Skip to main content
Vraag

Facturen ontvangen op ander e-mail adres

  • October 23, 2016
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo, ik heb een klein maar vervelend probleempje. Onze "Pack" factuur ontvangen wij per e-mail, op zich geen probleem, maar de factuur komt niet toe op mijn primaire e-mail adres. Op dat secondaire e-mail adres krijg ik mijn dagelijkse portie spam :8 en de factuur van Proximus moet ik er van tussen vissen. Dat had ik graag gewijzigd. Als ik via MyProximus veranderingen tracht door te voeren door af te vinken, raak ik gewoon nergens... Ik kan het niet wijzigen. Wat doe ik fout?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Practitioner
  • October 23, 2016
Je kan via Myproximus wel in uw account een ander e-mail adres opgeven maar ik zou voor alle zekerheid contact opnemen met kalntendienst maandag op 080022800.
Of je kan ook een privé bericht sturen aan het 'proximus team'.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 29, 2016
Toch even vermelden: na een paar vruchteloze pogingen om de klantendienst te bereiken, ben ik zelf weer aan de slag gegaan op MyProximus.
Vraag me niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb, maar er werd me toch een bevestigingsmail toegestuurd naar het juiste email adres. Hopelijk komt de factuur volgende keer ook juist aan.