Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
mijn samsung galaxy S7 niet geleverd en ipv 99 euro 560 euro van mij rekening
Hallo ik heb net een Website gekocht (gewoon basic) en ja .... hoe kan ik er files op zetten of mijn code of tenminste inloggen ? heb het gekocht daarna niets meer (wel een beetje teleur stellend) :?
Ik heb laatst mijn oude Sagem-modem vervangen door de nieuwe B-box 3 met het gevolg dat mijn vaste telefoonlijn niet meer werkt. De telefoonlijn was aangesloten op een groene poort van de Sagem-modem. Ik denk dus dat ik te maken heb met een vaste telefoonlijn via internet. Aangezien de B-box3 volgens mijn niet deze aansluiting heeft weet ik niet waar ik mijn telefoonlijn moet aansluiten. PS: Ik heb geprobeerd de telefoonlijn rechtstreeks op de Proximus-contactdoos aan te sluiten, maar dit leverde gaf geen oplossing.
hallo iedereen, Ik heb een nieuw toestel werk met pay en go, ik wil graag mijn nummer behouden. kan dit en hoe aub? bedankt voor antwoord
Hallo, ik heb contact gehad met de technische dienst en zij hebben mij doorverwezen naar het forum omdat zij mij niet kunnen helpen. Ik heb de stappen ondernomen om office 365 te instaleren via Support : 1. Ga naar Microsoft Office 365 en kies Gebruikers. 2.Klik op Actieve gebruikers en selecteer uw gebruikersnaam. 3.In Toegewezen licentie klikt u op Bewerken. 4.Selecteer OneDrive voor Bedrijven met Office Online en klik op Opslaan. 5.Kies Office 365 links bovenaan: u keert terug naar de Startpagina waar OneDrive werd toegevoegd aan uw profiel. Ik doe stap 1 maar mijn account staat daar op maar niet Kies gebruikers. Kunt u mij helpen. k doe dit wel het liefst via de telefoon , vind dit gemakkelijker praten en uitleggen? Alvast dank
Al mijn opnames zijn verdwenen uit mijn bibliotheek op tv.Maar op mijn ipad staan ze wel nog in mijn bibliotheek.
Opnemen bedoel ik sorry...dat is een beetje uit woede... La Famiglia, 18 november, op NPO.1 om 20.30 uur.... Om instellen stond er dat het nieuws van 20.00 uur tot 21.30 uur duurde!!!!! Mijn vrouw kon het dus niet instellen! Zeg nu niet dat ze het hele nieuws moet opnemen... EN NOG STEEDS HEB IK GEEN NIEUWS VAN VORIGE WEEK!!!! La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur.... Thoma.P heeft dit 3 dagen geleden geantwoord: Alvast mijn excuses Marcel, ik laat het even uitpluizen door ons TV Team. Vaak kunnen ze alsnog het juiste programma recuperen en beschikbaar voor je stellen. Ik laat je iets weten zodra ik meer info heb ontvangen. Dus nog steeds geen oplossing! Waar blijven de IT mannen met een oplossing, weken is het al z'n ramp! Schande.... Begin het echt beu te worden!!!!!
Op My Proximus blijft in het kader "Aanbevolen voor mij" de zandloper steeds maar ronddraaien. Al dagen geprobeerd, zonder resultaat.
Ben op 18/10 overgegaan van pack comfort naar Tuttimus voor bestaande klant. Het totale pakket zou mij 107,95€ per maand kosten.(2de gsm abo phone +20 inclusief). Wat blijkt nu 1 maand na intekening: Voor hetzelfde pakket krijg je nu ofwel een smartphone voor 49 € , of een tv voor 49 € , of 6 maanden lang 17 € korting op abo. Ook voor bestaande klanten is dit geldig want huidig abo wordt bij intekening aangepast aan Tuttimus wensen. Waarom i.G.naam weer dit onderscheid in klantenbehandeling? Ik voel mij nu weer het slachtoffer van mijn eigen snelle beslissing om direct van de toenmalige aanbieding gebruik te hebben gemaakt en op die manier trouwe klant van Proximus te blijven.(normaal komen er 4 weken na lancering toch geen zulke acties) Ik reken er op dat de klanten die amper 4 weken geleden hebben ingetekend ook van deze promotie kunnen gebruik maken.
Beste, Ik vertrek binnenkort naar Tenerife en wil graag weten of Daily Travel transport daar kan gebruikt worden en aan welk tarief ? Spanje (Tenerife) kan ik niet vinden onder Europa in de lijst. Wat als ik daar dan wil inloggen op internet, kan dit ook zonder kosten ? Kwestie van niet voor verrassingen te staan.
Zonet (18/11/2016) een 50minuten zitten te luisteren naar jullie WACHTMELODIE en NOOIT een OPLOSSING gehoord of dat het te lang ging duren m.a.w. verwacht mijn aangetekende brief NIET te onderschatten. Hoogachtend , Roel
Heb je sync en werkt uw internet? Maar je tv wil niet werken? Dan heb je waarschijnlijk een BBOX3 van technicolor ! Hoe te herkennen : aan de wireless key. Is het formaat bijv 1234ABCD = technicolor Is het formaat van de key bijv : 1A2b3cD5A6se = Sagem Tijdelijke oplossing: Factory reset van uw modem : Achteraan op de modem is een rood pinnetje waar reset bij staat.Druk ca20 seconden op deze knop, deze zal herstarten. Modem configureerd normaal automatisch.Als na 10 min het lampje van internet niet blauw brand, bel dan naar 0800 95 055. Volg de stappen, geef uw lijnnr in en dan wordt er een config gestuurd. Het probleem is gekend bij PXM en wordt onderzocht. Er staat ook een firmware update op het programma maar het is nog niet bekend wanneer deze wordt uitgevoerd.
Waar kan ik mijn klantennummer vinden op mijn factuur? Ik vermoed dat dit de klantenrekening is, en die bestaat uit 8 cijfers. Monique
Als ik de forums bekijk zijn er redelijk wat mensen die problemen hebben met de BBox3. Misschien is het een idee om alle problemen die gevonden worden in de BBox3 te centraliseren. Ik heb er alvast een paar gevonden: 1) Als ik een nieuwe poort toewijs via portforwarding, dan geeft de BBox3 “NAT configuration failed”. De enige manier om het terug werkend te krijgen (bij mij) is de BBox3 te resetten naar de fabrieksinstellingen. 2) In het hoofdscherm van de BBox3 webinterface zijn niet alle apparaten zichtbaar, terwijl ze toch goed werken in mijn netwerk. 3) Voor de wel zichtbare apparaten is het mogelijk om de naam van dat toestel te wijzigen (bv camera 1). Dit werkt nu ook niet meer, tenzij ik opnieuw reset naar fabrieksinstellingen. 4) Dit is geen bug, maar toch een tekortkoming: er is de mogelijkheid om een usb-stick of externe USB-harde schijf aan te sluiten, maar die kan niet dienen als FTP-server. 5) Geen m
Enkele maanden geleden heb ik om mijn b-box 2 volgende poorten geopend: • 5000 & 6281: voor de communicatie met mijn Synology NAS over het internet. • 5901 & 5902: voor de communicatie met mijn webcam over het internet. Dit heeft goed gewerkt tot ik begin oktober merkte dat er geen externe communicatie meer mogelijk was en de portchecker aangaf dat alle poorten dicht waren. Ondertussen heb ik volgende tests doorgevoerd: • Via "My Proximus" getracht poort 23. 80 en 443 te openen: de poorten bleven gesloten. • De B-box 2 gereset, vervolgens op fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw geconfigureerd: internet en TV werken maar de poorten blijven gesloten. • De B-box 2 ingeruild tegen een B-box 3 (Technicolor) en geconfigureerd: internet en TV werken maar de poorten blijven gesloten. Zou er een verband kunnen bestaan met de datalimiet van mijn Comfort Pack? Begin oktober heb ik namelijk mijn limiet overschreden door een te groot back-up bestand naar een externe NAS te willen tran
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met mijn phone. Als ik gebeld wordt dan hoort de andere mij niet praten. Als ik dan de speaker afzet hoort men mij duidelijk maar dan hoor ik andere kant heel lichtjes dus moet ik telkens ik wil spreken op speaker drukken en wil ik andere kant horen terug speaker aanzetten , das niet te doen .Vreemde is dat het geluid wel wordt opgenomen in camera functie als ik film, .dus aan microfoon zal het niet liggen . Heb al Phone terug naar fabrieks instelling gezet ,geen verbetering .Iemand een oplossing ?
Hallo, Ik heb een pay&go kaart in mijn gsm. Ik herlaad deze altijd met €25 zodat je er 1GB datavolume bijkrijgt. Het probleem dat ik nu heb is dat wanneer dat datavolume op is, al het volgende non-wifi dataverkeer rechtstreeks geld van mijn pay&go kaart haalt. Waardoor dit redelijk rap op €0 komt. Is het ergens mogelijk om in te stellen dat wanneer mijn datavolume op is, er alleen nog dataverkeer mag gebeuren wanneer ik op wifi zit? groeten, Wim Creten
Hallo allemaal, Wij hebben thuis internet van Proximus, bbox-2 met extra router. De laatste maanden kan ik niet meer online gamen op mijn pc. (Ik game niet via wifi maar via een kabel). Ik krijg elke keer de melding dat mijn NAT type strict (ook wel NAT type 3) is, waardoor ik online sessies niet kan joinen. Ik heb al vanalles geprobeerd: de pc rechtstreeks aan de bbox hangen, DMZ gebruiken, portforwarding,... Is het mogelijk dat het probleem niet bij me thuis ligt, maar bij Proximus zelf? Of heeft iemand een andere oplossing?
Om de één of andere reden is de zaterdag al twee weken niet beschikbaar op Net Gemist, niet leuk!
Waarom kan ik sommige programma's zoals bv "wat als" en "het eiland" niet opnemen?:?
Beste, Ik heb op de usb poort van de bbox 3 een externe harde schijf aangesloten In de parameters van de modem wordt deze herkend bij usb (voorkant) Hoe kan ik bestanden plaatsen/lezen van deze usb massa opslag? Thx Geert B
Hey, "Recent" een aansluiting aangegaan bij proximus. In de winkel kreeg ik te horen dat de snelheid tot 100mb kon gaan (theoretisch uiteraard) maar dat in de praktijk dit niet veel minder zou zijn. Toen de technieker kwam installeren zei hij dat ik een snelheid had van 70mb. Super dacht ik tot ik merkte dat ik slechts 40 haal (kabel / wifi). Enkele keren met support aan de lijn gehangen maar die wisten niet meteen wat te doen behalve de standaard modem reset en dat dit de zaak zou oplossen, helaas. Kan ik ergens vinden of dlm geactiveerd is of in welke zone ik zit voor vectoring? Alvast bedankt! specs b-box 3 technicolor cat5e kabels
Met de regelmaat van de klok is er een probleem(pje) met TV. als ik teletekst wil aanzetten duurt dat minstens 3 a 4 min. soms kan ik ook niet overgaan naar een andere zender. Scheelt er iets met mijn lijn? B-Box Belgacom is ook reeds vervangen door B-Box Proximus.
Begrijp niet hoe het mogelijk is, maar bij recente kijk op my proximus merkte ik dat al mijn punten verdwenen waren. Terwijl er meer dan 2500 opstonden, wat moet ik doen?
Onlangs was ik op vakantie in Cuba. Ondanks dat ik klant ben bij het snelste netwerk van Belgie, kon mijn telefoon ginder niet verbinden met het netwerk. Mijn vriendin is ook Proximus klant, en zij kon zonder problemen verbinden met het enigste netwerk in Cuba, Cubacel. Op de zeldzame momenten dat ik over internet beschikte, probeerde ik Proximus te bereiken via Twitter en via een contactformulier. Via Twitter kreeg ik kortstondig antwoord van een medewerker, maar verder niets. Die man stelde voor om mijn sim even uit mijn gsm te halen en terug in te steken. Dit haalde natuurlijk niets uit. https://twitter.com/StijnM5/status/792159290014380032 In februari van dit jaar was ik enkele dagen in Paraguay. Hier had ik hetzelfde voor, een kennis die mee was en bij Telenet zit had geen enkel probleem. Ik gebruikte toen een Samsung S6, nu heb ik een S7. Aangezien ik vrij veel in het buitenland zit had ik dit probleem graag opgelost gezien. Ik maak graag gebruik van de diensten waarvoor ik b
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.