Bij een opruimactie hebben we nog een oude oranje RTT telecard gevonden.
Hoe kan ik een idee krijgen van de waarde? Op geen enkele site kan ik ze terugvinden.
Niet in Wiki, niet op Kapaza, niet op een hoop tweedehandssites.
Ik heb dus een vermoeden dat ze (vrij) zeldzaam is.
Antwoord
Oranje telecard RTT
Beste antwoord door Marleen
Misschien is deze site iets?
www.delcampe.be/nl/verzamelingen/telefoonkaarten/belgie/loten-verzameling-1/lot-de-226-cartes-226-cartes-20u-et-106-cartes-105u-usagees-ctlot-407464262.html
of:
www.delcampe.be/nl/verzamelingen/telefoonkaarten/belgie/zonder-chip-1/belgique-telecarte-telecard-rtt-105-sans-puces-301850545.html
of:
www.catawiki.be/catalogus/telefoonkaarten/uitgevers/regie-voor-telegraaf-en-telefoon/3585877--rtt-telecard
Die beschreven kaarten zijn allicht nu niet meer te koop, maar misschien kan je daar een idee krijgen van de waarde.
Groetjes
www.delcampe.be/nl/verzamelingen/telefoonkaarten/belgie/loten-verzameling-1/lot-de-226-cartes-226-cartes-20u-et-106-cartes-105u-usagees-ctlot-407464262.html
of:
www.delcampe.be/nl/verzamelingen/telefoonkaarten/belgie/zonder-chip-1/belgique-telecarte-telecard-rtt-105-sans-puces-301850545.html
of:
www.catawiki.be/catalogus/telefoonkaarten/uitgevers/regie-voor-telegraaf-en-telefoon/3585877--rtt-telecard
Die beschreven kaarten zijn allicht nu niet meer te koop, maar misschien kan je daar een idee krijgen van de waarde.
Groetjes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.