Skip to main content
Antwoord

Internet valt weg

• December 9, 2016
  • 6 reacties
  • 259 Bekeken

beste,
telkens ik mijn pc uitschakel heb ik nog internet en als ik dan weer aansteek plotseling geen internet meer.als ik mijn modem uitschakel en na 5 sec weer aansteek en laat opstarten heb ik terug internet.kan iemand verklaren hoe dat zou komen.mvg

Beste antwoord door Wim

idd.
mvg

Johan,
dan zou het kunnen te maken hebben met het algemeen Windows10 probleem van de laatste dagen.
Zie dit topic.
Mvg,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 9, 2016
Dag Johan,

heb je windows 10 op je pc?

MVG,

Wim

• Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2016
idd.
mvg

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 10, 2016
idd.
mvg

Johan,
dan zou het kunnen te maken hebben met het algemeen Windows10 probleem van de laatste dagen.
Zie dit topic.
Mvg,

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • December 10, 2016
Behalve dat dit "windows 10 probleem" op een normale PC, van puur denkbeeldige aard is ... en schijnbaar enkel in Vlaanderen ?

EDit: Ik vrees zelfs dat een aantal van de opgegeven "herstelprocedures" niet eens gelden voor W10 ..
https://support.microsoft.com/en-us/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

• Auteur
  • Apprentice
  • December 12, 2016
ik denk idd dat het dat was want sinds deze morgen terug internet op mijn windows 10 pc.ndat hij updates moest doenhartelijk bedankt allemaal voor te helpen zoeken naar de oplossing.

Martin
  • December 12, 2016
Gisteren op bezoek geweest bij kennis en die heeft mij verteld dat hij die problemen ook had en dat er vrijdag een update gebeurd was door MS op zijn PC en daarna ook het probleem verdwenen was!