Skip to main content
Antwoord

Ondertiteling

  • November 30, 2016
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb een abonnement bij Proximus maar kan de ondertiteling via 888 niet activeren.
Wat kan het probleem zijn?

Beste antwoord door kijkkijker

Dag Kijkkijker,
heb je de decoder al eens herstart ?
Mvg,Robrecht
Het Proximus Team

Opgelost,dank zij de helpdesk van Proximus.Zelf niets moeten doen ,op afstand opgelost.Bedankt juffrouw aan de telefoon.;)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • November 30, 2016
Er zijn niet meer veel zenders die nog teletekst hebben, mogelijk heeft het hier mee te maken?

Welke decoder heb je juist?
Op welke zender probeer je dit?

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 30, 2016
Normaal kan je wel nog ondertiteling activeren via de klassieke teletekst op Eén, Canvas, La une, La deux met de knop (zie bijlage) Ondertiteling met de zelfde knop krijg je ook rechtstreeks op BBC 1 en 2. Voor ondertiteling op TF1, France 2 en 3, BBC Entertainment moet je drukken op OK, naar OPTIES gaan en dan naar Ondertitels: van 'none' naar 'fre hearing' of NL voor Entertainment en bevestigen.
Ik heb een V5 decoder.
Als dat allemaal niet lukt, zet dan even de decoder zonder stroom via de knop achteraan en opnieuw aan. Misschien lukt het dan wel.

  • Apprentice
  • December 2, 2016
Ben proximusklant.Kan al enkele dagen geen ondertiteling meer aktiveren op geen enkel kanaal.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • December 2, 2016
Dag Kijkkijker,

heb je de decoder al eens herstart ?

Mvg,Robrecht

Het Proximus Team

  • Apprentice
  • Antwoord
  • December 2, 2016
Dag Kijkkijker,
heb je de decoder al eens herstart ?
Mvg,Robrecht
Het Proximus Team

Opgelost,dank zij de helpdesk van Proximus.Zelf niets moeten doen ,op afstand opgelost.Bedankt juffrouw aan de telefoon.;)