Skip to main content
Vraag

Klachtenbehandeling verhuis

  • December 9, 2016
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Als businesskklant hebben wij proximus gevraagd om onze verhuis per 1/12 volledig te regelen.
Bij nader inzien heeft proximus maar 1 analoge lijn overgezet... de rest is men 'vergeten'.
Dus opnieuw gecontacteerd via klantendienst (na 33 minuten wachten!!!) en men zal dit in orde brengen .... over 14 dagen!!!!
DIT KAN NIET!!!
Hoe moeten we dit aanpakke....????:@
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 12, 2016
Dag hugues_08

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het meteen voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 12, 2016