Ik heb op 18 oktober ll. contact opgenomen met de klantendienst om over te stappen van mijn Pack (internet maxi overal, proximus TV, Smart +65 naar een Tuttimus Pack.
Tot op heden en na elke dag contact opgenomen te hebben met de klantendienst nog steeds NIETS IN ORDE!!!!!
Elke dag kreeg ik waarschijnlijk een standaardantwoord "morgen is alles geactiveerd meneer".
Blijkt nu dat er in hun programma een fout zit waarbij mijn aanvraag geblokkeerd is (al 10 dagen en niemand die er blijkbaar direct iets aan (kan?) doen want de aanvraag kan blijkbaar niet geannuleerd worden en een nieuw aanvraag kan dus ook niet ingevoerd worden volgens Proximus.
Gisteren kreeg ik na een telefoontje van 35 minuten het antwoord; Ik kan niet zeggen wanneer uw pack zal geactiveerd zijn .
Proficiat Proximus en zijn schitterende klantendienst.
Ik ben al klant sinds de jaren 80.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.