Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wijziging van tekst van voicemail: persoonlijke code vergeten. Waar kan ik die vinden?
Voicemail tekst wijziging: Persoonlijke code vergeten. Waar deze te vinden?
ik heb al eens gebeld voor promotie ivm tv en die aan telefoon zei dat het kon , en ben dan naar winkel geweest en dan ging het niet want dan moest ik een nieuw produkt toevoegen en derde keer ging het ook al niet ik heb tuttimus en nieuw abonnement van mobilus full controle dus ik heb er recht op . ik heb wel al van in begin de promotie gebeld gehad dus dan dat ze dan al op zijn zou al rap he intussen lag mijn man wel in kliniek dus was niet gemakkelijk en nu ??
Ik werk al jaren via de website van Proximus om krediet op mijn herlaadkaart te plaatsen (via Mastercard). Voor het eerst is dit niet gelukt! 14 dagen na opladen staat het bedrag nog steeds niet op mijn kaart. En niemand kan je contacteren hiervoor. De klantendienst is geen klantendienst maar antwoordapparaat dat meldt "binnen de 2 uur staat het krediet op je kaart". Vorige week bestond nog zoiets als de "chat". Via die chat werd mij beloofd dat het krediet binnen de 48 uur zou verschijnen. Een week later: nog steeds niets. Binnenkort is mijn krediet op, en kan ik niet meer bellen ondanks dat ik betaalde! Wie kan helpen?
Beste, recentelijk stapte ik over van het maxi pack naar Tuttimus. Ik vond het jammer dat men niet meedeelde dat ik dan een aantal zenders die ik vroeger had nu kwijt was. Een vraag Momenteel heb ik het nationaal voetbal pack gekozen, kan ik in Juni wanneer het voetbalseizoen is afgelopen overschakelen naar Movies en series , en dan wanneer het voetbalseizoen in september opnieuw start terug de switch maken naar het voetbal aanbod ? Mvg Etienne G