Skip to main content
Antwoord

Veranderen van pack

  • October 18, 2016
  • 5 reacties
  • 532 Bekeken

hey, ik zou graag veranderen naar het familius pack...

als ik mijn mandje wil afrekenen moet ik kiezen waneer iemand kan langskomen....is dit nodig??
heb namelijk al alles van proximus....

Beste antwoord door KoenN

Beste,

Wanneer je bestaande klant bent en wil overschakelen naar een Familus pack moet er geen technieker langskomen.

Je kan het klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team. (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Van zodra we het contactnummer hebben kunnen we altijd een collega je laten bellen voor de overschakeling

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • October 18, 2016
De site denkt vermoedelijk dat je een nieuwe klant bent, je zou moeten inloggen op de Proximus site denk ik ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 18, 2016
ben ingelogd op mijn myproximus....
vreemd...geen zin om dag vrij te nemen 😛

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 18, 2016
Je zal op de site ook moeten kiezen voor de optie: AL KLANT. Dan wordt je huidig abonnement gewoon aangepast. Als het via de site niet werkt, bel dan best eens naar de klantendienst op 0800 22 800 en laat je eventueel terugbellen. (Goede raad van Redsfan hierboven in gelijkaardig topic)

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 18, 2016
Verplaatst naar dit subforum

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 19, 2016
Beste,

Wanneer je bestaande klant bent en wil overschakelen naar een Familus pack moet er geen technieker langskomen.

Je kan het klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team. (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Van zodra we het contactnummer hebben kunnen we altijd een collega je laten bellen voor de overschakeling

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen