Onvriendelijke klantendienst bij overlijden
Mijn vader kwam recent onverwacht te overlijden, alle facturen etc ging via myproximus (wat proximus stimuleert)
Nergens klantennummer, login, paswoord te vinden
De rekening wordt geblokkeerd (door de nalatenschap) en de domiciliering van proximus gaat niet meer door
Herinneringen worden electronisch gestuurd via myproximus (geen login, paswoord)
Krijgt mijn bejaarde moeder vandaag 9/12 om 9.30u een telefoon van een nederlandse stem met de mededeling dat de lijn binnen 2 dagen wordt afgesloten. Mijn moeder legt de situatie uit: overlijden, geblokkeerde rekeningen en geen manier om te achterhalen wat er wel/niet betaald moet worden.
De nederlandse medewerker van de klantendienst geeft geen condoleances, geeft geen mogelijke oplossing en herhaalt droog dat de lijn binnen 2 dagen wordt afgesloten.
Paniekerige gepensioneerde moeder belt naar zoon (ik dus), ik bel het 0800.. nummer en na een half uurtje wacht word ik geholpen