Heb op 26 okt naar proximus gebeld ivm tv bundel die ik wou opzeggen.Na een beetje gebabbel over mijn abonnement stelde de medewerkster vd klantendienst mij voor om over te gaan op Tuttimus. Ik zei dat ik het al eens oppervlakkig had bekeken maar dat ik twijfelde of ik er wel voordeliger mee zou zijn. Ben al heel lang klant en daardoor heb ik bepaalde extra's verworven in mijn pakket. Ik gaf haar detailleerde info over al mijn twijfels om over te stappen naar Tuttimus. Deze mevrouw weerlegde al mijn bezwaren en overtuigde mij ervan dat ik de extra's die ik absoluut wou behouden zou houden EN nog meer zou krijgen EN minder zou betalen.... Resultaat na 1 week : extra's die ik belangrijk vond kwijt, extra's die ik minder belangrijk vond erbij EN ergste van al pak meer betalen als ik mijn oude extra's wil houden!!!
Bedankt proximus voor het goed opgeleide personeel dat mij compleet fout heeft geïnformeerd en mij daardoor heeft overtuigd heeft om over te stappen naar iets waar ik niet om vroeg. En ergste van al: vanavond na een telefoontje naar de klantendienst heeft men mij bevestigd dat ik NIET terug kan naar mijn oude pack. Dus voor al diegenen die twijfelen om de overstap te maken: INFORMEER JEZELF VOOR JE ERAAN BEGINT! ZOEK EEN BEKWAME MEDEWERKER VAN PROXIMUS DIE WEET WAT HIJ/ZIJ VERTELT! En ik weet dat ik hiermee geen oplossing krijg maar ik wil alle toekomstige overstappers verwittigen dat het soms echt te mooi is om waar te zijn!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
