Skip to main content
Antwoord

NAT type strict/NAT type 3

  • November 16, 2016
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

Hallo allemaal,

Wij hebben thuis internet van Proximus, bbox-2 met extra router. De laatste maanden kan ik niet meer online gamen op mijn pc. (Ik game niet via wifi maar via een kabel). Ik krijg elke keer de melding dat mijn NAT type strict (ook wel NAT type 3) is, waardoor ik online sessies niet kan joinen. Ik heb al vanalles geprobeerd: de pc rechtstreeks aan de bbox hangen, DMZ gebruiken, portforwarding,... Is het mogelijk dat het probleem niet bij me thuis ligt, maar bij Proximus zelf? Of heeft iemand een andere oplossing?

Beste antwoord door KimB

Dag Bram,

Ik denk dat Martin het bij het rechte eind heeft, dit is de optie die je in MyProximus nodig hebt.



Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 18, 2016
Hey Bram, Zou het kunnen dat dit ook jou probleem is, zie Hier

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 18, 2016
Dag Bram,

Ik denk dat Martin het bij het rechte eind heeft, dit is de optie die je in MyProximus nodig hebt.



Mvg,

Kim,

Het Proximus team