Skip to main content
Antwoord

Blokken in mijn beeld

  • October 30, 2016
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.

Beste antwoord door SamuelD

Ingo,

Je kan best eens al je toestellen opnieuw opstarten, zie

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/geen-internet-of-tv-herstart-uw-toestellen.html

Indien dit nog geen oplossing geeft nodig ik je graag uit een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Dan kijk ik eens na wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
Heb je de decoder en modem eens herstart?
Als dat niet helpt dan moet je bellen naar de technische dienst nr 0800 22 800.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • October 30, 2016
Sinds de update van 30-10 . Heb ik blocken in meen beeld en dat op verschillende zenders. Wat een ellende met de tv, opnemen lukt maar niet TV GUIDO klopt van geen kanten. Maar toch alle maanden de volle pot betalen voor u mislukt product. Voor mij is de maat vol.

Snap ik niet en CEO van PX maar zeggen dat de TV het sterproduct van PX is. Ze moeten nog veel leren. Kan best begrijpen dat vele klanten boos worden.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 31, 2016
Ingo,

Je kan best eens al je toestellen opnieuw opstarten, zie

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/geen-internet-of-tv-herstart-uw-toestellen.html

Indien dit nog geen oplossing geeft nodig ik je graag uit een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team met hierin het nummer van je vaste lijn of klantennummer. Dan kijk ik eens na wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 31, 2016
Het is terug normaal, heb niet hoeven te doen.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 31, 2016
Het is terug normaal, heb niet hoeven te doen.

Des te beter.