Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn decoder valt met regelmaat van de klok uit, beeld valt weg en wordt gewoon zwart en ook geen geluid meer. Soms herstelt het zich na ongeveer een halve minuut, maar vaak blijft het beeld weg en is de decoder hard resetten de enige oplossing. Oorzaak en oplossing?
Sinds vorige week heb ik alle afleveringen van de nieuwe serie Supergirl op ZES opgenomen. Er was voldoende ruimte hiervoor beschikbaar. Tot mijn ontsteltenis merk ik nu dat al deze opnamen verdwenen, weg, foetsjie zijn. De afleveringen 5-8 komen volgende week wel opnieuw op tv en kunnen dus opnieuw opgenomen worden, de eerste 4 afleveringen niet meer. Decoder v5 is al opnieuw opgestart enz., maar niets brengt een oplossing. Kan Proximus deze opnames opnieuw ophalen? Zijn er andere mogelijkheden? Ik ben absoluut not amused met dit. De laatste tijd is er weer vanalles wat. Hopend op een snelle oplossing.
Ik ben mijn simkaartnummer kwijt. Ik had al gehoord dat ik deze kon terugvinden in mijn instellingen onder ICCID maar dit werkt niet bij mij. Is er een andere manier om dit terug te vinden? Alvast bedankt? Mullier
Het is voor mij niet mogelijk om een sms-busticket aan te schaffen. Als ik hiervoor een bericht stuur, wordt het bericht wel aangerekend, maar krijg ik geen busticket. Ik krijg in de plaats een proximus-bericht met de melding dat ik over onvoldoende belkrediet beschik of de limiet reeds overschreden heb. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik in de toekomst wel een sms-busticket ontvang?
Ik probeer op mijn bbox3 in te loggen via 192.168.1.1. Ik krijg het inlogscherm met al voorgeselecteerd "User". Dan vul ik mijn user-paswoord in en klik inloggen. Ik krijg dan de fout melding "Authenticatiefout" Ik ben zeker dan ik het juiste paswoord heb ingevuld. Kan iemand mij hier raad gegeven hoe ik toch in mijn bbox3 geraak? Groeten, Robert
Ik heb nog nooit kunnen inkoggen op de OneDrive for Business, laat staan het toevoegen tot mijn persoonlijke OneDrive. Ik heb ooit (proberen?) een login en paswoord te maken, maar werd nooit aanvaard. Is het mogelijk om dit opnieuw in te stellen? Of had ik een mail of brief moeten ontvangen met login en paswoord?
Sinds kort kunnen wij WiFi niet meer aan/uit zetten met behulp van het knopje op de bbox-3. Dit was echter heel handig omdat wij enkel WiFi aanzetten als het nodig is (wij hebben hier kleine kinderen en gaan uit van het voorzorgsprincipe). Is er recent iets gewijzigd aan de software van de modem (update) waardoor deze functie uitgeschakeld werd? Of zou het eerder een defect kunnen zijn? In dat geval is het raar want de modem is nog geen jaar oud. Wat te doen?
We hebben alleen vaste telefoon via Proximus (+-26,00 p/m). Internet via andere provider (+-26,00 p/m). Geen digitale televisie. Geen mobiele abonnementen. Stel dat we digitale tv, vaste telefoon en internet willen via Proximus zonder gratis Netflix 3 m, zonder Blockbuster en zonder tv bundel want dit alles interesseert ons niet ; wat is dan de beste optie? Vroeger had je een pack voor ongeveer 65,00 euro, nu lijkt dat minimum 75,00 euro voor Familus.
Heb reeds verschillende keren geprobeerd mijn club punten om te ruilen voor belminuten, maar het lukt niet. Krijg bericht: "Kan de transactie niet uitvoeren wegens technische fout" Over welke fout gaat het!! Ik raak het stilletjes aan beu !!!
Regelmatig uitvallen beeld moet de decoder regelmatig doen opstarten dan begint het goed.
Ik heb een Tomato-router met OpenVPN daarop geinstalleerd, en dat werkte heel goed tot mijn oude Phillips-BGC-modem het heeft begeven. Sinds ik een nieuwe BBox3 heb en wat ik ook probeer, het lukt me niet om die OpenVPN aan de praat te krijgen. De nieuwe BBox heeft geen instelling om de modem in "Bridge" te zetten. Ik had gehoord dat een tweede PPPoe door de BBox3 werd geaccepteerd, maar dat lijkt niet het geval. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste, Na nummeroverdracht van Telenet heb ik spijtig genoeg nog altijd geen Internet toegang op mijn smartphone bij Proximus. Dit is nu reeds 12 uur geleden en nog geen verschil. Verder probeer ik jullie helpdesk te bellen die vandaag zogezegd tot 22u bereikbaar is voor technische ondersteuning, maar wordt na 10 doorverwijzingen in het menu simpelweg vaarwel gestuurd met de leuke boodschap - u kan ons bereiken tot 20u.. Een teleurstellende kennismaking met Proximus en dat zakelijk. Graag jullie feedback & actie! Mvg
Hallo Hier thuis hebben wij Internet Comfort in een pack. Daarbij heb je ongelimiteerd internet. Proximus maakt het ongelimiteerde zeer omslachtig door je internetsnelheid te vertragen als je 300 GB verbruikt hebt. Je kan natuurlijk gratis 20 GB extra bestellen maar voor mij lijkt dat zinloos. Ze maken volgens mij misbruik van klanten die niet zo goed op de hoogte zijn. Maar ja, ik heb me hier al bij neergelegd. Wat mij vandaag overkwam was nog iets veel erger volgens mij. Ik merkte dat mijn internet plots veel trager ging. Ik vermoedde dat ik over de 300 GB was gegaan. Het probleem was dat ik dit niet kon checken omdat het 'MyProximus' gedeelte van de site maar niet wilde laden. Ik dacht, misschien ligt het aan mijn browser of zijn er problemen aan de kant van Proximus. Ik besloot het na een uurtje vloeken nogmaal te proberen met een andere browser maar weer laadde de pagina maar niet. Ik heb het uiteindelijk met de 4G van mijn gsm eens geprobeerd en toen laadde de website wel zond
Dag, als ik met mtr op linux een traceroute doe naar google dan zie ik dat er op 2 hosts veel "lost packages" zijn. Deze 2 zijn 80.84.23.40 en 94.102.160.23 beide zouden van Proximus (Belgacom) zijn. Is het mogelijk dat deze problemen veroorzaken ? de volledige output van mrt is : My traceroute [v0.85] RHEL7.localdomain (0.0.0.0) Sun Oct 30 10:31:45 2016 Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit Packets Pings Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. dlinkrouter.lan 0.0% 89 4.4 5.2 0.8 143.7 21.6 2. 192.168.1.1 0.0% 89 4.1 7.2 3.4 97.4 13.5 3. 65.202-4-62.powered-by.skynet.be 0.0% 89 26.9 33.9 25.8 201.6 28.6 4. ae-63-100.iarstr4.isp.belgacom.b 0.0% 89 28.8 33.3 27.6 153.6 19.2 5. ae-13-1000.ibrstr5.isp.belgacom. 0.0% 89 28.
Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.
Hoe kan ik de beveiliging van mijn modem bbox 2 veranderen naar WPA 2? Dank voor de hulp. VG Joost
Ik heb de Samsung J5 besteld (pack met belwaarde), wie weet er hoe lang de leveringstijd bedraagt.
Factuurnr 160902747733 klantrek.26671001 Beste, Ik ontving bovengenoemde factuur. Hierrond heb ik volgende bemerking. In augustus heb ik een adreswijziging doorgegeven van Kerkplein 2 PB5, 3690 Zutendaal naar Beukenhoflaan 2B, 3500 Hasselt. Sedertdien ontvang ik geen briefwisseling meer van Proximus betreffende het telefoonnummer 0471/78.78.08 = simkaart voor internet. Begin oktober stel ik vast dat ik niet meer over internet beschik. Ik neem tot driemaal toe contact op met jullie diensten. De 2 eerste malen wordt ik niet geholpen, men beweert dat ik wel geregistreerd ben, maar dat er geen producten vermeld staan onder deze naam. Bij mijn derde poging heb ik een persoon aan de lijn die echt zijn best doet om mij verder te helpen. Uiteindelijk vindt hij dat in augustus mijn adres inderdaad aangepast is, maar blijkbaar niet mijn facturatieadres. Vandaar dat ik geen facturen gehad heb zodat ik die bijgevolg ook niet kon betalen. Ik heb dan onmiddellijk het openstaande bedrag
beste, mijn internet gaat plots enorm traag . Volgens test zit ik op 1,30 mbps download en 1,96 upload !!!!
Ik heb deze middag tuttimus aangevraagd. Hoe lang duurt dit voor dit geactiveerd wordt? Ik zou graag vanavond naar de voetbal kijken 🙂
Beste, Ik probeer al twee dagen een account op de site van Proximus aan te maken. Dit lukt mij helaas niet, want mijn gsm-nummer wordt niet herkend. Ik heb nochtans een abonnement bij Proximus. Als ik gelijk welk gsm probeer te kopen staat er ook bij dat er een fout is opgetreden. MVG
Hallo, Ik heb mijn Mac recentelijk naar MacOS Sierra geüpdatet. Sindsdien kan ik met Safari niet meer aanloggen op MyProximus. Het scherm blijft 'hangen' op "De tijd vliegt...". Ik heb ondertussen ook eens alle historische gegevens gewist (cookies e.d.). Als ik dan probeer aan te loggen, dan blijft het scherm 'hangen' op "We zijn bezig met het personaliseren van onze website, speciaal voor jou!". Problemen met MyProximus? HTML5/Javascript codering herbekijken? mvg.
ik heb normaal gezien een download snelheid van 80 bps en het is ineens gezakt naar 1,50 bps ik heb al geprobeerd de router opnieuw op te starte en dat maakte geen verschil
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161028_02544242
in mijn mailbox van proximus heb ik last van mappen en submappen in mijn prullen bak in het begin waren er maar 3 nu zijn er al in totaal 28 stuks prullen bak leeg alles is weg start de mailbox terug op prullen bak weer met deze mappen graag had ik deze kunnnen verwijderen maar mijn vraag is hoe
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.