Skip to main content
Antwoord

Geen netwerk

  • December 3, 2016
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Mijn moeder heeft met haar i phone een heel slecht bereik op haar woonplaats en vaak geen netwerk. Wat kan hieraan gedaan worden? Misschien best overstappen naar een andere provider?

Beste antwoord door Marleen

Er is misschien de Mobile Coverage Extender die een oplossing kan bieden? Wel betalend: 5€/maand
Voor meer info zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/producten/toestellen/mobile-coverage-extender.html
zie ook een gelijkaardig onderwerp:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/geen-gsm-bereik-binnen-woning-33595
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • December 3, 2016
Er is misschien de Mobile Coverage Extender die een oplossing kan bieden? Wel betalend: 5€/maand
Voor meer info zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/producten/toestellen/mobile-coverage-extender.html
zie ook een gelijkaardig onderwerp:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/geen-gsm-bereik-binnen-woning-33595

Martin
  • December 3, 2016
Mijn moeder heeft met haar i phone een heel slecht bereik op haar woonplaats en vaak geen netwerk. Wat kan hieraan gedaan worden? Misschien best overstappen naar een andere provider?

Hey An , Als je zeker bent dat een ander provider daar beter binnen komt zou dit wel de beste oplossing kunnen zijn, want die oplossing met een MCE is wel goed maar niet gratis!.
Persoonlijk ben ik ook van provider veranderd om reden van slechte PX ontvangst hier in huis, mijn vader zit nog altijd bij Proximus en heeft ook af en toe problemen als hij met zijn gsm belt.