Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb geen gsm. Kan ik via mijn pc (een vaste telefoon) een sms versturen.
beste proximus, als jaren klant bij jullie ben ik steeds meer teleurgesteld met jullie diensten. vrijdag een hele dag zonder tv internet wegens jullie uitleg onderhoudswerken. vandaag gezellig met vrienden een film kijken en ja hoor gedurig geen signaal. dus is bij mij de vraag brengen jullie wel een goed product op de markt???? en u hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ben een kei in IT; maar ja als jullie systeem niet werkt kan ik ook geen stap vooruit. dus heren van proximus geef mij eens een goed antwoord waarom er storingen zijn. misschien overweeg ik dan nog klant te blijven. met vriendelijke groeten philip
geachte bij het inruilen van mijn gespaarde punten van mijn herlaad beurten heb ik een waardebon van H&M gevraagd en gekregen waarde 5euro bij de afgifte van deze bon bij H&M kon men deze niet registreren en daar er geen cijfercode op de bon staat kan men deze ook niet opvragen. mijn vraag wat staat er mij te doen de bon werd mij op 10/5/2016 op gestuurd naar vdkarel@skynet.be dank bij voorbaat Edit Wim: titel verduidelijkt en verplaatst naar dit subforum
Kan je de nieuwe Gsm Abonnementen toevoegen aan oude Packs met de voordelen van de nieuwe packs?? bijvoorbeeld Mobilus 25 toevoegen aan Internet Comfort Pack. Krijg je dan ook 5 gb + onbeperkt bellen en sms'en of is de opties anders in de oude packs??? mvg Dirk
hallo, ik heb het hier als eens over gehad, gedeeltelijk toch. In mijn bericht had ik het over de vraag waarom M&S (die we kregen in plaats van SyFy en andere zenders) verdwenen was op 18/10/2016 uit mijn entertainmentpack. Antwoord was klaar en duidelijk: vanaf heden zijn die er niet meer in begrepen en werden dus verwijderd uit het pakket. Maar nu het volgende.... Voor mijn entertainmentpack (dat ik direct annuleerde) betaalde ik 14,95€ en nu... zie ik staan dat "entertainmentpack NL + M&S" samen 14,95€ kosten. Kon men mij dan niet gewoon M&S laten, zat er toch al in? Hoe dan ook, jullie missen nu wel iets, daar ik alles geannuleerd heb en een ontevreden klant blijf. Jullie praktijken zijn alles ... behalve correct.
Beste, Ik heb tot op heden een abonnement (pack) Internet/TV (comfort) samen met een GSM nr. die gelinkt is aan mijn pack (smart+15). In de nabije toekomst wens ik zoals het voorheen mogelijk was om een bijkomende gsm nr. toe te voegen aan mijn pack. Is dit in de huidige situatie nog mogelijk zonder over te schakelen naar een tuttimus abo? Wat zal ik moeten ondernemen om dit mogelijk te maken? dank bij voorbaat.
Ik heb op 13 september een I Phone 7 besteld promotie voor de eerste 1000 klanten aan 99€ met abonnement van 45€ per maand levering Proximus Dendermonde. Nu zijn we bijna 2 maand later en heb nog steeds geen nieuws wanneer die kan geleverd worden, nochtans kan je die van 199€ met hetzelfde abonnement wel verkrijgen. Is er nog iemand met hetzelfde probleem ? grtjs Martine
Is het mogelijk om een limiet in te stellen zodat je je limiet van mobiele data niet overschrijdt? Abonnement Mobile +45
Via my Proximus zie ik enkel mijn faktuur van mijn mobiele telefoon. Hoe en waar kan ik de facturen terugvinden mbt vaste telefoon, internet en voetbalabonnement. Wordt wel elke maand gefactureerd maar kan ze nergens terugvinden.
Om op 'onbereikbare' plaatsen toch internet te kunnen gebruiken, kocht ik voor enkele jaren een een USB stick van Vodafone. Ik gebruikte die al lange tijd niet meer. Toen ik vorige week op reis was, wilde ik er terug gebruik van maken. Ik kreeg echter een melding in de aard van 'de kaart moet geactiveerd worden'. Nochtans staat het nummer steeds op m'n proximusfactuur vermeld. Wat doe ik nu?..
ik heb sinds maandag een internet lijn van proximus, internet maxi maar met onze tablets kan ik verbinding maken met de wifi 5.0 ghz. op mijn laptop heb ik een wifi usb stick netgear A6100 die ook het AC netwerk heeft, maar het programma netgear genie zegt de modem een N is. en onze tablet en smartphones werken wel met de 5 GHZ wat vel sneller is. is dat normaal? of is misschien mijn netgaer usb wifi stick stuk?
Hoe kan ik de profielfoto vanuit mijn proximus e-mail adres wijzigen? Nu is mijn profielfoto op de een of andere manier gekoppeld aan een oude foto. Alvast bedankt voor jullie reactie.
In antwoord op de vorige topic die ik hier omtrent heb gelezen zie: https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/b-box3-video-afspelen-33410/index1.html#post535941 kan ik zeker het volgende zeggen: Na het aansluiten van een externe schijf of usb (liefst met reeds wat inhoud), zie je staan in het rijtje (verkenner) : PV connect (b-box 3 /S) Daarna ga je naar je b-box settings... 192.168.1.1... na inloggen... kijken of dat DNLA én Samba zijn ingeschakeld. (moeten in geschakeld zijn!) Die vind je onder tabblad: MyModem / Sharing daarna terug pagina afsluiten. Dan... tv aanzetten, kies via de knop "ext" de juiste ingang: netwerk b-box 3 klik op ok (met de afstandsbediening van de tv) en je hebt toegang tot de mappen: videos, fotos en muziek. Eerst lukte het me totaal niet... tot ik alleen maar de afstandsbediening van de tv zelf gebruikte en niet die van de decoder! Het lukt me alleen momenteel niet om ook direct vanuit de pc, inhoud toe te voegen aan de usb stick
Waarom kan je bij Proximus maar 7 dagen verder opnemen?
Ik heb ooit een email adres gehad met skynet. Ik moet hierop kunnen om bepaalde gegevens te kunnen ontvangen maar ik ben dit email adres vergeten. Kan ik deze op een of andere manier terugvinden?
beste proximus dienst, zoals ik juist vernomen heb zijn er in mijn buurt onderhoudswerken bezig. wel op zich heb ik daar geen probleem mee, maar het zou toch leuk zijn als men hiervoor de klanten eerst even op de hoogte stelt zoals telenet waterdienst en anderen dat doen. en zeg nu zelf dat is geen grote moeite voor jullie er zijn mogelijkheden genoeg vb sms mail enz. ik erger mij hier nu omdat ik niets meer kan uithalen met een hoop onbeantwoorde mails zit en kinderen die graag hun favoriete programma willen zien. Misschien eens een goed punt om tijdens jullie vele vergaderingen van klantvriendelijkheid dit eens aan de man te brengen. met beleefde groeten,
Heb op 26 okt naar proximus gebeld ivm tv bundel die ik wou opzeggen.Na een beetje gebabbel over mijn abonnement stelde de medewerkster vd klantendienst mij voor om over te gaan op Tuttimus. Ik zei dat ik het al eens oppervlakkig had bekeken maar dat ik twijfelde of ik er wel voordeliger mee zou zijn. Ben al heel lang klant en daardoor heb ik bepaalde extra's verworven in mijn pakket. Ik gaf haar detailleerde info over al mijn twijfels om over te stappen naar Tuttimus. Deze mevrouw weerlegde al mijn bezwaren en overtuigde mij ervan dat ik de extra's die ik absoluut wou behouden zou houden EN nog meer zou krijgen EN minder zou betalen.... Resultaat na 1 week : extra's die ik belangrijk vond kwijt, extra's die ik minder belangrijk vond erbij EN ergste van al pak meer betalen als ik mijn oude extra's wil houden!!! Bedankt proximus voor het goed opgeleide personeel dat mij compleet fout heeft geïnformeerd en mij daardoor heeft overtuigd heeft om over te stappen naar iets waar ik niet om vr
ik zou eens willen weten of het de moeite loont om over te schakelen van provider? thuis hebben wij whoppa en zijn er wel tevreden over, maar op ons buitenverblijf hebben wij internet maxi en ik vind dit goed meevalt. daar buiten hebben wij een mobilus 20 en 25. zouden wij ons profijt doen door over te schakelen met alles naar proximus? en zijn jullie tevreden van proximus tv enzzz? wij zouden 2 decoders nodig hebben voor 2 tv's en ook overdag wil de vrouw gratis kunnen bellen, nu betalen we er 7,50 voor de klok rond te bellen met vaste lijn naar vaste lijnen en gsm nr's
hoe kan ik linken die in google staan verwijderen ? met vriendelijke groeten
Ik heb een 2tal weken geleden een FullControl abonnement afgesloten voor mijn zoon met behoud van zijn oude Pay&Go nummer. De omzetting lijkt goed te zijn .. maar ik zie nu nergens in MyProximus dit abonnement als product en kan dus ook de ongelimiteerde data app niet beheren. Wat moet er gebeuren om dit te kunnen zien ... of waar kan ik het abonnement verder beheren in MyProximus?
Hey, weten iemand hoe je de achtergrond van het vergrendelingsscherm kunt veranderen op een wileyfox swift? 😃
Kreeg bij het bijna overschrijden van men maandelijks volume berichtes en mails. Daarin stond dat er geen probleem was want ik kon de extra optie 'gratis 20 gb volume' nemen. Nu blijkt dat als ik dit wil doen ik 5€ moet betalen!? Ik heb een internet start abbonement en dan gaat dat niet.. waarom dan mails sturen. Want nu zit ik er over en o jammer u hebt geen comfort. O ja en comfort bestaat niet meer dus die zijn dan ook gefopt of? Nu zie ik via mijn producten nog 2 opties. 20gb extra volume free en 150 gb extra volume free. Als ik deze neem en bevestig krijg ik ook een mail met activatie van deze gratis dienst. Maar er verandert niets aan het overschreden volume. Is er werk aan jullie service of doet proximus dit bewust?
Vandaag krijg ik mijn factuur in de bus: 40 EUR ipv 25 EUR. Vermeld staat dat ik 15 EUR herinneringskosten dien te betalen voor mijn vorige factuur. Laat me even de situatie wat meer verduidelijken. In Augustus (19 augustus) werd ik gebeld door Proximus, met de vraag of ik wil overstappen naar een abonnement aan 25 EUR per maand, waardoor alles zo veel goedkoper zou worden. Daarvoor had ik een Pay&Go aan 20 EUR, die ik inderdaad meer dan 12 keer per jaar liet opladen. Dus ik dacht, waarom ook niet. Sindsdien is alles de mist in gegaan: - De 25 EUR die ik betaal, krijg ik niet als krediet. Dit is mij nooit verteld. Op een bepaalde avond stond ik in de regen op de bus te wachten, zonder kluttergeld en enkel briefjes. Ik wil een sms'je versturen met de 25 EUR krediet die ik dacht te hebben. Uiteraard lukt dit niet, en ik mocht bedelen of iemand geld kon wisselen (want de buschauffeurs nemen dit niet aan). - Plots 'moest ik alles online volgen'. Ik had totaal geen overzicht mee
Ik stel een vraag en krijg als antwoord dat ik contact moet opnemen met team . Wanneer ik dat doe komt er geen enkele reactie meer. Ik stel mijn van klant vriendelijkheid toch iets anders voor. Is dit gewoon een facade "men doet alsof men klanten helpt, maar dit is niet echt de bedoeling " Wel ik ben er niet mee tevreden gesteld. Ik zal mevrouw Leroy zelf aangetend schrijven wat ik ervaar van het grote klantvriendelijke Proximus dat Wordt voorgesteld aan de mensen. Misschien eens op les gaan bij Telenet.
Geachte, Sinds 1 september is ons abonnement aangepast en komt er op de MyProximus app "U hebt nog geen verbruik". Herhaaldelijk telefonisch laten checken, niet opgelost. Het klantnummer is : 619760927 op naam van Stroop Nadia.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.