Skip to main content
Antwoord

Problemen Vaste Telefoonlijn

  • November 19, 2016
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Ik heb laatst mijn oude Sagem-modem vervangen door de nieuwe B-box 3 met het gevolg dat mijn vaste telefoonlijn niet meer werkt. De telefoonlijn was aangesloten op een groene poort van de Sagem-modem. Ik denk dus dat ik te maken heb met een vaste telefoonlijn via internet. Aangezien de B-box3 volgens mijn niet deze aansluiting heeft weet ik niet waar ik mijn telefoonlijn moet aansluiten.

PS: Ik heb geprobeerd de telefoonlijn rechtstreeks op de Proximus-contactdoos aan te sluiten, maar dit leverde gaf geen oplossing.

Beste antwoord door AndyM

Dag Giel_V,

Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • November 19, 2016
Dag Giel_V,

Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2016
Dag Giel_V,

Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team



Ik heb daarnet met de support gebeld en een afspraak gemaakt om de huidige B-Box 3 te laten vervangen door een B-Box 3v. Bedankt voor de hulp.

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • November 19, 2016
Giel_V,

Ja dat is inderdad de reden waarom ik je klantnummer nodig had. Maar blij dat ze jou via de support hebben kunnen helpen.

Goed weekend

Mvg,

AndyM
Het Proximus-team