Ik heb laatst mijn oude Sagem-modem vervangen door de nieuwe B-box 3 met het gevolg dat mijn vaste telefoonlijn niet meer werkt. De telefoonlijn was aangesloten op een groene poort van de Sagem-modem. Ik denk dus dat ik te maken heb met een vaste telefoonlijn via internet. Aangezien de B-box3 volgens mijn niet deze aansluiting heeft weet ik niet waar ik mijn telefoonlijn moet aansluiten.
PS: Ik heb geprobeerd de telefoonlijn rechtstreeks op de Proximus-contactdoos aan te sluiten, maar dit leverde gaf geen oplossing.
Antwoord
Problemen Vaste Telefoonlijn
Beste antwoord door AndyM
Dag Giel_V,
Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Inderdaad, je VOIP toestellen moet je aansluiten op VOIP poorten (groen). Dit kan enkel met een B-Box 3v. Kan je mij even jouw klantnummer doorsturen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.