Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wijziging van tekst van voicemail: persoonlijke code vergeten. Waar kan ik die vinden?
Voicemail tekst wijziging: Persoonlijke code vergeten. Waar deze te vinden?
ik heb al eens gebeld voor promotie ivm tv en die aan telefoon zei dat het kon , en ben dan naar winkel geweest en dan ging het niet want dan moest ik een nieuw produkt toevoegen en derde keer ging het ook al niet ik heb tuttimus en nieuw abonnement van mobilus full controle dus ik heb er recht op . ik heb wel al van in begin de promotie gebeld gehad dus dan dat ze dan al op zijn zou al rap he intussen lag mijn man wel in kliniek dus was niet gemakkelijk en nu ??
Ik werk al jaren via de website van Proximus om krediet op mijn herlaadkaart te plaatsen (via Mastercard). Voor het eerst is dit niet gelukt! 14 dagen na opladen staat het bedrag nog steeds niet op mijn kaart. En niemand kan je contacteren hiervoor. De klantendienst is geen klantendienst maar antwoordapparaat dat meldt "binnen de 2 uur staat het krediet op je kaart". Vorige week bestond nog zoiets als de "chat". Via die chat werd mij beloofd dat het krediet binnen de 48 uur zou verschijnen. Een week later: nog steeds niets. Binnenkort is mijn krediet op, en kan ik niet meer bellen ondanks dat ik betaalde! Wie kan helpen?
Beste, recentelijk stapte ik over van het maxi pack naar Tuttimus. Ik vond het jammer dat men niet meedeelde dat ik dan een aantal zenders die ik vroeger had nu kwijt was. Een vraag Momenteel heb ik het nationaal voetbal pack gekozen, kan ik in Juni wanneer het voetbalseizoen is afgelopen overschakelen naar Movies en series , en dan wanneer het voetbalseizoen in september opnieuw start terug de switch maken naar het voetbal aanbod ? Mvg Etienne G
zijn er nog mensen die dit ervaren? Ik stel een serieopname in en ga ervan uit dat dit elke keer opgenomen wordt. Als ik dan even tijd heb en er naar wil kijken zie ik dat de helft van de afleveringen niet werd opgenomen. Heel vervelend dit! Ik zat vroeger bij telenet en heb dit nooit ervaren! Ook soms films waarvan ik zeker ben dat ik heb opgenomen staan niet in de lijst van opgenomen items... Het geheugen van de decoder stond blijkbaar ook eens vol, want er werd niet meer opgenomen, en daar kreeg ik geen melding van... Jammer dat telenet nog geen onbeperkt internet aanbied voor Netflix anders zat ik al heel snel daar terug....
Hallo Ik had problemen ondervonden met mijn internet; hiervoor belde ik naar het hulpnummer en de vriendelijk assistent maakte een afspraak voor me klaar met de experts omdat hij het zelf niet kon oplossen. Mijn afspraak stond op woensdag 14u, ik werd gebeld om 15u (niet erg) maar ik was net te laat om de telefoon op te nemen. Bellen naar het nummer is niet mogelijk, ik probeerde nog eens te bellen naar de hulplijn maar dit is ook niet mogelijk, 'probleem is in behandeling' krijg ik te horen. Wat moet ik doen? Word ik terug opgebeld? bedankt!
Ik had reeds 3 tv-decoders aangesloten via oudere belgacom PLC adapters op een BBox2 Ik wou nu een plc wifi-extender aansluiten. Dit zou mogelijk moeten zijn volgens het proximus center Sint-Truiden. Ik heb de update van de BBox laten uitvoeren zoals voorzien in de handleiding. Ik heb de een dubbel stopcontact waar in 1 contactdoos de PLC voor de TV's zit en in het andere de PLC voor de extender. Ik heb de toets met dubbel pijl op de BBox en daarna de PLC -knop gedrukt tot WIFI-lampje op PLC adapter vast brand. De lampjes voor ethernet en dlan branden echter niet. er is ook geen apart wifi netwerk te zien . Werkt dit of heeft men in de winkel foute informatie verstrekt???
Beste, Na succesvolle aanvraag van gratis webruimte en domeinnaam (inbegrepen in het favorite pack), probeer ik nu tevergeefs een simpele website online te krijgen. Uploaden naar de ftp (users.skynet.be) met login en paswoord lukt en heb er een momenteel de eenvoudigst mogelijke website geplaatst: een lege index.html file. Als ik de website (users.skynet.be/fd061627) probeer te benaderen via een browser, dan verwacht ik vanzelfsprekend een lege pagina. Het probleem is dat ik continu de melding krijg: 500 Internal server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Kan iemand mij vertellen wat er verkeerd loopt? Ligt dit aan Belgacom? Dank!
Sinds een tijd ontvang ik geen SMSjes meer van Telenet klanten. We hebben zelf al wat gekeken naar mogelijke oorzaken en oplossingen, maar niets werkt. We hebben 2 GSMs van het model "OnePlus 2" met exact dezelfde systeemsoftware en instellingen. We hebben 2 SIM-kaartjes, SIM 1 (probleemsim) en SIM 2. Op GSM 1 kan ik (met SIM 1) SMS berichten sturen naar iedereen, en iedereen krijgt ze aan. Ik ontvang op GSM 1 (met SIM1) ook berichten van iedereen behalve van Telenet klanten. Ook kunnen Telenet klanten me niet opbellen op GSM 1 (met SIM 1), ze krijgen dan een melding dat mijn nummer offline is. Op GSM 2 (met SIM2) kan ik berichten sturen en ontvangen naar wie ik wil, en alles werkt. Ik kan echter met GSM2 (met SIM2) niet opgebeld worden door Telenet klanten, ze krijgen dan niet eens een melding en hun GSM stopt met bellen. Ik dacht eerst dat het mogelijk aan een fysiek defect lag bij GSM1, maar na het verwisselen van de SIMkaartjes (GSM1 met SIM2 en GSM 2 met SIM1), ljikt het
Hey, Tussen de zoekresultaten op mijn naam komt steeds info van iemand anders zijn users.belgacom.net/ pagina. Deze bevat persoonlijke info over mij. Hoe kan ik die pagina laten verwijderen/blokkeren?
Ik heb een bizz pack met abonnement op vaste lijn en mobiel nummer met no limit national fix to fix en no limit fix to mobile en Bizz Smart XL 20. Weet iemand wat de goedkoopste oplossing zou zijn om een tweede simkaart te kunnen installeren in ipad om op huisbezoek te kunnen gebruiken en daar dus ook internet toegang te hebben ?
Wij hebben thuis 3 digicorders, 2 recente (V5) en 1 in de living een oude V4. De twee recente zijn geupdate een dikke maand geleden naar het nieuwe menu van proximus, maar onze oudere digicorder blijft het oude menu behouden. Zie bij instellingen ook niet om update te doen.. iemand ervaring mee? Alvast bedankt
Hallo, Als ik op Voobly.com de game Age of Empires 2 wil spelen heb ik dikwijls last van een fast proxi ( kan geen directe verbinding maken met andere spelers dan ) Heb in mijn bbox 3 onder de tab portmapping al de volgende port map rules ingegeven Service = custom Protocol= UDP External Start = 27000 External End = 27000 Lan port = 27000 Blijf echter last krijgen van die snelle proxies , heb de modem ook al terug opnieuw opgestart, softwarematige firewall uitgeschakeld maar niets lijkt te helpen. De support van Voobly zei dat ik eens aan mijn ISP moest vragen of de poort 16000 niet geblokkeerd word? Iemand een oplossing voor dit probleem ?
Mijn moeder heeft met haar i phone een heel slecht bereik op haar woonplaats en vaak geen netwerk. Wat kan hieraan gedaan worden? Misschien best overstappen naar een andere provider?
Sinds enkele maanden heb ik via Proximus een Smartphone Huawei Y 6 met simkaart. Ik probeer nu alles "wettelijk" te maken om later niet met problemen geconfronteerd te worden. Ik bel met een "prepaid card" en zou nu mijn gegevens willen doorgeven met mijn Kaartlezer en Paspoort omdat dit binnen afzienbare tijd toch verplicht wordt. Ik zie geen mogelijkheid om dit via computer te doen. Is die mogelijk en hoe dien ik dit dan te doen? Groeten Roger
De tv gids van Proximus op pc is sinds gisteren helemaal veranderd en ik kan niet meer scrollen om te zien wat er vanavond en de volgende dagen op tv is.
Gewoon even ter informatie voor alle Netflix neofieten, die zich misschien afvragen wat er allemaal te zien is op Netflix. Er bestaat dus een site met alle informatie over het volledige aanbod van Netflix in België. Je kan je zelfs inschrijven op een nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle nieuwigheden en ook vande laatste kansen (verwijderalarm) om een serie/film te bekijken. www.netflixinbelgie.be Als dat niet genoeg is: Netflix in België is ook te vinden op Twitter. Enjoy!
Ik heb een abonnement bij Proximus maar kan de ondertiteling via 888 niet activeren. Wat kan het probleem zijn?
Ik gebruik dagelijks de Proximus Tv app op Windows10. Sinds enkele weken stel ik problemen met geluid synchronisatie vast bij de replay. Als ik bvb het nieuws met vertraging herstart, hoor ik op onregelmatige momenten in de uitzending een ander geluidsfragment. Duidelijk uit hetzelfde journaal, dus waarschijnlijk het live-geluid. Het zijn stukjes die variëren van enkele tot meerdere seconden. Vaststelling : als ik de uitzending terugspoel treedt exact hetzelfde probleem opnieuw op (zelfde geluidsfragment)
Hallo, Na een systeem herstel krijg ik geen verbinding meer met mijn wi-fi. Ik heb een Medion E5005 smartphone Ik geef het door proximus gegeven paswoord in maar dit lukt niet. Wat kan ik doen?
Een vriend van mij verzend mails in Outlook2007 , die komen mooi in de map verzonden items terecht en er volgt geen foutmelding. Alles lijkt dus perfect normaal te werken, maar de verzonden mails komen NOOIT toe bij de bestemmeling. Via webmail werkt alles zoals het hoort. Volgens info die ik opvang in een ander forum zou dit probleem gekend zijn bij Proximus en wordt er aan gewerkt. Er zou hier zelfs een topic over bestaan, maar ik vind er niks over terug. Zolang dit probleem niet opgelost is heeft het weinig zin om bij die persoon iets te proberen.
Het is toch super als ze je via telefoon een bepaald abonnement aanpraten! Want ja het is zoveel goedkoper ! En dan na 1,5 jaar u laten weten dat je geen promotie ( 3G ipv 2G ) kan krijgen op uw huidig abonnement omdat dit anders contract breuk is !
Beste, Ik heb nu ondertussen al 8 maal gebeld en ben al 3 maal in een proximuscenter geweest! Aan de telefoon krijg ik 3 maal te horen dat als ik overschakel van pack dat ik aanspraak maak op de samsung galaxy s6 als bestaande klant. Ik ben vandaag speciaal naar het proximuscenter gereden om alles inorde te maken en de gsm in ontvangst te gaan nemen, dan krijg ik ineens te horen dat het alleen voor nieuwe klanten is omdat de voorraad van gsm's beperkt was ! Terwijl mijn schoonvader hem gisteren heeft meegekregen? Is dit normaal? als bestaande klant zou je denken dat je eerder voorrang zou krijgen, maar niets is minder waar! Ben op dit moment hard aant twijfelen of ik niet zal overschakelen naar de concurrent, want heb de indruk dat ze zelf niet weten wat ze allemaal zeggen of mogen aanbieden! tenzij er iemand met een oplossing kan komen zodat ik wel van deze aanbieding kan genieten!! MVg
Hallo , Sinds kort heb ik een nieuwe laptop Lenovo aangeschaft voor privé gebruik. Deze is verbonden via mijn wifi netwerk van Belgacom. Wanneer ik in de zetel mijn laptop wil gebruiken en mijn tv (digitaal) staat aan , dan komt er storing op mijn scherm. Wanneer ik terug wat verder ga met mijn laptop gaat de storing weg. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.