Hallo,
Ik heb mijn Mac recentelijk naar MacOS Sierra geüpdatet.
Sindsdien kan ik met Safari niet meer aanloggen op MyProximus. Het scherm blijft 'hangen' op "De tijd vliegt...".
Ik heb ondertussen ook eens alle historische gegevens gewist (cookies e.d.). Als ik dan probeer aan te loggen, dan blijft het scherm 'hangen' op "We zijn bezig met het personaliseren van onze website, speciaal voor jou!".
Problemen met MyProximus?
HTML5/Javascript codering herbekijken?
mvg.
Antwoord
MyProximus aanloggen werkt niet met Safari in MacOS Sierra
Beste antwoord door Pascal 1537
Thanks Alexander.
Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen na checken via de Error Console window.
Bleek dat het om een Certificate validatie probleem ging.
Om 1 of andere reden was de GlobalSign Organisation Validation certification validation als invalid gemarkeerd. Ik heb dit aangepast en aanloggen werkt terug.
Deze case is closed.
Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen na checken via de Error Console window.
Bleek dat het om een Certificate validatie probleem ging.
Om 1 of andere reden was de GlobalSign Organisation Validation certification validation als invalid gemarkeerd. Ik heb dit aangepast en aanloggen werkt terug.
Deze case is closed.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.