- en aangemeld. Iemand raad ?
Hoi, Als ik overstap naar Scarlet, mag ik mijn skynet-email adres bij proximus behouden; aangezien Scarlet en proximus samenwerken? + hoe stel ik een automatisch antwoord in op mijn mail? Bedankt!
ik ben juist bij jullie in de winkel geweest in zolder en hebben mij een nieuwe sim gegeven en een abonoment .. maar mijn internet werkt nog steeds niet .. hoe kan dat? wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost want heb dat nodig ! dus wilt u zo vriendelijk zijn om mij te helpen..? ik heb al gebelt naar jullie maar snap niks van die uitleg op dat bandje dankuwel !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.