Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoe kan ik het bel tegoed bekijken via mijn pc ,het is niet mogelijk het bel tegoed te bekijken op mijn trackunit.
ik heb proximus internet diensten overgenomen van vorig firma, ik vind de snelheid van mijn internet is niet snel genoeg.Mag ik alle informatie over mijn internet diensten krijgen ? ik zou graag hooge packet bij kopen . mijn klant nummer van proximus is 616631917, vast lijn nummer is 022231284 , mijn email adres is xiaoran@8tea5.be
Hoe komt het dat ik geen service heb? Ben nog maar enkele dagen actief bij jullie ? Kan dus ook de klantendienst niet bellen
Hoi, ik heb mijn xbox one console met een IR kabel verbonden met mijn televisie en homecinema (om deze in te stellen hoefde ik enkel het merk en of type van het toestel in te geven) Echter als ik mijn xbox one console wil verbinden via ir kabel met de decoder van belgacom (enkel om met de xbox afstandsbediening door de zenders te zappen op de decoder van belgacom) herkent de xbox de belgacom decoder niet. (Decoder V5 Cisco 116)(ISB8320-E) dit zou kunnen opgelost worden door de ir code van de afstandsbediening of decoder in te geven maar deze codes zijn blijkbaar nergens te vinden. De IR kabel van xbox hangt met de zendertjes op de correcte plaats op de decoder. Ik heb meermaals contact opgenomen met technishe dienst van belgacom hierover maar die kunnen mij niet verder helpen.. Als ik wat info opzoek over dit specifiek probleem blijk ik verre van de eenigste te zijn die dit probleem heeft en nergens een oplossing vindt. Ik heb ook vele handleidingen van Cisco decoders doorlezen, m
Ik kan alleen met Proximus; Vodafone.nl selecteren in de lijst van de Nederlandse operatoren. Bij de andere( Tele 2,KPN,Telfort,enz...) krijg ik de melding kan geen verbinding maken probeer later opnieuw. Heb een Mobilus M abonnement,dit zou toch moeten lukken.
hoeveel credits heb je nodig voor een film te zien
Niet blijkbaar. ik ben al de hele dag bezig om iemand te kunnen bereiken. Mijn klanten kunnen mij ook al 3 dagen NIET telefonisch bereiken, bedankt Proximus ... Weet iemand of er ook een andere manier is ? buiten de 0800 nummers?? bedankt ... Stijn
Geachte , Ik weet niet of dit juist is en kan maar telkens als ik op Facebook of internet zit met mijn gsm via een WIFI kanaal word er heel de tijd geld aangerekend of verbuikt mijn toegelate gb altijd meer en meer , als ik nu werk via 3G of 4G vesta ik dit maar heb bij de meeste de WIFI dat ik kan gebruiken en er word aangerekend , kan dit en mag dit wel ???? OOK is mijn maandelijks verbuik op Facebook onbeperkt en gratis en toch word er aangerekend of verbuikt ook als ik via WIFI werk
Hallo allen, Ik zou graag men premiumpunten willen inruilen voor een vaste telefoon uit de catalogus van Proximus is dit mogelijk? Grts Stef en alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb op 18 oktober ll. contact opgenomen met de klantendienst om over te stappen van mijn Pack (internet maxi overal, proximus TV, Smart +65 naar een Tuttimus Pack. Tot op heden en na elke dag contact opgenomen te hebben met de klantendienst nog steeds NIETS IN ORDE!!!!! Elke dag kreeg ik waarschijnlijk een standaardantwoord "morgen is alles geactiveerd meneer". Blijkt nu dat er in hun programma een fout zit waarbij mijn aanvraag geblokkeerd is (al 10 dagen en niemand die er blijkbaar direct iets aan (kan?) doen want de aanvraag kan blijkbaar niet geannuleerd worden en een nieuw aanvraag kan dus ook niet ingevoerd worden volgens Proximus. Gisteren kreeg ik na een telefoontje van 35 minuten het antwoord; Ik kan niet zeggen wanneer uw pack zal geactiveerd zijn . Proficiat Proximus en zijn schitterende klantendienst. Ik ben al klant sinds de jaren 80.
Geachte, betreft opzegging abonn. proximus en terug binnen brengen van gehuurd tel.toestel. Op 06/08/2016 werd het proximus-abonnement van m'n schoonmoeder opgezegd (omwille van opname in verzorgingscentrum). Ook het gehuurde tel.toestel werd afgeleverd in hetzelfde proximuscenter. Alles werd na 'n paar dagen schriftelijk bevestigd door proximus zelf. Nu voor de maand september ontvingen we nog 'n faktuur voor huur toestel. Na contact met klantendienst werd 'n creditnota gemaakt zodat niets aangerekend zou worden en beloofde men ons alles verder te regelen voor het vermijden van hetzelfde probleem voor de volgende maand. De volgende maand oktober......Hetzelfde probleem. Een nieuw faktuur met te betalen huurgeld voor telefoon. Opnieuw contact met klantendienst en ook hier opnieuw werd 'n creditnota opgemaakt, zodat niets zou kunnen aangerekend worden via domiciliering. Opnieuw de bevestiging.....Dit zal het laatste faktuur zijn. Deze maand november......Probleem nog st
Is er geen enkele mogelijkheid om 4 decoders aan te schaffen? Deze zullen nooit alle 4 samen gebruikt worden maar blijkbaar is dit bij Proximus niet mogelijk. Is er daar geen oplossing voor?
hallo aan alle forumgebruikers Is er soms iemand die weet of ik Mobile start 5 bis abonnementje zomaar kan stop zetten , ik heb deze Gsm niet bij in mijn pack zitten. IK heb gelezen dat op 1/1/2017 dit van 6 € naar 8 € zou gaan ,dat vind ik toch wel behoorlijk veel voor maar 20 min bellen of sms. Met dit toestel wordt alleen maar gebeld en sms geen internet dus voor dit als tweede gsm in mijn pack bij te zetten is dan 14 € ook wel veel. Er heeft me iemand gezegd dat er op 1/1/2017 ook een afschaffing komt van de 3.99 € per maand om te zien wie je belt op je vast toestel maar hier kan ik nergens niks over vinden weet hier op het forum iemand hier misschien iets meer over? groetjes roosie
zijn er geen gratis belminuten meer in premium club?? GROETJES danny
Ik ben op 17 oktober overgestapt naar tuttimus en heb nog steeds geen code ontvangen over netflix. Is dit normaal? Want had gelezen dat dit ongeveer maar 10 dagen kon duren.
Hoe maak ik een prive bericht aan het proximus team?
Hallo. Reeds jaren ondervind ik een zeer slechte dekking op mijn thuisadres. Heb hierover jaren geleden al contact gehad mat de klantendienst. Resultaat was: "We erkennen het probleem maar er zijn niet direct werken gepland om de dekking te verbeteren." Nu, een paar jaar later is er nog niks veranderd, kan nog steeds geen gesprek voeren zonder onderbreking, een sms krijg ik soms pas na een paar uur binnen,... Alle buren (in een straal van minstens 500m) hebben hetzelfde probleem. Wanneer ik naar huis bel terwijl ik onderweg ben naar huis, dan weten ze thuis wanneer ik er bijna bel, dan valt de verbinding gewoon weg. (auto met buitenantenne) Ik vind het spijtig dat er steeds wordt geadverteerd met de 4g dekking, terwijl gewoon bellen al niet eens mogelijk is. Betreft een werk gsm, maar thuis ben ik niet bereikbaar. Grtn
Ik heb nota genomen van uw voorstel om voortaan mijn facturen electronisch te bezorgen. Wil evenwel noteren dat ik mijn facturen zoals voorheen op papier wens te ontvangen. Met vriendelijke groeten, André Goossens Geukenshage, 20 1790 Affligem
Graag wil ik vanaf nu deze pass willen stopzetten, wat moet ik nu doen...
Wij hebben hier thuis een bbox3 en ik had een wifi repeater aangekocht om ons netwerk te vergroten. Tot nu hadden wij een plc adapter met wifi, maar die werkte niet zo goed owv storingen op het electriciteitsnet. Daarom dus maar een repeater. Ik had een fritzrepeater 1750e aagnekocht, maar krijg hem niet aan de praat. Contact opgenomen met fritz en ondanks hun hulp lukt het nog niet. Na wat googelen kwam ik terecht op een forum met mensen die hetzelfde probleem hebben. Blijkt iets in de instellingen van de bbox3 te zijn dat dat tegen houdt. Kan er iemand dus een goede repeater aanbevelen (op het 2.4 Ghz netwerk) die wel compatibel is met de bbox3? alvast bedankt!
Ik heb geprobeerd om een SSD aan de router toe te voegen, ik kan deze zien in de router via de webbrowser, maar als ik dan in mijn file explorer naar \\192.168.1.1 wil gaan krijg ik een error die zegt dat ik geen toegang heb tot deze drive. DLNA en SAMBA zijn geactiveerd. Weet iemand wat het probleem hier kan zijn? alvast bedankt. EDIT: screenshot van de error
Dag, Recent een nieuw simkaart gekocht, deze geactiveerd en ineens opgeladen voor gebruik. Wanneer ik vandaag deze wilde gebruiken om via sms een bus ticket aan te schaffen kreeg ik bericht terug dat ik onvoldoende belkrediet heb of mijn gebruikslimiet overschreden had, er stond bij om 6000 te bellen maar daar krijg ik te horen dat ik 20 euro krediet heb. Iemand ervaring mee? Geen idee of de service niet werkt of er iets fout is met mijn simkaart. Alvast bedankt.
Beste Ik heb recent in de proximuswinkel op de Kouter in Gent een Huawei P9 lite gekocht voor mijn man. Daarbij heb ik ook een nieuw abonnement voor de telefoon genomen en toegevoegd aan mijn bestaande pack. Na enkele dagen stellen we vast dat de 4G op het toestel niet werkt. Ik terug naar de proximus-winkel. Daar hebben ze ook van alles geprobeerd, maar het lukte niet. Toen hebben ze mij beloofd dat er op maandag een technieker contact ging opnemen. We zijn nu 3 weken verder en ik heb niets meer van proximus vernomen. Ondertussen betaal ik wel voor mobiele data in het abonnement. Kan er hier toch iemand eens naar kijken?
ik heb voor deze maand nog geen faktuur ontvangen als het kan mag dit ook gebeuren op email adres
beste proximus, wat is er aan de hand met de facturatie? Factuur vandaag 22/09 voor het eerst in zoomit (op 21/09 nog niet!) Datum zoals vermeld in zoomit 17/09 MAAR stond zeker pas op 22/09 écht in zoomit. Datum op factuur 18/09 Te betalen vóór 29/09 Nu heb ik enkele vragen: - hoe kan het dat zoomit datum document 17/09 vermeldt terwijl datum factuur 18/09 zegt en doc. pas op 22/09 verschijnt? - Hoe kort zijn jullie van plan om de betalingstermijn te zetten ? Vorige maand had ik nog 15 kalenderdagen, nu slechts 11 kalenderdagen bovendien slechts 7 dagen na verschijnen in Zoomit. Doe zo verder proximus dan is betaaltermijn zó kort dat de klant altijd een boete krijgt... Je zal maar eens een paar dag ziek zijn...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.