Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo Sinds enkele dagen hebben we geen geluid meer op de HD-zenders RTL-TVI, Club RTL, Plug RTL en TF1. Op de niet HD-zenders van deze kanalen hebben we wel geluid. Ik heb de decoder al eens uitgetrokken, maar dat helpt niet. De HD-zenders staan respectievelijk geprogrammeerd op nummer 3, 4, 5 en 6. De niet-HD-zenders staan ergens in de veertig. Ik dacht om de niet HD-zenders met geluid dus te verplaatsen naar de 3, 4, 5 en 6. Als ik de zenders echter van plaats heb verwisseld, op bevestigen druk en opnieuw de zenders probeer te raadplegen, wordt dit blijkbaar weer automatisch gewijzigd in een HD-zender waardoor we weer geen geluid hebben. Iemand een idee hoe dit kan en wat te doen om dit te verhelpen? Ik vermoed dat het probleem van de zendervolgorde te maken heeft met het feit dat de HD-zenders al eersten worden weergegeven. Alvast bedankt.
Beste, In mijn huidig internet-comfort abonnement zit gratis 500MB Mobile Internet - laptop/tablet limited voor mijn iPad. Is dit ook inbegrepen in het Tuttimus-pack ? Mvg Johan
Sinds ik gelezen heb op de website en hier in het forum dat er vanaf heden geen decoders meer "te koop" zijn, maar dat alles moet gehuurd worden, vraag ik me het volgende af: ik heb zelf een decoder V4, kan ik deze aankopen of ben ik verplicht om verder te huren? Indien ik deze kan aankopen, welke prijs moet ik dan betalen, aangezien degene die ik heb reeds enkele jaren oud is? Ik stel deze vragen omdat ik eraan denk om eventueel een tweede decoder (V5) aan te schaffen.
Bij een opruimactie hebben we nog een oude oranje RTT telecard gevonden. Hoe kan ik een idee krijgen van de waarde? Op geen enkele site kan ik ze terugvinden. Niet in Wiki, niet op Kapaza, niet op een hoop tweedehandssites. Ik heb dus een vermoeden dat ze (vrij) zeldzaam is.
Hallo, Ik heb onvoldoende wifi-bereik in een klein deel van het huis. Ik heb hierover al een aantal topics doorgenomen maar niet meteen de juiste oplossing gevonden. De situatie: de bbox3 staat aan de voorkant van het huis, waar ook de telefoonlijn binnenkomt (en waar ook een nas en een pc staan, beiden met een netwerkkabel aangesloten op de bbox3). Naar het deel met onvoldoende bereik ligt een netwerkkabel waaraan een switch is aangekoppeld met daaraan de decoder en de TV. Kies ik best voor zo een PLC Wifi-extender van Proximus in dat deel of voor een Access Point of voor een router? Ik vermoed dat een bedrade oplossing beter is? Kan ik de wifi van de bbox3 behouden als ik een access point of tweede router zet (want die zorgt wel voor een goed bereik in de kamers boven)? Als ik een router of access point aankoop, waar dien ik op te letten: dual, welke snelheden, ... ? Zoals jullie zien ben ik een leek in het vak. :) Alvast dank!
Hallo, Kan ik van de decoder programma's overzetten op een NAS via een netwerk (draadloos of bekabeld) of kan ik rechtstreeks opnemen op de NAS ipv op de decoder? In mijn geval is de NAS met een netwerkkabel aangesloten op de bbox3. De bbox3 is met een netwerkkabel aangesloten op een switch, waaraan dan weer de decoder en TV hangen. Alvast dank.
Als men een toestel wil kopen met je punten voor bv 65 € kan men bons downloaden, maar niet voor 65 €, dus wel 1x 50 + 1x 20 € . Wat moet men dan met die 5 €, zijn die verloren ?
Hallo, Heeft iemand een pack "office & Go services intense"? Zo ja, kan u me zeggen wat dit inhoud en hoeveel het kost exclusief BTW aub. Ik krijg facturen die in het geheel niet overeenkomen met de bestelde diensten en ik ben het beu om altijd te moeten bellen om deze facturen recht te zetten Alvast bedankt
Ik moet een mail verzenden naar verschillende leden. Ik wil diegene naar wie men moet antwoorden in kopie zetten en de andere leden in BCC zodat niet iedereen de antwoorden ontvangt. Ik weet echter niet hoe ik BCC moet installeren op mijn mail aangezien ik alleen aan en kopie heb staan. Kunnen jullie mij helpen hoe ik de mail ook in BCC kan versturen. Danku
Beste, Ik heb de My-proximus-app geïnstalleerd op mijn gsm. Hoe komt het dat ik deze fucntie online niet kan gebruiken? Ik vroeg mij af hoeveel de restwaarde bedraagt van het toestel dat ik bij een abonnement heb en ik dacht dat ik dit online wel kon terugvinden. Bedankt, Sven Sven Snyders Hovesesteenweg 8 bus 5 2530 BOECHOUT 0468/110.499. s.snyders@outlook.be
Bij het verknippen van mijn SIM kaart is mijn nummer dus nietmeer volledig leesbaar, waar vind ik dit terug?
Ik heb een tablet Klipad_D791. Hierop is de " tabletlimiet bereikt " en kan ik niet meer op internet. Hoe kan ik dit oplossen?
Bij het inruilen van de punten, kun je opteren om deze te schenken aan goede doelen. Tot mijn verbazing zijn er amper een zevental mogelijkheden? Waarom gaan jullie niet voluit om alle erkende goede doelen aan te bieden? Dan is het mogelijk om een goed doel te steunen dat bij jou past. Louter ter informatie: hier vind je een volledige lijst erkende doelen: http://www.testament.be/nl/de-goede-doelen of hier: http://www.goededoelen.be
Hallo, ik heb een klein maar vervelend probleempje. Onze "Pack" factuur ontvangen wij per e-mail, op zich geen probleem, maar de factuur komt niet toe op mijn primaire e-mail adres. Op dat secondaire e-mail adres krijg ik mijn dagelijkse portie spam :8 en de factuur van Proximus moet ik er van tussen vissen. Dat had ik graag gewijzigd. Als ik via MyProximus veranderingen tracht door te voeren door af te vinken, raak ik gewoon nergens... Ik kan het niet wijzigen. Wat doe ik fout?
Hallo, Ik ben aan de max data limiet van 2GB op mijn maandelijks abonnement. Nu is er een veel tragere connectie en dat maakt een aantal dingen moeilijker. Kan ik extra download blokken bijkopen zonder dat het abonnement dient veranderd te worden? En zo ja waar en/of hoe? Bedankt Ruud
Vroeger hadden ik en mijn man elk apart een gsm-abonnement bij Proximus. Sinds enkele maanden hebben we de twee abonnementen samengevoegd en ineens tv en internet bijbesteld. Alles werkt enzo, maar op MyProximus kan ik helemaal niets terugvinden van internet of tv. Ik zie dat de klantnummer waarmee ik vroeger op MyProximus zat met de aanvullingen die we besteld hebben, gewijzigd is. Ik kan echter geen nieuwe MyProximus account openen op het nieuwe klantennummer, aangezien mij emailadres al in gebruik is met het oude klantennummer. Kunnen jullie dit oplossen? Nieuw klantennummer is 614598091. Alvast bedankt!
BBC First is nu te zien MET nederlandstalige ondertitels. Ze staan wel wat laag. De tweede lijn is maar half te zien :-/ Ik herinner mij dat TLC en Food Network dit probleem in het begin ook hadden.
Op 17 oktober kocht ik een Samsung J7 en een hoesje voor de totale som van € 254.98.Ik was van oordeeel dat ik ook hiervoor punten zou krijgen.Er gebeurde evenwel niets,.Mijn puntensaldo bleef onveranderd.Bij navraag in het Proximuscentre wist men mij te vertellen dat je alleen punten krijgt bij een online bestelling.Ik vind dat niet eerlijk.Men had toch eenvoudig een factuur kunnen maken en dit elektronisch kunnen doorsturen naar de Premium club.Ik vind dit niet klantvriendelijk en ik hoop alsnog mijn punten te ontvangen
Hi, Ik probeer (tevergeefs) contactinformatie te vinden van de Proximuswinkel op de Grote Markt in Aalst. Ik deed er deze namiddag een aantal aankopen, waaronder een nieuwe SIM kaart voor de GSM van mijn dochter. De voucher waar de SIM kaart origineel inzit is in de winkel gebleven vrees ik, ze zit niet in het mooie tasje dat ik aangeboden gekregen heb om de rest van mijn Proximusproducten in te steken. De Simkaart zelf heeft de verkoper in de telefoon gestoken. Die voucher is belangrijk voor mij aangezien er de PIN & PUK code op vermeld staat. Op het kasticket van de winkel staat enkel het 0800/22800 nummer, op verschillende sites vind ik slechts dat ene telefoonnummer. Dus gebeld (zonder al te veel succes) om te vragen om me door te verbinden met die winkel in Aalst. "Dat wordt niet gedaan meneer". 1207 gebeld om te polsen of ze konden helpen, nope, u dient het 0800-nummer te bellen daarvoor. Jammer genoeg kan ik me deze namiddag/avond niet meer verplaatsen naar die winkel, ik
Hallo, In het mobilus abbonoment zit je favoriete app onbeperkt data. Als ik facebook neem als app zit Messenger daar dan ook bij? Alvast bedankt
Sinds vorige week, is het mij reeds 2 maal overkomen dat 's nachts de TV vanzelf aanspringt. Het enige waar ik aan kan denken, buiten de mogelijkheid dat het bij mij spookt, of iemand slaapwandelt, is de mogelijkheid van hacking. Is dit mogelijk? Zo ja, kan dit opgelost worden door Proximus zelf? Met vriendelijke groeten, Hilde Janssens
ik heb tuttimus genomen met gsm nr die van pay&go omgezet is naar mobilis goed dag nadien van p&go mobilis goed gewerkt proximus :D ik krijg vandaag brief dat ALLES omgezet is van 21 oktober al, NEE dus en gisteren gebeld en het zou savond's in orde zijn maar NEE nog niet, vandaag gebeld, denk dat ik al 5x gebeld heb, een dossier opgemaakt goed proximus,MAAR kreeg ik mail klacht afgerond, a dacht goed, ga naar myproximus, en wat zie ik NIETS aan veranderd, zit nog altijd met boeket multi NL. kan niet aanpassen naar antertaiment ALL,( sorry je abo is niet compatibel)kan ook boeket multi niet annuleren dan krijg ik (Sorry Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.) Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak., kan ook mijn vrouw harre mobilis niet koppelen aan myproximus krijg ik (ongeldig verzoek) dus geen auto fon.WANNEER gaat dat nu opgelost zijn!!! mijn vrouw kan nog niets zien wat verbruik dat ze heeft op myproximus a
TV Replay+ gratis voor wie nu intekent op Tuttimus of Familus Dat is het antwoord die ik gekregen heb, nadat ik doorverbonden werd met iemand van de dienst promotie, op mijn vraag of het wel degelijk correct is wat onder de algemene voorwaarden op het forum staat. Na de opmerking gemaakt te hebben dat ik op hun forum gelezen had van iemand die beweert dat de Proximus medewerker formeel gezegd heeft dat 'TV Replay +' betalend blijft. En ook erbij gevraagd of het misschien alleen voor bestaande klanten was en eventueel maar tijdelijk voor een maand? Het antwoord hierop was, heel zeker meneer dat het is gratis voor iedereen die nu inschrijft op Tuttimus of Familus en niet alleen voor bestaande klanten en ook niet tijdelijk voor een maand. Er is maar één oplossing volgens mij en dit is als het juiste antwoord hier door iemand van Proximus zelf gegeven wordt!.
We krijgen telkens een foutmelding wanneer we naar een programma aan het kijken zijn en we hebben op een andere zender iets ingesteld om op te nemen. "u wilt zappen naar de zender waar een opname ingesteld is." vervolgens verspringt de tv naar de zender van de opname, wanneer we willen zappen naar een andere zender, kunnen we dit niet tenzij we de opname stoppen. Hoe kunnen we dit oplossen?
Zoals eerder gezien op het forum, heb ik hetzelfde probleem met IPad + Proximus TV: "de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken" Hoe los ik dit op?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.