Skip to main content
Antwoord

MyProximus aanloggen werkt niet met Safari in MacOS Sierra

  • October 30, 2016
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn Mac recentelijk naar MacOS Sierra geüpdatet.
Sindsdien kan ik met Safari niet meer aanloggen op MyProximus. Het scherm blijft 'hangen' op "De tijd vliegt...".

Ik heb ondertussen ook eens alle historische gegevens gewist (cookies e.d.). Als ik dan probeer aan te loggen, dan blijft het scherm 'hangen' op "We zijn bezig met het personaliseren van onze website, speciaal voor jou!".

Problemen met MyProximus?
HTML5/Javascript codering herbekijken?

mvg.

Beste antwoord door Pascal 1537

Thanks Alexander.

Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen na checken via de Error Console window.
Bleek dat het om een Certificate validatie probleem ging.

Om 1 of andere reden was de GlobalSign Organisation Validation certification validation als invalid gemarkeerd. Ik heb dit aangepast en aanloggen werkt terug.

Deze case is closed.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
Probeer eens voorlopig met een andere browser bv Google Chrome totdat het opgelost is.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
Mijn Macbook draait ook op MacOS Sierra en ik heb ook geprobeerd in te loggen via Safari en ik moet zeggen dat het bij mij wel gelukt is.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • October 31, 2016
Thanks Alexander.

Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen na checken via de Error Console window.
Bleek dat het om een Certificate validatie probleem ging.

Om 1 of andere reden was de GlobalSign Organisation Validation certification validation als invalid gemarkeerd. Ik heb dit aangepast en aanloggen werkt terug.

Deze case is closed.