Skip to main content
Antwoord

Facturen terugvinden vaste telefoon en internet en voetbalabonnement

  • November 5, 2016
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Via my Proximus zie ik enkel mijn faktuur van mijn mobiele telefoon. Hoe en waar kan ik de facturen terugvinden mbt vaste telefoon, internet en voetbalabonnement. Wordt wel elke maand gefactureerd maar kan ze nergens terugvinden.

Beste antwoord door Marleen

Hey,
staan die wel onder hetzelfde klantennummer?
Kijk voor mogelijke oplossingen hier eens:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/nieuwe-producten-toevoegen-35747
en:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
en:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wijziging-klantennummer-36100

Anders zal je het moeten vragen aan de klantendienst: 0800 22 800 of even wachten op de tussenkomst van een Proximus medewerker.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 5, 2016
Hey,
staan die wel onder hetzelfde klantennummer?
Kijk voor mogelijke oplossingen hier eens:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/nieuwe-producten-toevoegen-35747
en:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
en:
nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wijziging-klantennummer-36100

Anders zal je het moeten vragen aan de klantendienst: 0800 22 800 of even wachten op de tussenkomst van een Proximus medewerker.