Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Met de nieuwe Proximus Cloud 15.4.14.0 is het niet meer mogelijk documenten publiek te delen op Facebook. Foto's nog wel. Waarom is die policy veranderd?
Check
Wat kan ik nog doen? In Juni heb ik All Foot en Boeket Multi stopgezet.( 2 keer 14,95 euro) Elke maand ben ik minimaal een uur kwijt om naar de klantendienst te bellen want het staat nog steeds elke maand op mijn rekening maar het is niet geactiveerd. Elke keer een vriendelijke persoon aan de lijn , we gaan dat crediteren maar altijd voor 1 maand en volgende factuur zelfde probleem. Er lopen al een tijdje nieuwe acties die voor mij veel voordeliger uit zouden komen maar dat heeft mij jammer genoeg niemand aangeraden. Waardoor ik dus ook No Limit National Anytime maandelijks betaal. Nog eens 19,95 euro. Terwijl ik elke maand hun moet contacteren. En er loopt hun actie dat je daar niet meer voor moet betalen. Kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen? Ik zou graag geen stress meer hebben door elke maand mijn rekening te controleren en dit al 7 maanden......
Hey Wij zijn op 17 november overgeschakeld van een pack naar tuttimus met 2 nieuwe gsm abonnementen. Wij kregen bij deze actie een Samsung tv voor 49 euro. Deze tv zou geleverd worden op 30/11. Dit is echter niet gebeurt. Sindsdien stuurt de leveringsfirma mij steeds terug naar Proximus, daar verwijzen ze me dan terug naar dynalogic. Ik zou gewoon graag een duidelijk antwoord willen en dat Proximus zijn belofte houd, ze gaan mij steeds terugbellen.... Thx
Het voicemail bericht wanneer je een nieuwe voicemail ontvangt krijg ik al een hele lange tijd niet meer. Ik heb verschillende keren via de voicemail de optie geactiveerd, en nog steeds is er geen verandering. Ik ben ook al naar een Proximus winkel gegaan, maar daar konden ze me ook niet helpen. Ik krijg nu dus voicemails terwijl ik niet weet dat ik ze krijg, en ik heb regelmatig 10+ voicemail berichten als ik er eens aan denk om zelf naar mijn voicemail te bellen.
Ik heb een Tuttimus en het volgende staat er bij internet: Proximus schenkt vanaf nu mobiel internet aan al haar vaste internet klanten, zonder meerprijs. Wat bedoelen ze hier dan mee? en hoe kan ik hier gebruik van maken bijvoorbeeld met een laptop of tablet?
Dag, Ik had tot vandaag een comfort pack (internet + proximus tv + vaste lijn). Sinds 1 jaar genoot ik ook een EPP korting via mijn werkgever Vandaag heb ik naar de klantendienst gebeld om mijn pack te laten wijzigen naar een Familus (zonder tv-bundel). De klantendienst deed onmiddellijk het nodige en nam ook mijn EPP-korting over. Groot was echter mijn verbazing toen ik daarstraks via Myproximus zag dat er 3,92 euro werd aangerekend voor de aanvraag van mijn EPP? Waarom dien ik te betalen voor een korting waar ik, via mijn werkgever, recht op had? Zal dit bedrag (3,92 euro) van mijn factuur afgetrokken worden?
Beste, ik probeer al enige tijd een nieuwe smartphone te bestellen met abonnement. Graag had ik daarbij mijn proximus-nummer behouden, als ik aan de stap "operator selecteren" kom kan ik alles selecteren, alleen staat proximus er niet tussen. Ik ben hiervoor naar een proximuscenter geweest maar die kunnen mij enkele een duurder toestel aanbieden daar hetgene ik wil, een iPhone 5S of een SE enkel een online aanbod is. Ik heb reeds gebeld naar de klantendienst maar daar zeggen ze mij dat het waarschijnlijk een probleem op de site is. Hoe valt dit op te lossen? Mvg
Hoi, Sinds een paar dagen zijn de ondertitels op AMC niet volledig zichtbaar bij lange zinnen. Best wel vervelend. Kan dit opgelost worden?
herlaadcode premiumclub kan niet omzetten met gsm
Mijn vader kwam recent onverwacht te overlijden, alle facturen etc ging via myproximus (wat proximus stimuleert) Nergens klantennummer, login, paswoord te vinden De rekening wordt geblokkeerd (door de nalatenschap) en de domiciliering van proximus gaat niet meer door Herinneringen worden electronisch gestuurd via myproximus (geen login, paswoord) Krijgt mijn bejaarde moeder vandaag 9/12 om 9.30u een telefoon van een nederlandse stem met de mededeling dat de lijn binnen 2 dagen wordt afgesloten. Mijn moeder legt de situatie uit: overlijden, geblokkeerde rekeningen en geen manier om te achterhalen wat er wel/niet betaald moet worden. De nederlandse medewerker van de klantendienst geeft geen condoleances, geeft geen mogelijke oplossing en herhaalt droog dat de lijn binnen 2 dagen wordt afgesloten. Paniekerige gepensioneerde moeder belt naar zoon (ik dus), ik bel het 0800.. nummer en na een half uurtje wacht word ik geholpen door een uiterst vriendelijke vlaamse vrouw: uitstel
Kan je met een waardebon van Proximus die je via play and Gold en my premium besteld hebt een smartphone kopen in combinatie met een abonnement?
Hallo, had een simpel vraagje die ik maar niet kan oplossen i.v.m. Proximus Cloud. Hoe kan ik een verzameling verwijderen? Ik vind nergens een knop ten eerste de verzameling te selekteren en ten tweede om die (na gedeeld te hebben) te verwijderen. Enkel de foto's kunnen verwijderd worden maar niet de verzameling. Dank bij voorbaat
Ik kan geen berichten meer versturen of ontvangen. Ik kan ook niet telefoneren. Ik krijg de melding : services niet beschikbaar. Internet enz. werken wel.
mijn internetverbinding via GSM heb ik vroeger laten deactiveren. Kan ik dit opnieuw laten activeren? Geeft dit invloed op mijn abonement?
Wat is de beste oplossing voor SIM-kaart in E-CONNECT voertuig. Ik heb ook een abonnement GSM. De SIM kaart in het voertuig dient enkel om GPS in formaat STREETVIEW en nog enkele mogelijkheden via AUDI.CONNECT. Bij voorbaat dank.
Hallo, Ik ben sinds 26/10/2016 klant van proximus. Een vertegenwoordiger is toen aan huis gekomen voor de overstap van telenet naar proximus. Hierbij zijn onze gsm's overgeschakeld maar blijkbaar zou er een probleem zijn met de aansluiting op mijn adres. Na enkele malen telefonisch contact te hebben gehad met de klantendienst blijkt dat de vorige eigenaars van ons huis (+- 15 jaar geleden) nalatig waren met hun betalingen; en dat alles nu bij de fraudecel van proximus is. Men vertelde mij dat alles in orde zou komen, maar dat ik even geduld moest hebben. Nu 11/12/2016 heb ik nog steeds niets gehoord; mijn voordelen van mijn totaalpakket heb ik nu niet omdat nog bij 2 providers ben! graag snelle reactie
Hallo, Ik zou graag nog een extra gsm willen toevoegen bij mijn tuttimus pack moet ik daarvoor de klantendienst contacteren? Ik wou het via my proximus doen maar ik zie nergens iets staan voor dat te doen Alvast bedankt Mvg
Mijn email werkt niet meer ... Iphone (SE), Ipad, MAC : paswoord niet correct heb PW al vervangen, maar zelfs met bevestiging skynet dat pw veranderd is neemt email dit niet aan .... kreeg wel net op iphone email binnen, maar dan weer gestopt en dan melding dat skynet/proximus PW heeft aangepast wegens veiligheidsredenen....
beste, telkens ik mijn pc uitschakel heb ik nog internet en als ik dan weer aansteek plotseling geen internet meer.als ik mijn modem uitschakel en na 5 sec weer aansteek en laat opstarten heb ik terug internet.kan iemand verklaren hoe dat zou komen.mvg
Kan ik mijn radio aansluiten via Bbox3 ?
Verleden week zijn we langs geweest in uw verkooppunt te Boom. Vanaf 01 december zijn wij overgeschakeld naar Tuttimus abonnement. In de winkel gingen wij een nieuwe decoder afhalen voor een 2de TV toestel te plaatsen maar deze zou opgestuurd worden werd ons gezegd. Tevens zag de baliebediende dat onze BBox een verouderde versie weg en heeft zij er eentje voor ons besteld dat tevens zou opgestuurd worden. Morgen in de namiddag hebben wij een afspraak gemaakt met iemand van de technische dienst bij jullie die de nieuwe BBox zou komen installeren en de 2de decoder voor onze 2de TV toestel, dit omdat wij niet zo goed meer mee zijn met alle moderne snufjes van tegenwoordig. Nu is er tot op dit ogenblik, maandag voormiddag nog altijd niks geleverd en beginnen we ons zorgen te maken dat uw collega hier morgennamiddag zal toekomen om alles te installeren terwijl er nog niks ontvangen is. Kunnen jullie dat aub even nakijken? in ieders belang is het mogelijk dat jullie collega d
Abnormaal verbruik surfvolume. Normaal kom ik aan ongeveer 300 verbruik op een maand. Nu krijg ik na 10 dagen een melding van proximus dat mijn volume van 500 opgebruikt is. Ik heb niets abnormaals gedownload. Is er een ander probleem? ( hackers of iets anders? )
Als businesskklant hebben wij proximus gevraagd om onze verhuis per 1/12 volledig te regelen. Bij nader inzien heeft proximus maar 1 analoge lijn overgezet... de rest is men 'vergeten'. Dus opnieuw gecontacteerd via klantendienst (na 33 minuten wachten!!!) en men zal dit in orde brengen .... over 14 dagen!!!! DIT KAN NIET!!! Hoe moeten we dit aanpakke....????:@
Hallo ik wil graag mooi en meegegeloos opnemen op fox.ik heb dus serrieopname geprogrameerd en hij doet niks. Tv repplay lukt ook niet. Bij telenet lukt dat wel.ben niet tevreden met dit. Ik betaal zelf extra zender waar niks mee kan doen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.