Skip to main content
Vraag

Netflix tuttimus

  • November 17, 2016
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Ik ben op 17 oktober overgestapt naar tuttimus en heb nog steeds geen code ontvangen over netflix. Is dit normaal? Want had gelezen dat dit ongeveer maar 10 dagen kon duren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 23, 2016
Paul,

ik heb hier geen klantgegevens van jou.

Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan zoeken we de code op voor jou

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Vriendelijke groeten

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 25, 2016
Ik heb jullie mijn gegevens doorgestuurd via privé bericht.

Alvast bedankt